Als je op hetzelfde doelt als ik, dan; aw..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Helaas was het een aangeboren kwaal.
Zoveel mogelijk proberen om eens goed de grenzen te testen. Moet kunnen.quote:
Serieus hè! Al zijn vrouwen die in de natuur alleen nog maar oog hebben voor een boom en deze een half uur bewonderen ook een redelijke afknapperquote:
Mijn neef kijkt Gooische vrouwen. En dan lachen we samen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat willen ze stiekem niet, dat weet je toch?
Google is het met me eens. Om nu op Hyves willekeurige vakantiefoto's door te ploeteren gaat me wat te ver.quote:
Ik sterf al als ik de mix van lust en angst in haar ogen zie groeien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen die niet doodgaan tijdens seks
Hij is ook tegelijkertijd een nicht?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Mijn neef kijkt Gooische vrouwen. En dan lachen we samen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je op hetzelfde doelt als ik, dan; aw..
Dan laten we het maar even zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Google is het met me eens. Om nu op Hyves willekeurige vakantiefoto's door te ploeteren gaat me wat te ver.
Werkt serieus enorm goed!quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen die niet doodgaan tijdens seks
Een latente homo, misschien. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij is ook tegelijkertijd een nicht?
Vrouwen die zeggen als ze een scheet hebben gelaten: "Oepsie, ik heb een poepsie gelaten! Hihihi"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrouwen die dit doen zijn een veel grotere afknapper!!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Nou geen sprietje, maar ik heb liever een slanke man dan een opgepompe spierbundel..als ze dan ook nog tattoos hebben wordt het helemaal een ramp...en van dat afgeschoren haar..ik gruwel nu al
Mensen die roken stinken wel echt uit hun bek ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:44 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Big no-no.
Die stinken gewoon naar poep uit hun bakkes.![]()
Dat mag alleen na een flinke rimjob.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen als ze een scheet hebben gelaten: "Oepsie, ik heb een poepsie gelaten! Hihihi"
Driewerf
En dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Matty___ het volgende:
vrouwen die hun mond niet kunnen houden tijdens een film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |