quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik mijn geld ergens op zou zetten zou het op Djokovic zijn. Maar goed, als ik mijn geld op Djokovic zet, wint Nadal en als ik het op Nadal zet, wint Djokovic.
Ze glimt helemaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:20 schreef Federer-fan het volgende:
Hebben ze Hingis net opgehaald terwijl ze in een musical speelde ofzo?
Maar die jurk.quote:
Ow, sorry.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:21 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ik ben niet geboren in Nederland,
Ja, ik hou erg van taal.quote:vindt je het zo erg als iemand iets verkeerd typt?
Geloof het wel ja.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:24 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Idd, haha, ze noemden haar niet eens toch?
Hoezo? Ze heeft toch de prijs uitgereikt? Dat is het enige wat ze doen. Zie Kuerten op RG, Laver op de AO etc. Die zeggen nooit wat.quote:
Ik had dat niet gezien...teveel aan het posten in dit topicquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft toch de prijs uitgereikt? Dat is het enige wat ze doen. Zie Kuerten op RG, Laver op de AO etc. Die zeggen nooit wat.
Ik verwacht een 3 setter, waarbij Rafa Djoko helemaal van de baan af timmert. Djoko pakt niet meer 11 games.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:26 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van morgen, Ambrosius en jojomen4?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik verwacht een 3 setter, waarbij Rafa Djoko helemaal van de baan af timmert. Djoko pakt niet meer 11 games.
Rafa stoot Djoko van de nummer 1 positie!
Mooi om te zien hoe winnaar tranen laten vloeien van geluk. Dat is toch wat anders dan Federer die een paar jaar geleden huilde als een klein verwend kindje wat z'n ijsje niet krijgt.
VAMOS!![]()
Djoko kan vanacht z'n a-nus vol smeren met vaseline. Dat doet het morgen minder pijn.
HIIIIIIIIIIIIYAAAAAAAAAAA!!!!!!
Ik geef Nadal wel een goede kans. Djoko staat niet te spelen als vorig jaar en zal ongetwijfeld de slijtageslag van gisteren nog voelen. Maar als Djokovic zijn spel speelt en goed kan beginnen zal bij Nadal toch wel het gevoel komen van de laatste 6 partijen. Dus ik vind het lastig. Ik kies toch voor Djokovic omdat hij toch de energie lijkt te vinden en hij meer kan aanvallen tegen Nadal dan tegen Murray aangezien Murray veel vlakker en aanvallender speelt dan Nadal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:26 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van morgen, Ambrosius en TheGeneral?
Oké, bedankt Ik vind het ook moeilijk om tegen hem te wedden nu hij de laatste zes keer heeft gewonnen. En het is de vraag of Nadal al zijn nieuwe agressievere speelplan gebruikt en of het effectief is. En als het er echt op aankomt, zal Nadal nerveuzer zijn dan Djokovic lijkt mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik geef Nadal wel een goede kans. Djoko staat niet te spelen als vorig jaar en zal ongetwijfeld de slijtageslag van gisteren nog voelen. Maar als Djokovic zijn spel speelt en goed kan beginnen zal bij Nadal toch wel het gevoel komen van de laatste 6 partijen. Dus ik vind het lastig. Ik kies toch voor Djokovic omdat hij toch de energie lijkt te vinden en hij meer kan aanvallen tegen Nadal dan tegen Murray aangezien Murray veel vlakker en aanvallender speelt dan Nadal.
Djokovic in 4.
Bron.quote:"So it will be a really tough match for me. He is the favourite after being No. 1 in the world and after playing fantastic and beating me the last six times. So [I am] just happy to be there. For me, the tournament is really, really good. Right now I am going to try to play my best tennis and fight every ball knowing that is going to be a tough one."
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:50 schreef Federer-fan het volgende:
En Nadal deelt ook nog even wat inzichten met ons:
[..]
Bron.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |