Eerst ff kijken of het budgettair verantwoord isquote:
Leuk. 1 van de leukste steden van Schotland!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben aan het overwegen om een citytrip naar Edinburgh te boeken voor begin maart
Pannetje warm water erin zetten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:09 schreef LieLie het volgende:
Zo zeg, die diepvries van ons is zo nog niet dooi denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
jee steer dat is wel een opluchting zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en die knie prothese, no ja wie dan leeft die dan zorgt nietwaar? Voor nu is dit iig goed nieuws.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Kabinet stemt in met boerkaverbod
Laatste update: 27 januari 2012 14:55
info
AMSTERDAM - Mensen die op straat een boerka, een bivakmuts of een integraalhelm dragen, kunnen straks een boete tegemoet zien.
Foto: ANP
Het kabinet heeft vrijdag ingestemd met een verbod op gezichtsbedekkende kleding.
Minister Liesbeth Spies (Binnenlandse Zaken) noemde vrijdag na afloop van de ministerraad het boerkaverbod ''van onvoorstelbaar groot belang", zelfs al is het aantal vrouwen dat een boerka draagt beperkt. Ze zei het heel belangrijk te vinden dat mensen elkaar in een open samenleving open benaderen.
Volgens het kabinet biedt het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens de ruimte de vrijheid van godsdienst enigszins in te perken als dit in het belang is van de openbare orde.
Carnavalsvierders en sinterklazen hoeven zich geen zorgen te maken als ze onherkenbaar de straat op gaan.
en pizzakoeriers..quote:
quote:Blaricum is opnieuw de duurste woongemeente van Nederland. Kopers betaalden daar in 2011 gemiddeld 775.000 euro voor een koopwoning.
Dat blijkt uit gegevens van de website Woningmarktcijfers.nl die vrijdag bekend zijn gemaakt. De gemiddelde koopsom daalde in Blaricum met 1,7%, maar er werden wel 23% meer woningen verkocht.
De tweede plaats op de ranglijst van duurste woongemeenten wordt bezet door Bloemendaal. Gemiddeld waren kopers daar 698.000 euro kwijt voor een woning. De derde plaats is voor Wassenaar met 592.000 euro.
Met uitzondering van Laren steeg in de overige top-10 gemeenten de gemiddelde koopsom in 2011. Het aantal verkochte woningen met een koopsom boven 1 miljoen euro steeg in 2011 met 18% tot 699 stuks, in 2008 lag dit aantal nog op bijna 1.200.
De goedkoopste gemeente om te wonen vorig jaar was Pekela. Gemiddeld kostte een huis daar 133.000 euro. Daarna volgden De Marne en Kerkrade met respectievelijk 136.800 en 138.300 euro.
Dat laatste moet bijna iedereen die sport op een beetje niveau. Neem aan dat je ook steeds zwaarder squat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:53 schreef Sarabi het volgende:
Weekend
Vanavond eigenlijk nog naar de sportschool maar het zou best kunnen dat ik daar geen zin meer in heb
Lange dag van testjes weer achter de rug.
Wel een leuk gesprek gehad en nu zit ik te twijfelen over een vervolgopleiding
Paboquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]wat dan??
Edinburghdaar wil ik ook weer een keer heen..
Ook klaar, sporten gaat niet door vandaag dus ik ga gewoon direct instortenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Den_Haag het volgende:
Klaar met werken voor vandaag. Zo eens sporten en dan in slaap vallen vrees ik.
Ohjee.. weet je dat wel zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pabo
Met mijn bachelor zou ik die verkort & in deeltijd kunnen doen.
Dus 1 dag in de week en dan 2 jaar lang.
Voor de klas gaan staan is nooit slim neequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het heel leuk zal vinden, maar of het slim is.....
Daarom hoop ik dat ik mss ooit een combinatie van orthopedagoog en leerkracht kan vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor de klas gaan staan is nooit slim neewel leuk
![]()
(soms.. meestal.. soms... zegt zij die een opleiding doet om er weg te kunnen komen op den duur![]()
)
Dat lijkt mij ook tof jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat ik mss ooit een combinatie van orthopedagoog en leerkracht kan vinden
Gewoon een paar dagen voor de klas en een paar dagen leerkrachten begeleiden
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook tof jaZit je denk ik wel aan een eigen praktijk of zo vast. Ruimte voor begeleiding op scholen wordt op dit moment alleen maar minder helaas. De rt'ers zijn ook al verdwenen zo ongeveer..
Nooit verkeerd om je blik open te houdenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Achja heb nu weer genoeg om over na te denken de komende tijd
LOL hoe weer jij nou weer dat ik net een glas inschenk voor mezelf??quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:21 schreef borisz het volgende:
Sunny haal de kurk eens uit de fles. De wijn mag nu wel open.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LOL hoe weer jij nou weer dat ik net een glas inschenk voor mezelf??![]()
YessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat/zit je met je aaipetje op het graagiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:32 schreef AnneX het volgende:
En dis is the big city calling Utrecht from the winkel van Sinkel...
Vers bij Broese vandaan met 2 - twee - kookboeken voor mijn verjaardag as. maandag.
En een jasje in de sale en daarom twee shirts uit de nieuwe collectie.![]()
Kookboek 1 is Plenty van Ottolenghi en 2. Is Cucina Maria
Doorgebladerd en ziet er al goed uit.![]()
Leuk!Ik ben zo gaar en zo zombie van die 100+ mensen die ik vandaag gezien heb dat ik net gewoon vergeten ben uit te checkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook klaar, sporten gaat niet door vandaag dus ik ga gewoon direct instortenkwam er op 3/4 van mn looproute naar huis achter.
Ben dus net met de auto ff teruggereden om te bliepen
Dit was vrij onmenselijk vandaag
Maarrrrrrrrrr nu tot donderdag free as a![]()
![]()
Ik zit aan een sinasje lightquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LOL hoe weer jij nou weer dat ik net een glas inschenk voor mezelf??![]()
Heb je die nog niet aan danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:05 schreef Felagund het volgende:
Gefeliciteerd DE!
De winter komt er volgende week aan, mag ook wel een keer. Kan ik gelijk testen of mijn verwarming het nog doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |