MrLie is in de zomer echt een ramp, vooral op vakantie in een zonnig land. Zodra hij uit een gebouw loopt en in de zon komt begint hij acuut te niezenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Lol
Leuk is dat, zenuwen in elkaars buurt, ben jij ook een van die mensen die gaat niezen als je in de lamp kijkt?
Iew waarom doet ie dat dan ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ross maakte me vannacht echt in een ruk klaarwakkerHij had deodorant opgedaan voor hij naar bed ging. Nou...mijn reukzenuw begon als een gek te vuren, waardoor mijn oogzenuwen heldere lichtflitsen gaven achter mijn dichte ogen (not kidding) en ik Woesj! wakker was
Ik heb hem nog nooit zo ver bij mij vandaan willen hebben in bed
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Buuhhh.. wie geeft me even een schop. Ik moet nog een verwerkingsopdracht van het laatst gevolgde vak maken waarin ik eigenlijk voor een groot deel dingen moet herhalen die ik al eerder heb geschreven en het wordt niet eens nagekeken maar moet wel bij het paper gevoegd worden.. Zo nutteloos he..
Blijft een bizarre allergie. Zanger van een van mijn favoriete bands (Tool) heeft het ook, dus zij moeten daar met hun lichtshow altijd rekening mee houden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
MrLie is in de zomer echt een ramp, vooral op vakantie in een zonnig land. Zodra hij uit een gebouw loopt en in de zon komt begint hij acuut te niezen
1-1 bij Djoko - Murrayquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Van harte DE!
vanuit trein, over een half uur komen we eindelijk aan in Maastricht. Daar lunchen en dan naar de grotten lopen want om 14u is er een rondleiding
.
En opruimen en inruimen en plek overhouden ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:45 schreef LieLie het volgende:
Goed dan.. Het idee was dat ik vandaag de apothekerskast weer een keer ging uitruimen..
Ja, dat idee ja. En dat dan drie weken volhoudenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
En opruimen en inruimen en plek overhouden ?
Ah er drukt er vast wel 1 door straksquote:
Doe gezellig mee met de Roti van Kayoticquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:19 schreef MaximusTG het volgende:
Ben lekker mn laptop waar ik op de uni aan mn afstuderen werk aan het voorzien van een verse Linux-install op een externe HDD. Ben beetje aan het kijken welke distro het wordt. Ubuntu gaat niet helemaal de kant op die ik wil.. Heb nu Xubuntu erop gezet, en dat bevalt nog wel. FF Debian Unstable in een VM proberen dan maar..
En om het CUL te houden (:P), zoek ik ook nog wat lekkers om te koken voor vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |