Hij legt het in zulk mooi Vlaams allemaal uitquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef borisz het volgende:
Eerste seizoen was het om 17:45 maar sinds september om 18:15 en eigenlijk daarna nooit meer gezien. Eerste seizoen veel afleveringen gezien.
. en natuurlijk wel eens wat klaargemaakt.
In de herhaling 's avonds en dan slapen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:58 schreef Isabeau het volgende:
In mijn Belgiëweek een leuke website ontdekt: http://www.een.be/programmas/dagelijkse-kost
Maar jullie kennen het waarschijnlijk al lang
De jumbo bleek kant en klare rotivellen te hebben, en erg lekker moet ik zeggen! Maar volgende keer waag ik een pogingquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef LieLie het volgende:
Sun, had je ook de pannenkoekjes erbij gemaakt?
Facebook??quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef LieLie het volgende:
En heb je ergens een goed krokettenrecept?![]()
Ben benieuwd, ja?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef LieLie het volgende:
Sun, ik heb soortgelijke van de toko. Moet je er eigenlijk nog iets mee dien, of simpelweg warm maken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De jumbo bleek kant en klare rotivellen te hebben, en erg lekker moet ik zeggen! Maar volgende keer waag ik een poging
De film met Bob Geldoff? Die is erg goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit the Wall te kijken, die lag op de mat
Even om en om in een koekenpan opwarmenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sun, ik heb soortgelijke van de toko. Moet je er eigenlijk nog iets mee dien, of simpelweg warm maken?
Ik maak morgen de Kayotic-roti. Ik ben dankzij AnneX groot fan van de site.
Gezellig!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sun, ik heb soortgelijke van de toko. Moet je er eigenlijk nog iets mee dien, of simpelweg warm maken?
Ik maak morgen de Kayotic-roti. Ik ben dankzij AnneX groot fan van de site.
Yep, hij sloopt net de hotelkamerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De film met Bob Geldoff? Die is erg goed
Thanks! Ik was het vergeten te vragen in de toko en er stond niks op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Even om en om in een koekenpan opwarmen(kan ook in de magnetron). Vind ik zelf wel zo lekker om even te doen omdat ze dan wat soepeler worden.
Denk eerder stuiterenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:41 schreef LieLie het volgende:
Zou je extra slaperig worden van goede nachtrust thee als je het per ongeluk ruim tien minuten laten trekken?
Jep!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij ook?
Nou, kunnen we vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |