quote:
Arme Wozniackiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:57 schreef Eppie_NL het volgende:
De laatste 4 Grand Slams gewonnen door een tennister die nog geen grand slam titel had.
Li Na, Kvitova, Stosur en nu Azarenka.
quote:
Ik vind haar een Murray gevalletje.. Het zal me van beiden verbazen indien ze er ooit nog een winnen.quote:
Van dat rijtje gaan Vika en kvitova het komende jaar domineren...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:57 schreef Eppie_NL het volgende:
De laatste 4 Grand Slams gewonnen door een tennister die nog geen grand slam titel had.
Li Na, Kvitova, Stosur en nu Azarenka.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind wat Azarenka aanheeft leuker dan wat die andere speelsters allemaal dragen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:02 schreef Norrage het volgende:
[..]wilde het net zeggen. Erg leuk en fris en stoer
Ja, prachtig inderdaad.quote:
Vind ik ook. Ik vind het zo onsexy.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:02 schreef Norrage het volgende:
Vooral Maria ziet er altijd verschrikkelijk uit in die jurkjes
Oh echt? Ik als vrouw vind juist dat het jurkje haar wel staat. Alleen die kop vind ik minderquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:02 schreef Norrage het volgende:
Vooral Maria ziet er altijd verschrikkelijk uit in die jurkjes
Ik vind iig dat haar mooie benen er wel goed in uitkomen, verder kan het wel beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh echt? Ik als vrouw vind juist dat het jurkje haar wel staat. Alleen die kop vind ik minder![]()
Championship
Dat hoofd vind ik nog minder dan die jurk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh echt? Ik als vrouw vind juist dat het jurkje haar wel staat. Alleen die kop vind ik minder![]()
[…]
Ze is zo lang en lomp, daar past zon jurk niet bij...en dat hoofd is ook tsjaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Championship
Ben blij dat ik niet de enige ben die dat vind. Ze is zo lang. Dat alleen al vind ik niks. Maar goed, ik ben 1.54 dus dan is een vrouw al snel lang.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze is zo lang en lomp, daar past zon jurk niet bij...en dat hoofd is ook tsja
Dat is meer wat voor Kim, die trekt iedereen naar zich toequote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
Niet een erg warme begroeting aan het net. Ze kussen elkaar tegenwoordig toch meestal?
beetje 50-50, maar bij een titel of zelfs slam titel mag er toch wel een kusje bijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
Niet een erg warme begroeting aan het net. Ze kussen elkaar tegenwoordig toch meestal?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben 1.54 dus dan is een vrouw al snel lang.
Hoeveel punten scoorde ze ook alweer bij Pointless?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:06 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk die waardeloze Wozniacki van de nr 1 plek af
2 girls 1 cup?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
beetje 50-50, maar bij een titel of zelfs slam titel mag er toch wel een kusje bij
Ik hoopte op een tongzoen
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee joh. Je moet niet alles geloven wat hij zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |