Netjes!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
U beantwoordde
0 vragen fout.
Uw score: 100%
ik ook 1quote:
Naar verluidt....quote:
Yep, type woord dat je bij twijfel niet zo makkelijk in je hoofd even kunt vervangen voor lopen of maken oid.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
Instekertje? Damn, ik ga zo achter de laptop weg!
Ben er ingestonken?![]()
![]()
Wat een straf leg je jezelf weer op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh! Ik mag zo meteen een glaasje chardonnay van mezelf omdat ik zo lekker ben opgeschoten met mijn paper![]()
ja ben heel streng voor mezelfquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een straf leg je jezelf weer op.
quote:
Ook al zo'n strafquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga de studeerkamer mijn kantoor maar 's inruilen voor de bank en de laptop voor wat artikelen. Nog één middag en avond en deel van de nacht wellicht doorploeteren, dan morgenochtend nog even, dan tentamen maken, en dan: cocktails!
Hilarischquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Blijf het grappig vinden dat aan dit soort dingen door veel mensen heel veel waarde wordt gehecht maar niet kunnen rekenen, formules niet begrijpen of het verschil niet weten tussen een punt en een procent bon ton is bij zoveel mensen. Geen wonder dat Nederlanders tot hun nek in de schuld zitten en denken dat een aflossingsvrije hypotheek zo voordelig is.
Ik snap het verband even niet tussen 'niet kunnen rekenen' en een aflossingsvrije hypotheek.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Blijf het grappig vinden dat aan dit soort dingen door veel mensen heel veel waarde wordt gehecht maar niet kunnen rekenen, formules niet begrijpen of het verschil niet weten tussen een punt en een procent bon ton is bij zoveel mensen. Geen wonder dat Nederlanders tot hun nek in de schuld zitten en denken dat een aflossingsvrije hypotheek zo voordelig is.
rekentalentquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:31 schreef Anthraxx het volgende:
De kapper bij mijn ouders op het dorp adverteert deze week met '50% korting op uw knipbeurt. Van 17,95 voor 14,00."
hij bedoeld: 50% korting op uw knipbeurt van ¤17,95 voor 14.00 uurquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:31 schreef Anthraxx het volgende:
De kapper bij mijn ouders op het dorp adverteert deze week met '50% korting op uw knipbeurt. Van 17,95 voor 14,00."
idem.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik ook 1Verluidt, bij twijfel eerste ingeving volgen, dan had ik hem goed gehad.
Reken maar eens uit wat die kost.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap het verband even niet tussen 'niet kunnen rekenen' en een aflossingsvrije hypotheek.
Elke hypotheek kost je meer dan de waarde van het onderpand. Ik zie echt het verband niet, behalve een nutteloze bash.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Reken maar eens uit wat die kost.
Dat zou kunnen, maar dan zou ik er toch anders mee adverterenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Of het knippen zelf kost 7,90, daar krijg je 50% korting over dus gaat er 3,95 van de prijs af, de rest betaal je nog voor het wassen en stijlen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Of het knippen zelf kost 7,90, daar krijg je 50% korting over dus gaat er 3,95 van de prijs af, de rest betaal je nog voor het wassen en stijlen
Bash?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke hypotheek kost je meer dan de waarde van het onderpand. Ik zie echt het verband niet, behalve een nutteloze bash.
Ik zei ook niet dat ze het er duidelijker op maken zo neequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan zou ik er toch anders mee adverteren. Meer dan dit stond er niet.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:19 schreef Bluezz het volgende:
Shirtje is binnen! Mét 3 dingen in maat38
die ik niet besteld heb, staat ook niet op de bon
Veel te groot toch voor jou?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:19 schreef Bluezz het volgende:
Shirtje is binnen! Mét 3 dingen in maat38
die ik niet besteld heb, staat ook niet op de bon
Kan op zich geen kwaad in een wat nieuwer apparaat omdat er wel een thermische beveiliging in zit. Alleen je koffie gaat zo aankoekenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:42 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, het gevaar van routine: Vanochtend ipv voor de koffie te douchen, het eerste kopje voor het douchen genomen. Vervolgens het tweede kopje vergeten. Dus de koffiepot heeft de hele dag op het warmhoudplaatje gestaan... oeps
Goeie halve dagenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:52 schreef LieLie het volgende:
Ja, hai, half dagje zei ik gisteravond he? Mja, net thuis dus
Ja, nou, tis op zich niet een nieuwe, maar er was gelukkig niks gebeurd. Koffie was nog niet eens stroperigquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kan op zich geen kwaad in een wat nieuwer apparaat omdat er wel een thermische beveiliging in zit. Alleen je koffie gaat zo aankoeken.
Ik zou 20 euro moeten betalen om een nieuwe te krijgen, maar inderdaad waarom?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
de roti ruikt heerlijk!!
Ik heb niet eens een collegepas Sarabinooit gekregen van Fontys
Wij hebben niet eens tentamens, dus ik ga er ook niet achteraan of zo.. ze zoeken het maar uit daar in Tilburgquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou 20 euro moeten betalen om een nieuwe te krijgen, maar inderdaad waarom?
Alleen bij tentamens kijken ze er naar en dan is een identiteitskaart ook goed....
quote:
denk t ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. Ik begin neigingen te krijgen om PC's in elkaar te slaan. Denk dat het tijd is om naar huis te vertrekken
Bijzonder opleiding doet die persoon dan waar je vragen moet beantwoorden over geschiedenis, aardrijkskunde, ontbijtjes en wat er op een halve appel lijktquote:
Luister naar je moeder, want anders word je nooit een groot spekje meisje!quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
1,5 bord boerenkool met spekjes en een halve worst zitten in mn maag. Heerlijk
Mn moeder zegt dat ik een flink bord havermoutpap moet eten 's ochtends want daar groei je van. Blegh!![]()
Oe, kan hem morgen dus ook maken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Die roti..damn wat was dat lekker!
![]()
Och, blijft gewoon erg grappigquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijzonder opleiding doet die persoon dan waar je vragen moet beantwoorden over geschiedenis, aardrijkskunde, ontbijtjes en wat er op een halve appel lijkt
Acherlijk om net te doen alsof het een 'echt examen' was
Doen! Echt!! heerlijk was het!quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, kan hem morgen dus ook maken?
bij mij 4quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:07 schreef LieLie het volgende:
3muppet-posts onder elkaar op facebook
Comic sans verminderd de geloofwaardigheid ook al directquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijzonder opleiding doet die persoon dan waar je vragen moet beantwoorden over geschiedenis, aardrijkskunde, ontbijtjes en wat er op een halve appel lijkt
Acherlijk om net te doen alsof het een 'echt examen' was
Zou ik niet zo snel zeggen, bij CERN, een vooraanstaand wetenschappelijk instituut gebruikten ze het ook bij een presentatie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Comic sans verminderd de geloofwaardigheid ook al direct
Dan is het vast ironisch bedoeldquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:17 schreef Felagund het volgende:
Zou ik niet zo snel zeggen, bij CERN, een vooraanstaand wetenschappelijk instituut gebruikten ze het ook bij een presentatie.
Bij moeders word ik goed gevoed in ieder gevalquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Luister naar je moeder, want anders word je nooit een groot spekje meisje!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja wat is dat voor stompzinnigs iets, die Muppets op fb?
Kep t nooit gekeken vroeger dus al zou ik weten welke Muppet ik ben dan weet ik nog niksquote:
Tja.. your lossquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kep t nooit gekeken vroeger dus al zou ik weten welke Muppet ik ben dan weet ik nog niks
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:37 schreef LieLie het volgende:
Sun, Rudolph had deeg en voordat hij het in de koelkast legde schreef hij er even AD in, AppeltaartDeeg, misschien een tip voor jou
Sja, geeeeeen ideequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]hoezo denk je nu weer aan mij als je zo iets ziet??
![]()
hoe weet je dat nou als je het nooit gezien hebt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niks gemist
Heb wel eens een halve aflevering gezien maar vond het gewoon niks aan. Vind dat soort figuurtjes gewoon niet leuk, heb er niks mee. Geef mij maar tekenfilmfigurenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou als je het nooit gezien hebt?![]()
Muppets![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb wel eens een halve aflevering gezien maar vond het gewoon niks aan. Vind dat soort figuurtjes gewoon niet leuk, heb er niks mee. Geef mij maar tekenfilmfiguren.
Ja, dat zal jequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef LieLie het volgende:
Zal ik dit weekend proberen kroketten te bakken?
Nee, alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef LieLie het volgende:
Zal ik dit weekend proberen kroketten te bakken?
Jeroen Meusquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:58 schreef Isabeau het volgende:
In mijn Belgiëweek een leuke website ontdekt: http://www.een.be/programmas/dagelijkse-kost
Maar jullie kennen het waarschijnlijk al lang
Zegt me niets maar site ziet er leuk uitquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Jeroen Meus. Dagelijkse Kost. Leuk programma
.
Kijk, dat lijkt mij nou ook! Helaas geen tv (wat dat betreft), maar je kan hem dus ook elke dag even online kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef borisz het volgende:
Jeroen Meus. Dagelijkse Kost. Leuk programma
.
Eerste seizoen was het om 17:45 maar sinds september om 18:15 en eigenlijk daarna nooit meer gezienquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zegt me niets maar site ziet er leuk uit
Hij legt het in zulk mooi Vlaams allemaal uitquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef borisz het volgende:
Eerste seizoen was het om 17:45 maar sinds september om 18:15 en eigenlijk daarna nooit meer gezien. Eerste seizoen veel afleveringen gezien.
. en natuurlijk wel eens wat klaargemaakt.
In de herhaling 's avonds en dan slapen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:58 schreef Isabeau het volgende:
In mijn Belgiëweek een leuke website ontdekt: http://www.een.be/programmas/dagelijkse-kost
Maar jullie kennen het waarschijnlijk al lang
De jumbo bleek kant en klare rotivellen te hebben, en erg lekker moet ik zeggen! Maar volgende keer waag ik een pogingquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef LieLie het volgende:
Sun, had je ook de pannenkoekjes erbij gemaakt?
Facebook??quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef LieLie het volgende:
En heb je ergens een goed krokettenrecept?![]()
Ben benieuwd, ja?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef LieLie het volgende:
Sun, ik heb soortgelijke van de toko. Moet je er eigenlijk nog iets mee dien, of simpelweg warm maken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De jumbo bleek kant en klare rotivellen te hebben, en erg lekker moet ik zeggen! Maar volgende keer waag ik een poging
De film met Bob Geldoff? Die is erg goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit the Wall te kijken, die lag op de mat
Even om en om in een koekenpan opwarmenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sun, ik heb soortgelijke van de toko. Moet je er eigenlijk nog iets mee dien, of simpelweg warm maken?
Ik maak morgen de Kayotic-roti. Ik ben dankzij AnneX groot fan van de site.
Gezellig!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sun, ik heb soortgelijke van de toko. Moet je er eigenlijk nog iets mee dien, of simpelweg warm maken?
Ik maak morgen de Kayotic-roti. Ik ben dankzij AnneX groot fan van de site.
Yep, hij sloopt net de hotelkamerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De film met Bob Geldoff? Die is erg goed
Thanks! Ik was het vergeten te vragen in de toko en er stond niks op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Even om en om in een koekenpan opwarmen(kan ook in de magnetron). Vind ik zelf wel zo lekker om even te doen omdat ze dan wat soepeler worden.
Denk eerder stuiterenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:41 schreef LieLie het volgende:
Zou je extra slaperig worden van goede nachtrust thee als je het per ongeluk ruim tien minuten laten trekken?
Jep!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij ook?
Nou, kunnen we vergelijken.
Ik heb die film helemaal grijs gedraaid (als dat kan met een DVDquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Yep, hij sloopt net de hotelkamer
Haha met foto's vergelijken. / fan van foto's .quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij ook?
Nou, kunnen we vergelijken.
Kay gebruikt ook sperzieboontjesquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha met foto's vergelijken. / fan van foto's .
Voor de boontjes moet ik 15 km enkele reis naar de stad.
Dus doe ik het met spercieboontjes.
Kay heb ik weer gevonden dankzij Jägertrut, to be true.
Even niet duidelijk Zetteketet....quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:45 schreef z80 het volgende:
vandaag in de toko hier in Kleve geweest. veer spul uit het oosten en minder uit Azië.
en ik blijf me verwonderen over het prijs verschil tussen de soja sausen. zelfde spul tussen de 3 en 15 Euro per liter. kan me niet voorstellen dat er zoveel kwaltijd verschil in zit.
Ik snapte kwaltijd ff niet, nu welquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:45 schreef z80 het volgende:
vandaag in de toko hier in Kleve geweest. veer spul uit het oosten en minder uit Azië.
en ik blijf me verwonderen over het prijs verschil tussen de soja sausen. zelfde spul tussen de 3 en 15 Euro per liter. kan me niet voorstellen dat er zoveel kwaltijd verschil in zit.
inderdaad in de zelfde toko. flessen staan in het zelfde schap.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even niet duidelijk Zetteketet....
Bedoel je zullke prijsverschillen Binnen de toko? Of wat
Meer iets voor de keuringsdienstquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:03 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig, die irritante en lelijke dingen als rot rondes zijn veiliger en goedkoper dan verkeerslichten.
Ok, Zet, vreemd verhaal , verschilt de prijs in ingrediënten of zo ?
Zullen wij het de Rekenkamer vragen ?
Dan heb je een goeie te pakken jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
AlohaBen Generation Kill aan het kijken....beetje geweld mag wel na vandaag
Ben er na 3 afleveringen definitief mee gestopt. Zal ongetwijfeld realistisch zijn, maar juist daarom stond het me zo tegen. Vreselijk die mentaliteit onder de US soldaten in die serie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
AlohaBen Generation Kill aan het kijken....beetje geweld mag wel na vandaag
Dat kleine meisje dat die melkflessen in het krat stopt, prachtig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb die film helemaal grijs gedraaid (als dat kan met een DVD). Maar de combinatie met de muziek en de film blijft mij boeien. En het album ook overigens.
Het einde geeft mij nog steeds kippenvel
Daar zit ik me ook over te verbazen. Het bevestigt wel weer het beeld wat ik heb van de amerikaanse militairen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben er na 3 afleveringen definitief mee gestopt. Zal ongetwijfeld realistisch zijn, maar juist daarom stond het me zo tegen. Vreselijk die mentaliteit onder de US soldaten in die serie.
Ja die kan zingen hequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:20 schreef AnneX het volgende:
Bluezz !!! Roept heel hard : Anouk zingt a cappella, prachtig ! DWDD
En nog kaartjes voor Gelredome.
Ik kon er niet tegenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar zit ik me ook over te verbazen. Het bevestigt wel weer het beeld wat ik heb van de amerikaanse militairen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat kleine meisje dat die melkflessen in het krat stopt, prachtig.
Ik kijk hem meestal als ik mij zelf niet zo best voel. Maar daar helpt deze film ook niet echt bijquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik word altijd verdrietig van die film,
Wie ? Ik ? Vind de meeste mensen prachtig, behalve criminelenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja die kan zingen heAl vind je haar als mensch niks.
Tja..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Maar er zijn zoveel mensen in MUZ topics of op Twitter/Facebook die haar uitkotsen
Zie trouwens dat Alan Parker al 10 jaar geen film meer heeft gemaaktquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kijk hem meestal als ik mij zelf niet zo best voel. Maar daar helpt deze film ook niet echt bij.
Nee, Anouk is wel een van de stoerste rockbitches van Nederland. Maar ze loopt af en toe wel een beetje naast haar schoenen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook geen maatstaf voor het gemiddelde ?
De scene met het scheermesje en het papieren bekertje...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Mississippi Burningindrukwekkende film heb ik dat altijd gevonden.
Hackmanquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De scene met het scheermesje en het papieren bekertje...
Brrrrr
nee, kan me het bekertje ook niet herinneren, maar er is een scene met een scheermes waar hij wél in zit en echt briljant isquote:
De kapsalon?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, kan me het bekertje ook niet herinneren, maar er is een scene met een scheermes waar hij wél in zit en echt briljant is
Hm.. begint wel iets te dagen.. maar het is echt al heel lang geleden dat ik de film heb gezien. Beetje weggezakt geloof ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:
De scene met het bekertje zit een zwarte man met eentje van de clan in een hutje, de clan man zit in zijn ondergoed vastgebonden op een stoel.
Kopje Placeboquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef LieLie het volgende:
Zo man, of het is psychisch of de emmer sterke goede nachtrust thee heeft echt effect
Voor mij ook, de clanman zit niet in zijn ondergoedquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hm.. begint wel iets te dagen.. maar het is echt al heel lang geleden dat ik de film heb gezien. Beetje weggezakt geloof ik
Ja! Dat! Nu weet ik het weerquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor mij ook, de clanman zit niet in zijn ondergoed
Helaas alleen de italiaanse versie, maar deze scene bedoel ik
Jij had het hier over
Ik hou van Gene Hackman, zelfs als ie een good guy speelt is ie verschrikkelijk gemeen en sadist
Hackman kan ik altijd zien, Tom Hanks alleen in Forest Gumpquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! Dat! Nu weet ik het weer![]()
En Hackman is een hele goede 'good-badguy' idd
Heb meer met Hackman idd. En Dafoe vind ik ook briljant, maar is me meer opgevallen in latere rollen (uiteraard in Finding Nemoquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hackman kan ik altijd zien, Tom Hanks alleen in Forest Gump
Nee beide finales beginnen om 9.30uquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:50 schreef Sarabi het volgende:
Beginnen de mannen zondag om zes uur? Dan gaan wij maar weinig slapen in Maastricht
Heel veel plezier morgen/straks in Maastricht!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:44 schreef FutureFairytale het volgende:
En slapen. Morgen wordt een laange maar hopelijk leuke dag.
Welterusten
We zullen zienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:58 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag gaan we geen foutjes makuh Pee![]()
Ook alweer op werkplekkie
Tofquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:30 schreef TAV74 het volgende:
goedemorgen
Ik begin formeel 1-3 aan mijn nieuwe functie, maar ik geloof dat het in de praktijk iets sneller gaat. Wel leuk trouwens, mag me nu echt overal mee bemoeien
Deo opdoen vlak voordat je gaat slapen? Waar is dat nou weer goed voor?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ross maakte me vannacht echt in een ruk klaarwakkerHij had deodorant opgedaan voor hij naar bed ging. Nou...mijn reukzenuw begon als een gek te vuren, waardoor mijn oogzenuwen heldere lichtflitsen gaven achter mijn dichte ogen (not kidding) en ik Woesj! wakker was
Ik heb hem nog nooit zo ver bij mij vandaan willen hebben in bed
Lolquote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ross maakte me vannacht echt in een ruk klaarwakkerHij had deodorant opgedaan voor hij naar bed ging. Nou...mijn reukzenuw begon als een gek te vuren, waardoor mijn oogzenuwen heldere lichtflitsen gaven achter mijn dichte ogen (not kidding) en ik Woesj! wakker was
MrLie is in de zomer echt een ramp, vooral op vakantie in een zonnig land. Zodra hij uit een gebouw loopt en in de zon komt begint hij acuut te niezenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Lol
Leuk is dat, zenuwen in elkaars buurt, ben jij ook een van die mensen die gaat niezen als je in de lamp kijkt?
Iew waarom doet ie dat dan ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:57 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Buuhhh.. wie geeft me even een schop. Ik moet nog een verwerkingsopdracht van het laatst gevolgde vak maken waarin ik eigenlijk voor een groot deel dingen moet herhalen die ik al eerder heb geschreven en het wordt niet eens nagekeken maar moet wel bij het paper gevoegd worden.. Zo nutteloos he..
Blijft een bizarre allergie. Zanger van een van mijn favoriete bands (Tool) heeft het ook, dus zij moeten daar met hun lichtshow altijd rekening mee houden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
MrLie is in de zomer echt een ramp, vooral op vakantie in een zonnig land. Zodra hij uit een gebouw loopt en in de zon komt begint hij acuut te niezen
1-1 bij Djoko - Murrayquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Van harte DE!
vanuit trein, over een half uur komen we eindelijk aan in Maastricht. Daar lunchen en dan naar de grotten lopen want om 14u is er een rondleiding
.
En opruimen en inruimen en plek overhouden ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:45 schreef LieLie het volgende:
Goed dan.. Het idee was dat ik vandaag de apothekerskast weer een keer ging uitruimen..
Ja, dat idee ja. En dat dan drie weken volhoudenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
En opruimen en inruimen en plek overhouden ?
Ah er drukt er vast wel 1 door straksquote:
Doe gezellig mee met de Roti van Kayoticquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:19 schreef MaximusTG het volgende:
Ben lekker mn laptop waar ik op de uni aan mn afstuderen werk aan het voorzien van een verse Linux-install op een externe HDD. Ben beetje aan het kijken welke distro het wordt. Ubuntu gaat niet helemaal de kant op die ik wil.. Heb nu Xubuntu erop gezet, en dat bevalt nog wel. FF Debian Unstable in een VM proberen dan maar..
En om het CUL te houden (:P), zoek ik ook nog wat lekkers om te koken voor vanavond.
quote:
Leuk he, schoolquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog 2 kleine reflecties toevoegen en mijn verwerkingsopdrachten zijn klaar om als bijlage toegevoegd te worden.. *dikke duim heeft*
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Eitje die testMaar kan me voorstellen dat mensen lekker in de war raken er van
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou dat zeg je, maar ik wordt altijd dood moe van dat spul![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:02 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb een garmin forerunner gehad, een sporthorloge met gps en allerlei fratsen.
ideaal dus! ben er heel erg blij mee
net 10 km gelopen en ben dik tevreden, zowel over de garmin als over mijn prestaties vandaag
Oh ja en ik had al een uitgebreide staafmixer set gehad omdat de vorige was overleden
Dat is geen allergie hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:45 schreef TAV74 het volgende:
Blijft een bizarre allergie. Zanger van een van mijn favoriete bands (Tool) heeft het ook, dus zij moeten daar met hun lichtshow altijd rekening mee houden.
Volgens de omscrhijving die ik ooit las over zijn geval wel. Maar hey, wat weet ik er verder ook vanquote:
Knie zit nog een soort gelachtig stuk op knieschijf, minder pijnlijk en pols is alleen nog pijnlijk met kracht/draai bewegingen... ooit zal het over zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Haha neeen tnx
Hoe is het met je pols/knie?
nja, het gaat toch vriezen, dus stinken zal het niet gaan doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:27 schreef LieLie het volgende:
Eigenlijk moet de diepvries ook nodig.. Maar als dat nu doe ligt t een week in de container...
Hm, inderdaad, het wil echt kouder worden. Hm, dan misschien die ook gelijk even uitruimen en de diepvries ontdooien. T goede spul kan wel even in de koelkast in de schuur liggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja, het gaat toch vriezen, dus stinken zal het niet gaan doen![]()
ik ga eens even buiten kijken..
handig is dat idd he? Kan je even rustig verder kijken idd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
't is echt dringen in Barcelona in de periode als ik daar wil zijn (groot congres in de Fira). Heb nu 8plekken geboekt (free cancellation
) en ben ze nu rustig aan het vergelijken. Denk dat het deze wordt:
http://www.booking.com/hotel/es/casa-diagonal.en-gb.html
Tnx!quote:
doen! edinburgh is zo leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben aan het overwegen om een citytrip naar Edinburgh te boeken voor begin maart
Eerst ff kijken of het budgettair verantwoord isquote:
Leuk. 1 van de leukste steden van Schotland!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben aan het overwegen om een citytrip naar Edinburgh te boeken voor begin maart
Pannetje warm water erin zetten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:09 schreef LieLie het volgende:
Zo zeg, die diepvries van ons is zo nog niet dooi denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
jee steer dat is wel een opluchting zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en die knie prothese, no ja wie dan leeft die dan zorgt nietwaar? Voor nu is dit iig goed nieuws.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Kabinet stemt in met boerkaverbod
Laatste update: 27 januari 2012 14:55
info
AMSTERDAM - Mensen die op straat een boerka, een bivakmuts of een integraalhelm dragen, kunnen straks een boete tegemoet zien.
Foto: ANP
Het kabinet heeft vrijdag ingestemd met een verbod op gezichtsbedekkende kleding.
Minister Liesbeth Spies (Binnenlandse Zaken) noemde vrijdag na afloop van de ministerraad het boerkaverbod ''van onvoorstelbaar groot belang", zelfs al is het aantal vrouwen dat een boerka draagt beperkt. Ze zei het heel belangrijk te vinden dat mensen elkaar in een open samenleving open benaderen.
Volgens het kabinet biedt het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens de ruimte de vrijheid van godsdienst enigszins in te perken als dit in het belang is van de openbare orde.
Carnavalsvierders en sinterklazen hoeven zich geen zorgen te maken als ze onherkenbaar de straat op gaan.
en pizzakoeriers..quote:
quote:Blaricum is opnieuw de duurste woongemeente van Nederland. Kopers betaalden daar in 2011 gemiddeld 775.000 euro voor een koopwoning.
Dat blijkt uit gegevens van de website Woningmarktcijfers.nl die vrijdag bekend zijn gemaakt. De gemiddelde koopsom daalde in Blaricum met 1,7%, maar er werden wel 23% meer woningen verkocht.
De tweede plaats op de ranglijst van duurste woongemeenten wordt bezet door Bloemendaal. Gemiddeld waren kopers daar 698.000 euro kwijt voor een woning. De derde plaats is voor Wassenaar met 592.000 euro.
Met uitzondering van Laren steeg in de overige top-10 gemeenten de gemiddelde koopsom in 2011. Het aantal verkochte woningen met een koopsom boven 1 miljoen euro steeg in 2011 met 18% tot 699 stuks, in 2008 lag dit aantal nog op bijna 1.200.
De goedkoopste gemeente om te wonen vorig jaar was Pekela. Gemiddeld kostte een huis daar 133.000 euro. Daarna volgden De Marne en Kerkrade met respectievelijk 136.800 en 138.300 euro.
Dat laatste moet bijna iedereen die sport op een beetje niveau. Neem aan dat je ook steeds zwaarder squat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:53 schreef Sarabi het volgende:
Weekend
Vanavond eigenlijk nog naar de sportschool maar het zou best kunnen dat ik daar geen zin meer in heb
Lange dag van testjes weer achter de rug.
Wel een leuk gesprek gehad en nu zit ik te twijfelen over een vervolgopleiding
Paboquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]wat dan??
Edinburghdaar wil ik ook weer een keer heen..
Ook klaar, sporten gaat niet door vandaag dus ik ga gewoon direct instortenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Den_Haag het volgende:
Klaar met werken voor vandaag. Zo eens sporten en dan in slaap vallen vrees ik.
Ohjee.. weet je dat wel zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pabo
Met mijn bachelor zou ik die verkort & in deeltijd kunnen doen.
Dus 1 dag in de week en dan 2 jaar lang.
Voor de klas gaan staan is nooit slim neequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het heel leuk zal vinden, maar of het slim is.....
Daarom hoop ik dat ik mss ooit een combinatie van orthopedagoog en leerkracht kan vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor de klas gaan staan is nooit slim neewel leuk
![]()
(soms.. meestal.. soms... zegt zij die een opleiding doet om er weg te kunnen komen op den duur![]()
)
Dat lijkt mij ook tof jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat ik mss ooit een combinatie van orthopedagoog en leerkracht kan vinden
Gewoon een paar dagen voor de klas en een paar dagen leerkrachten begeleiden
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook tof jaZit je denk ik wel aan een eigen praktijk of zo vast. Ruimte voor begeleiding op scholen wordt op dit moment alleen maar minder helaas. De rt'ers zijn ook al verdwenen zo ongeveer..
Nooit verkeerd om je blik open te houdenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Achja heb nu weer genoeg om over na te denken de komende tijd
LOL hoe weer jij nou weer dat ik net een glas inschenk voor mezelf??quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:21 schreef borisz het volgende:
Sunny haal de kurk eens uit de fles. De wijn mag nu wel open.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LOL hoe weer jij nou weer dat ik net een glas inschenk voor mezelf??![]()
YessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat/zit je met je aaipetje op het graagiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:32 schreef AnneX het volgende:
En dis is the big city calling Utrecht from the winkel van Sinkel...
Vers bij Broese vandaan met 2 - twee - kookboeken voor mijn verjaardag as. maandag.
En een jasje in de sale en daarom twee shirts uit de nieuwe collectie.![]()
Kookboek 1 is Plenty van Ottolenghi en 2. Is Cucina Maria
Doorgebladerd en ziet er al goed uit.![]()
Leuk!Ik ben zo gaar en zo zombie van die 100+ mensen die ik vandaag gezien heb dat ik net gewoon vergeten ben uit te checkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook klaar, sporten gaat niet door vandaag dus ik ga gewoon direct instortenkwam er op 3/4 van mn looproute naar huis achter.
Ben dus net met de auto ff teruggereden om te bliepen
Dit was vrij onmenselijk vandaag
Maarrrrrrrrrr nu tot donderdag free as a![]()
![]()
Ik zit aan een sinasje lightquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LOL hoe weer jij nou weer dat ik net een glas inschenk voor mezelf??![]()
Heb je die nog niet aan danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:05 schreef Felagund het volgende:
Gefeliciteerd DE!
De winter komt er volgende week aan, mag ook wel een keer. Kan ik gelijk testen of mijn verwarming het nog doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |