Nole gaat winnenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:26 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van morgen, Ambrosius en TheGeneral?
voor wie ben je?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik mijn geld ergens op zou zetten zou het op Djokovic zijn. Maar goed, als ik mijn geld op Djokovic zet, wint Nadal en als ik het op Nadal zet, wint Djokovic.
Voor Nadal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Nole gaat winnen
[..]
voor wie ben je?
Wat heb je gedaan?quote:
Volgens mij is 90% hier voor Novak, dus jojo, alors en ik zijn zwaar in de minderheid.quote:
Dan zet je geld op Nolequote:
Ja op FOKquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is 90% hier voor Novak, dus jojo, alors en ik zijn zwaar in de minderheid.
mijn laptop zat te trollenquote:
Ja, maar ik vind de odds te laag. zijn backodds zijn 1.68. Ik wil wachten tot Nadal een voorsprong heeft van minstens een set. Dan wil ik Djokovic backen.quote:
Hoe zie je dat dan?quote:[..]
Ja op FOK
maar als ik op andere sites (bijv Facebook) zijn ze voor Nadal de meeste
Ik heb het gewoon niet zo op Nadal, moet kunnen toch? Uiteraard wel alle respect voor zn prestaties, en hopelijk mag die eindelijk eens een onderbroek vinden die wel goed blijf zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is 90% hier voor Novak, dus jojo, alors en ik zijn zwaar in de minderheid.
Ik noem dat rellen, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:
Het was ook alleen maar als constatering bedoeld, niet als oordeel; hoopte dat dat duidelijk was door mijn toevoeging. Ik snap heel goed dat mensen Nadal irritant vinden. Vind alleen wel dat hij altijd erg goed vecht en ik vind dat hij het wel weer eens verdient om een GS te winnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op Nadal, moet kunnen toch? Uiteraard wel alle respect voor zn prestaties, en hopelijk mag die eindelijk eens een onderbroek vinden die wel goed blijf zitten
http://www.facebook.com/AustralianOpenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de odds te laag. zijn backodds zijn 1.68. Ik wil wachten tot Nadal een voorsprong heeft van minstens een set. Dan wil ik Djokovic backen.
[..]
Hoe zie je dat dan?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op Nadal, moet kunnen toch? Uiteraard wel alle respect voor zn prestaties, en hopelijk mag die eindelijk eens een onderbroek vinden die wel goed blijf zitten
ik baal dat het zo vroeg begint maar ik moet het kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik noem dat rellen, maar ik begrijp wat je bedoelt.
Nog veertien uur.
Oh, zo. Ja, ik heb Facebook. Ik heb ook Twitter. Vraag me alleen weleens af voor wie ik al ie tweets plaats, want ik heb geen volgers.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/AustralianOpen
je kan alleen kijken als je een facebook account hebt
heel simpel berichten lezen van andere mensen
Ik snap Twitter sowieso nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, zo. Ja, ik heb Facebook. Ik heb ook Twitter. Vraag me alleen weleens af voor wie ik al ie tweets plaats, want ik heb geen volgers.
Rene222222. Stel je er niet te veel van voor hoor.quote:
Ow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Jij bent een echte tennis fanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
Dit wordt trouwens de tweeënnegentigste achtereenvolgende GS-finale bij de heren die ik live ga zien. Vanaf Roland Garros 1989 heb ik ze allemaal gezien.
Subklacht: ik ben oud.
Ja, best wel. Ik tennis vanaf mijn 12e. Ik tennis zes keer per week. Vijf keer met de ene vriend en één keer met een andere. Van degene tegen wie ik één keer per week speel, win ik altijd. Van degene tegen wie ik vijf keer per week speel, verlies ik 99 van de 100 keer. Maar vandaag werd het 6-0 2-0 voor mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Jij bent een echte tennis fan
zat je op tennis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |