Hehe, try me.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als vrouw is het zo makkelijk om een man te doen kotsen van walging
alsof je een asbak zoent...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:44 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Mensen die roken stinken wel echt uit hun bek ja.
een beetje wel...maar wat het erg maakt bij deze gozer is dat je duidelijk kan zien dat ie naar mijn mening te veel moeite voor zijn uiterlijk doet..ik hou er niet van als mannen zich daar teveel mee bezig houden, al dat getrain en getan...niks voor mijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit al té voor je?
De geur alleen al als een verslaafde dicht bij je staat. Ik heb dan ook altijd mijn neus dicht.quote:
Ze willen gewoon te graag.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:45 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Eens.
Mannen die niet weten van ophouden, ook een hele erge afknapper.
Ga dan niet met verslaafden om.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:45 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
De geur alleen al als een verslaafde dicht bij je staat. Ik heb dan ook altijd mijn neus dicht.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen als ze een scheet hebben gelaten: "Oepsie, ik heb een poepsie gelaten! Hihihi"
Driewerf
Vrouwen insgelijks.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- mannen die je elk half uur smssen met 1 of ander slijmbericht
Ja. Jij niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega's niet voor het uitkiezen. Jij wel?
tuurlijk dat heet ontslag nemenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega's niet voor het uitkiezen. Jij wel?
"Lijk ik hier dik in?"quote:
Ja, gatver. Sowieso kleffe mannen. Waar je binnen 1 dag hun 'schatje' bent. Trek ik slecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- mannen die je elk half uur smssen met 1 of ander slijmbericht
baarmoeder neuken ftwquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:47 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
- mannen met een kleine piemol
[ik kom op dreef..]
scherpquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Lijk ik hier dik in?"
Jullie vragen erom.
Vrouwen die blijven plakken als je toch echt duidelijk hebt gezegd dat het afgelopen isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:45 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Eens.
Mannen die niet weten van ophouden, ook een hele erge afknapper.
Zulke fratsen haal ik alleen uit als ik die kerel zo snel mogelijk mijn huis uit wil hebben!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen als ze een scheet hebben gelaten: "Oepsie, ik heb een poepsie gelaten! Hihihi"
Driewerf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |