Ik kijk hem meestal als ik mij zelf niet zo best voel. Maar daar helpt deze film ook niet echt bijquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik word altijd verdrietig van die film,
Wie ? Ik ? Vind de meeste mensen prachtig, behalve criminelenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja die kan zingen heAl vind je haar als mensch niks.
Tja..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Maar er zijn zoveel mensen in MUZ topics of op Twitter/Facebook die haar uitkotsen
Zie trouwens dat Alan Parker al 10 jaar geen film meer heeft gemaaktquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kijk hem meestal als ik mij zelf niet zo best voel. Maar daar helpt deze film ook niet echt bij.
Nee, Anouk is wel een van de stoerste rockbitches van Nederland. Maar ze loopt af en toe wel een beetje naast haar schoenen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook geen maatstaf voor het gemiddelde ?
De scene met het scheermesje en het papieren bekertje...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Mississippi Burningindrukwekkende film heb ik dat altijd gevonden.
Hackmanquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De scene met het scheermesje en het papieren bekertje...
Brrrrr
nee, kan me het bekertje ook niet herinneren, maar er is een scene met een scheermes waar hij wél in zit en echt briljant isquote:
De kapsalon?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, kan me het bekertje ook niet herinneren, maar er is een scene met een scheermes waar hij wél in zit en echt briljant is
Hm.. begint wel iets te dagen.. maar het is echt al heel lang geleden dat ik de film heb gezien. Beetje weggezakt geloof ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:
De scene met het bekertje zit een zwarte man met eentje van de clan in een hutje, de clan man zit in zijn ondergoed vastgebonden op een stoel.
Kopje Placeboquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef LieLie het volgende:
Zo man, of het is psychisch of de emmer sterke goede nachtrust thee heeft echt effect
Voor mij ook, de clanman zit niet in zijn ondergoedquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hm.. begint wel iets te dagen.. maar het is echt al heel lang geleden dat ik de film heb gezien. Beetje weggezakt geloof ik
Ja! Dat! Nu weet ik het weerquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor mij ook, de clanman zit niet in zijn ondergoed
Helaas alleen de italiaanse versie, maar deze scene bedoel ik
Jij had het hier over
Ik hou van Gene Hackman, zelfs als ie een good guy speelt is ie verschrikkelijk gemeen en sadist
Hackman kan ik altijd zien, Tom Hanks alleen in Forest Gumpquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! Dat! Nu weet ik het weer![]()
En Hackman is een hele goede 'good-badguy' idd
Heb meer met Hackman idd. En Dafoe vind ik ook briljant, maar is me meer opgevallen in latere rollen (uiteraard in Finding Nemoquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hackman kan ik altijd zien, Tom Hanks alleen in Forest Gump
Nee beide finales beginnen om 9.30uquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:50 schreef Sarabi het volgende:
Beginnen de mannen zondag om zes uur? Dan gaan wij maar weinig slapen in Maastricht
Heel veel plezier morgen/straks in Maastricht!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:44 schreef FutureFairytale het volgende:
En slapen. Morgen wordt een laange maar hopelijk leuke dag.
Welterusten
We zullen zienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:58 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag gaan we geen foutjes makuh Pee![]()
Ook alweer op werkplekkie
Tofquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:30 schreef TAV74 het volgende:
goedemorgen
Ik begin formeel 1-3 aan mijn nieuwe functie, maar ik geloof dat het in de praktijk iets sneller gaat. Wel leuk trouwens, mag me nu echt overal mee bemoeien
Deo opdoen vlak voordat je gaat slapen? Waar is dat nou weer goed voor?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ross maakte me vannacht echt in een ruk klaarwakkerHij had deodorant opgedaan voor hij naar bed ging. Nou...mijn reukzenuw begon als een gek te vuren, waardoor mijn oogzenuwen heldere lichtflitsen gaven achter mijn dichte ogen (not kidding) en ik Woesj! wakker was
Ik heb hem nog nooit zo ver bij mij vandaan willen hebben in bed
Lolquote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ross maakte me vannacht echt in een ruk klaarwakkerHij had deodorant opgedaan voor hij naar bed ging. Nou...mijn reukzenuw begon als een gek te vuren, waardoor mijn oogzenuwen heldere lichtflitsen gaven achter mijn dichte ogen (not kidding) en ik Woesj! wakker was
Ik heb hem nog nooit zo ver bij mij vandaan willen hebben in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |