hou daar eens mee op, dat plaatje hebben we na 1 keer wel gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:37 schreef icebodhi het volgende:
Droomfinale en nadal gaat winnen !!
[ afbeelding ]
Ja en nu opdonderen met je Nadal-plaatjes. Ga maar lekker zitten fappen op dat plaatje zonder em hier te posten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:37 schreef icebodhi het volgende:
[ afbeelding ]
Rot op met je Nadalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:37 schreef icebodhi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is knap, want Mesker deed geen eens het commentaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:38 schreef tong80 het volgende:
Dit was een klassieker.
Zelfs Marcella Mesker kwam klaar.
Zijn hyperbarische ei toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
En nu elke dokter en goeroe in Melbourne bezoeken om fit tegenover Nadal te staan?
Wie zegt dat ik de commentatrice bedoelquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is knap, want Mesker deed geen eens het commentaar.
Heb je dan een telepathische verbinding met Marcella ofzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de commentatrice bedoel
Dan noem je ook gelijk 2 typestwitter:Infostrada2012 twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 14:42:43Djokovic/Murray featured 18 breaks of serve, 3rd most in 2012 #ausopen. The most is 20 between Cipolla & Davydenko in 1st round. reageer retweet
Stiekem denk ik dat ook, maar hopelijk niet.quote:
Ja, maar hij weet nu dat ie zich ook met Djokovic kan meten op een GS, en dat zal hem veel vertrouwen geven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:01 schreef opgebaarde het volgende:
wat een brute wedstrijd. Ik heb alleen de vierde set gemist (huh), Murray zal hier goed van balen
En jij bent de slechtste speller ooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:03 schreef icebodhi het volgende:
Nadal gaat winnen is de beste tenniser ooit !
Gasquet, Wimbledon.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:13 schreef Norrage het volgende:
Heeft Murray ooit een close pot gewonnen?
kut Murray. Eeuwige faler.
Heeft Djoko ooit een close pot verloren?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:13 schreef Norrage het volgende:
Heeft Murray ooit een close pot gewonnen?
kut Murray. Eeuwige faler.
USOpen finale 2010, wat potten tegen Fedje...genoegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:16 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Heeft Djoko ooit een close pot verloren?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij naar de oostkust van de VS vliegt.
niet negatief gebedoeltquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat? Het is niet alsof dat ei ergens anders staat hoor.
daar moet hij toch nog even wat langer zijn best voor doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:03 schreef icebodhi het volgende:
Nadal gaat winnen is de beste tenniser ooit !
Nee hoor , beter dan federer , en dat vinden de meeste de bestequote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
daar moet hij toch nog even wat langer zijn best voor doen
hij is 5 jaar jonger dan Federer en wint nog altijdniet makkelijk van hem. Om maar niet te spreken over de afgelopen World Tour Finals! Daar komt ook nog eens bij dat onderlinge uitslagen niet bepalend zijn voor wie er beter is. Als Nadal evenveel of meer GS dan Federer heeft verzameld mag je nog eens terugkomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:08 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Nee hoor , beter dan federer , en dat vinden de meeste de beste
Want in jouw ogen kun je de beste allertijden zijn, ook al verlies je keer op keer van je directe concurent? Het heeft in ieder geval geen positief effect in een discussie daarover.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
H2H gezeik hoort niet een GOAT-discussie plaats, als je die per se wilt voeren.
Directe concurrent is gewoon zo'n vaag begrip, het gaat nergens over. Het is niet alsof er een statistiek is als "voornaamste rivaal", die je op zijn atp-profiel kan zien. Hoe kom je uberhaupt op het idee zoiets mee te rekenen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want in jouw ogen kun je de beste allertijden zijn, ook al verlies je keer op keer van je directe concurent? Het heeft in ieder geval geen positief effect in een discussie daarover.
dit dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Directe concurrent is gewoon zo'n vaag begrip, het gaat nergens over. Het is niet alsof er een statistiek is als "voornaamste rivaal", die je op zijn atp-profiel kan zien. Hoe kom je uberhaupt op het idee zoiets mee te rekenen?
Het gaat om je aantallen tegenover het veld. Als je een slechte match up hebt en alsnog de cijfers produceert, telt dat. Daarnaast heeft Federer 7 slams gewonnen voordat je Nadal uberhaupt als "directe concurrent" kon beschouwen, dat kwam pas in de zomer van 2006 toen Nadal Federer voor de tweede keer op RG versloeg en voor de eerste keer de Wimbledon finale haalde.
Daarnaast is het kompleet willekeurig. Wat als Nadal minder talent had gehad en in plaats daarvan Roddick iets meer? Dan was Federer 14-8 tegen Roddick geweest (nog steeds goede match up) en 10-10 tegen Nadal en had hij een AO en een Wimbledon minder en twee FO meer (of zo), was Federer zelf dan een betere speler geweest? Wie was dan zijn directe concurrent geweest?
Er is niet zoiets als een directe concurrent, er zijn andere goede spelers die (gedeeltelijk) op hetzelfde moment spelen als jij die je, als je een GOAT discussie moet voeren, gewoon allemaal apart op hun statistiekjes moet vergelijken.
Tja, ondanks dat heeft Federer toch wel nogal het tennis gedomineerd, een hele lange periode was buiten RG om Federer op elke GS de favoriet om te winnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want in jouw ogen kun je de beste allertijden zijn, ook al verlies je keer op keer van je directe concurent? Het heeft in ieder geval geen positief effect in een discussie daarover.
Het is dat Djokovic vorig seizoen zo domineerde anders hadden we nu inderdaad na elke wedstrijd zo'n discussie met een Nadal op ongeveer 12 slams met een hele grote kans op veel meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:37 schreef Norrage het volgende:
Haha krijgen we nu na elke wedstrijd een GOAT discussie?
Er zijn er toch meer van?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij naar de oostkust van de VS vliegt.
Er waren wel betere punten in die wedstrijd hoorquote:
De mooiste was de rally die eindigde met een harde backhand streep van Nadal, maar die kan ik niet vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er waren wel betere punten in die wedstrijd hoorMaar deze was ook geniaal. Wat een wedstrijd
Ja precies, aan die zat ik ook te denkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:26 schreef kevin_ het volgende:
[..]
De mooiste was de rally die eindigde met een harde backhand streep van Nadal, maar die kan ik niet vinden.
Het antwoord is ook zo simpel, waarom er over door blijven praten..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:10 schreef Szura het volgende:
Fuck die GOAT-discussie
Altijd weer wat mensen die daarmee het topic binnenvallen terwijl alles al 36x bediscussieerd is in het verleden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er waren wel betere punten in die wedstrijd hoorMaar deze was ook geniaal. Wat een wedstrijd
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:26 schreef kevin_ het volgende:
[..]
De mooiste was de rally die eindigde met een harde backhand streep van Nadal, maar die kan ik niet vinden.
At your service:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja precies, aan die zat ik ook te denken
Omdat het ook zo is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:36 schreef Szura het volgende:
Waarom denk ik bij zo'n punten nou steeds dat Federer toch wel een forehand in het net had geslagen
Helemaal waarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Niox het volgende:
[..]
Het antwoord is ook zo simpel, waarom er over door blijven praten..
[ afbeelding ]
Haha, geweldig, nu gaan we als argument gebruiken dat Fed een oudje is en Rafa zoveel jonger dat hij altijd zou moeten winnen. Hou toch op man. Toen Rafa 18 was en Fed zogenaamd in z'n top periode zat, toen versloeg Rafa hem al erg vaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hij is 5 jaar jonger dan Federer en wint nog altijdniet makkelijk van hem. Om maar niet te spreken over de afgelopen World Tour Finals! Daar komt ook nog eens bij dat onderlinge uitslagen niet bepalend zijn voor wie er beter is. Als Nadal evenveel of meer GS dan Federer heeft verzameld mag je nog eens terugkomen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:11 schreef Salamando het volgende:
Aan de spelling te zien is het zijn kleine broertje
quote:
Serieus? Nou, ik hoop dat het een mooie partij wordt. En wat mij betreft heb je weinig gemist, want afgezien van de de twee SF's bij de heren vond ik er weinig aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik ga zondag mijn eerste partij van de Australian Open zien!
Volgende keer alleen de donderdag en de vrijdag vrij nemen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? Nou, ik hoop dat het een mooie partij wordt. En wat mij betreft heb je weinig gemist, want afgezien van de de twee SF's bij de heren vond ik er weinig aan.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? Nou, ik hoop dat het een mooie partij wordt. En wat mij betreft heb je weinig gemist, want afgezien van de de twee SF's bij de heren vond ik er weinig aan.
Ja, nu had ik helemaal geen vrij genomen. Ik was alleen drie dagen 's ochtends thuis gebleven maar ik heb wel tusendoor mijn werkmail gedaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Volgende keer alleen de donderdag en de vrijdag vrij nemen?
Hopelijk mooie wedstrijd, maar wel op tijd klaar. Moeten natuurlijk ook nog Feyenoord - Ajax kijken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef icebodhi het volgende:
09:30 en hopelijk om 1230 klaar heb avonddienst.
Die kreet aan het einde.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
At your service:
Onvoorstelbaar goed.
Je UIquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:14 schreef APK het volgende:
Wim had een paar topics terug een link naar een youtube van een prachtige vrouwenopslag voor het net.
Iemand?
Ik vind het wel knap. Om met je normale servicebeweging zo'n bal te slaan, kan niet makkelijk zijn.quote:
Dat heeft ze serieus best vaakquote:
Vraag me af wat je krijgt als je op Vergeer wedt. Die heeft altijd backodds van 1.001 ofzo lijkt me.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:05 schreef Ambrosius het volgende:
Vergeer wint weer eens het enkel- en dubbelspel.
Zoiets, ze heeft al tig jaar niet meer verloren en wint ook bijna altijd met dikke cijfers.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vraag me af wat je krijgt als je op Vergeer wedt. Die heeft altijd backodds van 1.001 ofzo lijkt me.
Ja viel me ook op. Alsof ze lui zijn geworden,..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat suf zeg, die highlights op australianopen.com. Normaal gesproken is het bij een samenvatting zo dat ze mooie punten laten zien en onderwijl iets vertellen over het verloop van de wedstrijd. Op australianopen.com laten ze de BP's en de SP's zien en dat zijn natuurlijk vaak geen mooie punten.![]()
En bij het Shot of the day van gister lieten ze iets van de helft van de rally zien.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja viel me ook op. Alsof ze lui zijn geworden,..
Da's gek ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:35 schreef Ambrosius het volgende:
Apart, de BBC noemt Maria duidelijk de favoriet, de bookmakers denken dat bepaald niet.
Jawel. Vroeger was vrouwentennis echt heel leuk. Maar ook nog een aantal jaren geleden ten tijde van de opkomst van de Russen de Belgen etcquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:19 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier meer mensen die het damestennis vanaf eind jaren 80 al volgden en dus Graf, Hingis, Seles, Sabatini, Natravilova en Novotna hebben zien spelen? Ik vond het toen geweldig met al die verschillende stijlen en 'persoonlijkheden'. Ik vond het zelfs bijna net zo leuk als het herentennis. Tengewoordig vind ik er letterlijk geen bal meer aan.
Fijn dat ik niet de enige ben. Ik deed me al heel oud voelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jawel. Vroeger was vrouwentennis echt heel leuk. Maar ook nog een aantal jaren geleden ten tijde van de opkomst van de Russen de Belgen etcmaar nu is het schandalig ja...
Maar het gaat weer vooruit nu gelukkig.
Sorry?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:53 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd aan McEnroe denken met die chalenses
quote:
Arme Wozniackiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:57 schreef Eppie_NL het volgende:
De laatste 4 Grand Slams gewonnen door een tennister die nog geen grand slam titel had.
Li Na, Kvitova, Stosur en nu Azarenka.
quote:
Ik vind haar een Murray gevalletje.. Het zal me van beiden verbazen indien ze er ooit nog een winnen.quote:
Van dat rijtje gaan Vika en kvitova het komende jaar domineren...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:57 schreef Eppie_NL het volgende:
De laatste 4 Grand Slams gewonnen door een tennister die nog geen grand slam titel had.
Li Na, Kvitova, Stosur en nu Azarenka.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind wat Azarenka aanheeft leuker dan wat die andere speelsters allemaal dragen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:02 schreef Norrage het volgende:
[..]wilde het net zeggen. Erg leuk en fris en stoer
Ja, prachtig inderdaad.quote:
Vind ik ook. Ik vind het zo onsexy.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:02 schreef Norrage het volgende:
Vooral Maria ziet er altijd verschrikkelijk uit in die jurkjes
Oh echt? Ik als vrouw vind juist dat het jurkje haar wel staat. Alleen die kop vind ik minderquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:02 schreef Norrage het volgende:
Vooral Maria ziet er altijd verschrikkelijk uit in die jurkjes
Ik vind iig dat haar mooie benen er wel goed in uitkomen, verder kan het wel beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh echt? Ik als vrouw vind juist dat het jurkje haar wel staat. Alleen die kop vind ik minder![]()
Championship
Dat hoofd vind ik nog minder dan die jurk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh echt? Ik als vrouw vind juist dat het jurkje haar wel staat. Alleen die kop vind ik minder![]()
[…]
Ze is zo lang en lomp, daar past zon jurk niet bij...en dat hoofd is ook tsjaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Championship
Ben blij dat ik niet de enige ben die dat vind. Ze is zo lang. Dat alleen al vind ik niks. Maar goed, ik ben 1.54 dus dan is een vrouw al snel lang.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze is zo lang en lomp, daar past zon jurk niet bij...en dat hoofd is ook tsja
Dat is meer wat voor Kim, die trekt iedereen naar zich toequote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
Niet een erg warme begroeting aan het net. Ze kussen elkaar tegenwoordig toch meestal?
beetje 50-50, maar bij een titel of zelfs slam titel mag er toch wel een kusje bijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
Niet een erg warme begroeting aan het net. Ze kussen elkaar tegenwoordig toch meestal?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben 1.54 dus dan is een vrouw al snel lang.
Hoeveel punten scoorde ze ook alweer bij Pointless?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:06 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk die waardeloze Wozniacki van de nr 1 plek af
2 girls 1 cup?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
beetje 50-50, maar bij een titel of zelfs slam titel mag er toch wel een kusje bij
Ik hoopte op een tongzoen
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee joh. Je moet niet alles geloven wat hij zegt
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee joh. Je moet niet alles geloven wat hij zegt
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:11 schreef Wrijfhout het volgende:
Dat met die snaren op het racket is ook gewoon automatisme zo te zien
Azarenka pakt die racket op die op de grond lag en doet nog even alle snaren goed.
quote:
Sorry, maar die racket?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:11 schreef Wrijfhout het volgende:
Dat met die snaren op het racket is ook gewoon automatisme zo te zien
Azarenka pakt die racket op die op de grond lag en doet nog even alle snaren goed.
En ook gelijk naar #4, terwijl ze alleen maar een SF te verdedigen had.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:06 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk die waardeloze Wozniacki van de nr 1 plek af
Lijkt me geweldig voor Nadal. En als hij wint, zal dat extra fijn zijn door die zes nederlagen hiervoor, dus dat maakt dan heel veel goed lijkt me.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:13 schreef Norrage het volgende:
Ik gok dat Nadal hem pakt morgen. Djoko is niet sterk deze AO
Ik vrees een wederopstanding van Djokovic... maar ik hoop natuurlijk Nadal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:12 schreef Federer-fan het volgende:
Alles goed en wel, maar wie denken jullie dat er morgen wint? Het lijkt me niet goed voor Nadals 2012 als hij verliest.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vrees een wederopstanding van Djokovic... maar ik hoop natuurlijk Nadal.
Ik ook. Als ik mijn geld ergens op zou zetten zou het op Djokovic zijn. Maar goed, als ik mijn geld op Djokovic zet, wint Nadal en als ik het op Nadal zet, wint Djokovic.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vrees een wederopstanding van Djokovic... maar ik hoop natuurlijk Nadal.
gelijkspelletje danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik mijn geld ergens op zou zetten zou het op Djokovic zijn. Maar goed, als ik mijn geld op Djokovic zet, wint Nadal en als ik het op Nadal zet, wint Djokovic.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik mijn geld ergens op zou zetten zou het op Djokovic zijn. Maar goed, als ik mijn geld op Djokovic zet, wint Nadal en als ik het op Nadal zet, wint Djokovic.
Ze glimt helemaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:20 schreef Federer-fan het volgende:
Hebben ze Hingis net opgehaald terwijl ze in een musical speelde ofzo?
Maar die jurk.quote:
Ow, sorry.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:21 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ik ben niet geboren in Nederland,
Ja, ik hou erg van taal.quote:vindt je het zo erg als iemand iets verkeerd typt?
Geloof het wel ja.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:24 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Idd, haha, ze noemden haar niet eens toch?
Hoezo? Ze heeft toch de prijs uitgereikt? Dat is het enige wat ze doen. Zie Kuerten op RG, Laver op de AO etc. Die zeggen nooit wat.quote:
Ik had dat niet gezien...teveel aan het posten in dit topicquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft toch de prijs uitgereikt? Dat is het enige wat ze doen. Zie Kuerten op RG, Laver op de AO etc. Die zeggen nooit wat.
Ik verwacht een 3 setter, waarbij Rafa Djoko helemaal van de baan af timmert. Djoko pakt niet meer 11 games.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:26 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van morgen, Ambrosius en jojomen4?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik verwacht een 3 setter, waarbij Rafa Djoko helemaal van de baan af timmert. Djoko pakt niet meer 11 games.
Rafa stoot Djoko van de nummer 1 positie!
Mooi om te zien hoe winnaar tranen laten vloeien van geluk. Dat is toch wat anders dan Federer die een paar jaar geleden huilde als een klein verwend kindje wat z'n ijsje niet krijgt.
VAMOS!![]()
Djoko kan vanacht z'n a-nus vol smeren met vaseline. Dat doet het morgen minder pijn.
HIIIIIIIIIIIIYAAAAAAAAAAA!!!!!!
Ik geef Nadal wel een goede kans. Djoko staat niet te spelen als vorig jaar en zal ongetwijfeld de slijtageslag van gisteren nog voelen. Maar als Djokovic zijn spel speelt en goed kan beginnen zal bij Nadal toch wel het gevoel komen van de laatste 6 partijen. Dus ik vind het lastig. Ik kies toch voor Djokovic omdat hij toch de energie lijkt te vinden en hij meer kan aanvallen tegen Nadal dan tegen Murray aangezien Murray veel vlakker en aanvallender speelt dan Nadal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:26 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van morgen, Ambrosius en TheGeneral?
Oké, bedankt Ik vind het ook moeilijk om tegen hem te wedden nu hij de laatste zes keer heeft gewonnen. En het is de vraag of Nadal al zijn nieuwe agressievere speelplan gebruikt en of het effectief is. En als het er echt op aankomt, zal Nadal nerveuzer zijn dan Djokovic lijkt mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik geef Nadal wel een goede kans. Djoko staat niet te spelen als vorig jaar en zal ongetwijfeld de slijtageslag van gisteren nog voelen. Maar als Djokovic zijn spel speelt en goed kan beginnen zal bij Nadal toch wel het gevoel komen van de laatste 6 partijen. Dus ik vind het lastig. Ik kies toch voor Djokovic omdat hij toch de energie lijkt te vinden en hij meer kan aanvallen tegen Nadal dan tegen Murray aangezien Murray veel vlakker en aanvallender speelt dan Nadal.
Djokovic in 4.
Bron.quote:"So it will be a really tough match for me. He is the favourite after being No. 1 in the world and after playing fantastic and beating me the last six times. So [I am] just happy to be there. For me, the tournament is really, really good. Right now I am going to try to play my best tennis and fight every ball knowing that is going to be a tough one."
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:50 schreef Federer-fan het volgende:
En Nadal deelt ook nog even wat inzichten met ons:
[..]
Bron.
![]()
Dan zou ik erop wedden als ik jou was.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:50 schreef icebodhi het volgende:
Nadal gaat winnen geen twijfel bij mij.
waar wil je om wedden jongen ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan zou ik erop wedden als ik jou was.
Nee, ik bedoel op Betfair of Unibet ofzo.quote:
nee wil wel met jou wedden veel leuker.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel op Betfair of Unibet ofzo.
Misschien is er iemand anders hier die wil wedden maar volgens mij iedereen hier - en ik ook - via wedsites.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:04 schreef icebodhi het volgende:
[..]
nee wil wel met jou wedden veel leuker.
Kijk ff naar zijn UI.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:04 schreef icebodhi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:50 schreef Federer-fan het volgende:
En Nadal deelt ook nog even wat inzichten met ons:
[..]
Bron.
![]()
Wil je een life size beeld van Rafa met mond open ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:04 schreef icebodhi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:07 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Wil je een life size beeld van Rafa met mond open ?
Omdat je liever hier wil wedden dan gewoon via sites waar dat kan en je dat plaatje zo mooi vond.quote:
me vrouwquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:12 schreef icebodhi het volgende:
Rafa is gewoon de beste tenniser aller tijden,me vrouw is voor federer maar das een vrouw en die snappen er niet veel van haha
Sexyquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:16 schreef wimderon het volgende:
Wie staat hier weer te bazen met z'n ster![]()
[ afbeelding ]
Nole gaat winnenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:26 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van morgen, Ambrosius en TheGeneral?
voor wie ben je?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor Nadal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Nole gaat winnen
[..]
voor wie ben je?
Wat heb je gedaan?quote:
Volgens mij is 90% hier voor Novak, dus jojo, alors en ik zijn zwaar in de minderheid.quote:
Dan zet je geld op Nolequote:
Ja op FOKquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is 90% hier voor Novak, dus jojo, alors en ik zijn zwaar in de minderheid.
mijn laptop zat te trollenquote:
Ja, maar ik vind de odds te laag. zijn backodds zijn 1.68. Ik wil wachten tot Nadal een voorsprong heeft van minstens een set. Dan wil ik Djokovic backen.quote:
Hoe zie je dat dan?quote:[..]
Ja op FOK
maar als ik op andere sites (bijv Facebook) zijn ze voor Nadal de meeste
Ik heb het gewoon niet zo op Nadal, moet kunnen toch? Uiteraard wel alle respect voor zn prestaties, en hopelijk mag die eindelijk eens een onderbroek vinden die wel goed blijf zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is 90% hier voor Novak, dus jojo, alors en ik zijn zwaar in de minderheid.
Ik noem dat rellen, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:
Het was ook alleen maar als constatering bedoeld, niet als oordeel; hoopte dat dat duidelijk was door mijn toevoeging. Ik snap heel goed dat mensen Nadal irritant vinden. Vind alleen wel dat hij altijd erg goed vecht en ik vind dat hij het wel weer eens verdient om een GS te winnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op Nadal, moet kunnen toch? Uiteraard wel alle respect voor zn prestaties, en hopelijk mag die eindelijk eens een onderbroek vinden die wel goed blijf zitten
http://www.facebook.com/AustralianOpenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de odds te laag. zijn backodds zijn 1.68. Ik wil wachten tot Nadal een voorsprong heeft van minstens een set. Dan wil ik Djokovic backen.
[..]
Hoe zie je dat dan?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op Nadal, moet kunnen toch? Uiteraard wel alle respect voor zn prestaties, en hopelijk mag die eindelijk eens een onderbroek vinden die wel goed blijf zitten
ik baal dat het zo vroeg begint maar ik moet het kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik noem dat rellen, maar ik begrijp wat je bedoelt.
Nog veertien uur.
Oh, zo. Ja, ik heb Facebook. Ik heb ook Twitter. Vraag me alleen weleens af voor wie ik al ie tweets plaats, want ik heb geen volgers.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/AustralianOpen
je kan alleen kijken als je een facebook account hebt
heel simpel berichten lezen van andere mensen
Ik snap Twitter sowieso nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, zo. Ja, ik heb Facebook. Ik heb ook Twitter. Vraag me alleen weleens af voor wie ik al ie tweets plaats, want ik heb geen volgers.
Rene222222. Stel je er niet te veel van voor hoor.quote:
Ow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Jij bent een echte tennis fanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
Dit wordt trouwens de tweeënnegentigste achtereenvolgende GS-finale bij de heren die ik live ga zien. Vanaf Roland Garros 1989 heb ik ze allemaal gezien.
Subklacht: ik ben oud.
Ja, best wel. Ik tennis vanaf mijn 12e. Ik tennis zes keer per week. Vijf keer met de ene vriend en één keer met een andere. Van degene tegen wie ik één keer per week speel, win ik altijd. Van degene tegen wie ik vijf keer per week speel, verlies ik 99 van de 100 keer. Maar vandaag werd het 6-0 2-0 voor mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Jij bent een echte tennis fan
zat je op tennis?
Nee, ik moest weg om te lunchen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |