Ik heb die film helemaal grijs gedraaid (als dat kan met een DVDquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Yep, hij sloopt net de hotelkamer
Haha met foto's vergelijken. / fan van foto's .quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij ook?
Nou, kunnen we vergelijken.
Kay gebruikt ook sperzieboontjesquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha met foto's vergelijken. / fan van foto's .
Voor de boontjes moet ik 15 km enkele reis naar de stad.
Dus doe ik het met spercieboontjes.
Kay heb ik weer gevonden dankzij Jägertrut, to be true.
Even niet duidelijk Zetteketet....quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:45 schreef z80 het volgende:
vandaag in de toko hier in Kleve geweest. veer spul uit het oosten en minder uit Azië.
en ik blijf me verwonderen over het prijs verschil tussen de soja sausen. zelfde spul tussen de 3 en 15 Euro per liter. kan me niet voorstellen dat er zoveel kwaltijd verschil in zit.
Ik snapte kwaltijd ff niet, nu welquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:45 schreef z80 het volgende:
vandaag in de toko hier in Kleve geweest. veer spul uit het oosten en minder uit Azië.
en ik blijf me verwonderen over het prijs verschil tussen de soja sausen. zelfde spul tussen de 3 en 15 Euro per liter. kan me niet voorstellen dat er zoveel kwaltijd verschil in zit.
inderdaad in de zelfde toko. flessen staan in het zelfde schap.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even niet duidelijk Zetteketet....
Bedoel je zullke prijsverschillen Binnen de toko? Of wat
Meer iets voor de keuringsdienstquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:03 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig, die irritante en lelijke dingen als rot rondes zijn veiliger en goedkoper dan verkeerslichten.
Ok, Zet, vreemd verhaal , verschilt de prijs in ingrediënten of zo ?
Zullen wij het de Rekenkamer vragen ?
Dan heb je een goeie te pakken jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
AlohaBen Generation Kill aan het kijken....beetje geweld mag wel na vandaag
Ben er na 3 afleveringen definitief mee gestopt. Zal ongetwijfeld realistisch zijn, maar juist daarom stond het me zo tegen. Vreselijk die mentaliteit onder de US soldaten in die serie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
AlohaBen Generation Kill aan het kijken....beetje geweld mag wel na vandaag
Dat kleine meisje dat die melkflessen in het krat stopt, prachtig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb die film helemaal grijs gedraaid (als dat kan met een DVD). Maar de combinatie met de muziek en de film blijft mij boeien. En het album ook overigens.
Het einde geeft mij nog steeds kippenvel
Daar zit ik me ook over te verbazen. Het bevestigt wel weer het beeld wat ik heb van de amerikaanse militairen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben er na 3 afleveringen definitief mee gestopt. Zal ongetwijfeld realistisch zijn, maar juist daarom stond het me zo tegen. Vreselijk die mentaliteit onder de US soldaten in die serie.
Ja die kan zingen hequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:20 schreef AnneX het volgende:
Bluezz !!! Roept heel hard : Anouk zingt a cappella, prachtig ! DWDD
En nog kaartjes voor Gelredome.
Ik kon er niet tegenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar zit ik me ook over te verbazen. Het bevestigt wel weer het beeld wat ik heb van de amerikaanse militairen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat kleine meisje dat die melkflessen in het krat stopt, prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |