quote:
denk t ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. Ik begin neigingen te krijgen om PC's in elkaar te slaan. Denk dat het tijd is om naar huis te vertrekken
Bijzonder opleiding doet die persoon dan waar je vragen moet beantwoorden over geschiedenis, aardrijkskunde, ontbijtjes en wat er op een halve appel lijktquote:
Luister naar je moeder, want anders word je nooit een groot spekje meisje!quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
1,5 bord boerenkool met spekjes en een halve worst zitten in mn maag. Heerlijk
Mn moeder zegt dat ik een flink bord havermoutpap moet eten 's ochtends want daar groei je van. Blegh!![]()
Oe, kan hem morgen dus ook maken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Die roti..damn wat was dat lekker!
![]()
Och, blijft gewoon erg grappigquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijzonder opleiding doet die persoon dan waar je vragen moet beantwoorden over geschiedenis, aardrijkskunde, ontbijtjes en wat er op een halve appel lijkt
Acherlijk om net te doen alsof het een 'echt examen' was
Doen! Echt!! heerlijk was het!quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, kan hem morgen dus ook maken?
bij mij 4quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:07 schreef LieLie het volgende:
3muppet-posts onder elkaar op facebook
Comic sans verminderd de geloofwaardigheid ook al directquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijzonder opleiding doet die persoon dan waar je vragen moet beantwoorden over geschiedenis, aardrijkskunde, ontbijtjes en wat er op een halve appel lijkt
Acherlijk om net te doen alsof het een 'echt examen' was
Zou ik niet zo snel zeggen, bij CERN, een vooraanstaand wetenschappelijk instituut gebruikten ze het ook bij een presentatie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Comic sans verminderd de geloofwaardigheid ook al direct
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |