Ja, dat zal jequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef LieLie het volgende:
Zal ik dit weekend proberen kroketten te bakken?
Nee, alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef LieLie het volgende:
Zal ik dit weekend proberen kroketten te bakken?
Jeroen Meusquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:58 schreef Isabeau het volgende:
In mijn Belgiëweek een leuke website ontdekt: http://www.een.be/programmas/dagelijkse-kost
Maar jullie kennen het waarschijnlijk al lang
Zegt me niets maar site ziet er leuk uitquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Jeroen Meus. Dagelijkse Kost. Leuk programma
.
Kijk, dat lijkt mij nou ook! Helaas geen tv (wat dat betreft), maar je kan hem dus ook elke dag even online kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef borisz het volgende:
Jeroen Meus. Dagelijkse Kost. Leuk programma
.
Eerste seizoen was het om 17:45 maar sinds september om 18:15 en eigenlijk daarna nooit meer gezienquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zegt me niets maar site ziet er leuk uit
Hij legt het in zulk mooi Vlaams allemaal uitquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef borisz het volgende:
Eerste seizoen was het om 17:45 maar sinds september om 18:15 en eigenlijk daarna nooit meer gezien. Eerste seizoen veel afleveringen gezien.
. en natuurlijk wel eens wat klaargemaakt.
In de herhaling 's avonds en dan slapen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:58 schreef Isabeau het volgende:
In mijn Belgiëweek een leuke website ontdekt: http://www.een.be/programmas/dagelijkse-kost
Maar jullie kennen het waarschijnlijk al lang
De jumbo bleek kant en klare rotivellen te hebben, en erg lekker moet ik zeggen! Maar volgende keer waag ik een pogingquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef LieLie het volgende:
Sun, had je ook de pannenkoekjes erbij gemaakt?
Facebook??quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef LieLie het volgende:
En heb je ergens een goed krokettenrecept?![]()
Ben benieuwd, ja?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef LieLie het volgende:
Sun, ik heb soortgelijke van de toko. Moet je er eigenlijk nog iets mee dien, of simpelweg warm maken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De jumbo bleek kant en klare rotivellen te hebben, en erg lekker moet ik zeggen! Maar volgende keer waag ik een poging
De film met Bob Geldoff? Die is erg goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit the Wall te kijken, die lag op de mat
Even om en om in een koekenpan opwarmenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sun, ik heb soortgelijke van de toko. Moet je er eigenlijk nog iets mee dien, of simpelweg warm maken?
Ik maak morgen de Kayotic-roti. Ik ben dankzij AnneX groot fan van de site.
Gezellig!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sun, ik heb soortgelijke van de toko. Moet je er eigenlijk nog iets mee dien, of simpelweg warm maken?
Ik maak morgen de Kayotic-roti. Ik ben dankzij AnneX groot fan van de site.
Yep, hij sloopt net de hotelkamerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De film met Bob Geldoff? Die is erg goed
Thanks! Ik was het vergeten te vragen in de toko en er stond niks op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Even om en om in een koekenpan opwarmen(kan ook in de magnetron). Vind ik zelf wel zo lekker om even te doen omdat ze dan wat soepeler worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |