Ja maar als ze er orgasmegeluiden bij maken als ze erover praten als ze het aan het eten zijn verdwijnt al het bloed uit de fallus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Een vrouw hoort gewoon cake en taarten te kunnen bakken!
Vrouwen die hun eten prakken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:04 schreef Sinosappel het volgende:
Oja, mannen die niet kunnen koken.
Niet per se een afknapper maar wel jammer.
Wat let je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:04 schreef Dven het volgende:
Ik heb opeens een niet te weerhouden drang naar Grand Marnier.
vind het veel erger als vrouwen niet kunnen koken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:04 schreef Sinosappel het volgende:
Oja, mannen die niet kunnen koken.
Niet per se een afknapper maar wel jammer.
Ja dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Vrouwen die schelden als een bouwvakker.
Natuurlijk wel. Maar je ziet ze soms wel in de clubs of kroegen. Mooie dames die amper naar hun vriendin kijken, laat staan praten, maar wel zoekend en geil van zich af kijken. Beetje wanhopig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dus een mooie dame mag zich niet begeven onder de wat minder bedeelde vrouw? Beetje vreemde redenatie.
Nee mijn moeder kan echt niet koken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:06 schreef Matty___ het volgende:
[..]
vind het veel erger als vrouwen niet kunnen koken.
heb je dan helemaal niets opgestoken van je moeder
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee mijn moeder kan echt niet koken.
Jouwe wel?
Dan heb je die genen van je vader.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouwe wel?
Dat kun je zien aan de manier hoe ze zich ten opzicht van de minder bedeelde gedraagt..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En wie zijn jullie om te beoordelen wat haar motieven zijn voor vriendschap met het de lelijke dikkerd?
Niet in huis. Heb nu sinaasappelen geperst en gemixt met wat vodkaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat let je.
Vrouwen die de hele dag binnen op de bank GTST kijken.
ja erg goed is ook geen nederlandsequote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouwe wel?
Wat? Welke genen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan heb je die genen van je vader.
Dit dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:06 schreef daftme het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar je ziet ze soms wel in de clubs of kroegen. Mooie dames die amper naar hun vriendin kijken, laat staan praten, maar wel zoekend en geil van zich af kijken. Beetje wanhopig.
Ik snap je punt echter wel.
Als ik zoiets maak proef ik gelijk de alcohol en heb ik geen dorst meerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet in huis. Heb nu sinaasappelen geperst en gemixt met wat vodka
Daarom vodka, amper smaak!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als ik zoiets maak proef ik gelijk de alcohol en heb ik geen dorst meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |