hahahahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:52 schreef Reilain het volgende:
PaarsStaat Oona geweldig... (haha ben nog steeds erg blij met jou paarse aankopen Mignonne!, maar snap nu dus waarom ze niet bewaard werden haha)
Oona staan donkere kleurtjes mooi.. Donker blauw, bruin, groen, paars..
En grijs en alle versies van roze ook..
Ja maar ik heb m ook gratis gehad.. ik was ergens en ze vonden me zo leuk voor een kleurbepaling omdat ik schijnbaar alles kan hebben en ze hadden kaarten en alles de hele zooi om te laten zien dat het echt zo is. Want ik dacht altijd dat ik een koel type was omdat roze/blauw en andere geen natuurlijke haarkleuren me staan ging ik daar vanuit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil een kleurbepaling vragen voor mijn verjaardag ook SC. (Krijg nog steeds iets van de meneer namelijk) Jij vindt het een aanrader dus?
oeh! wat zeg je van mijn hoofd?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja maar ik heb m ook gratis gehad.. ik was ergens en ze vonden me zo leuk voor een kleurbepaling omdat ik schijnbaar alles kan hebben en ze hadden kaarten en alles de hele zooi om te laten zien dat het echt zo is. Want ik dacht altijd dat ik een koel type was omdat roze/blauw en andere geen natuurlijke haarkleuren me staan ging ik daar vanuit.
Maar in principe kun je zelf heel makkelijk zien of je warm of koel bent.. je moet gewoon kijken hoeveel rood er in je gezicht zit daar komt het hele verhaal op neer.
hahahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja duidelijk, voor onweerstaanbare krullenbollen, daarvoor![]()
dat is niet helemaal waar, althans dat laatste niet, want oogkleur, oogbalwit (serieus) kleur tanden, mond, teint) zijn allemaal belangrijk. Ze gaan wel in de eerste instantie uit van je huidskleur, maar moeten ook rekening houden met welke make-up je draagt (die ook weer bij je outfits moet passen e.d)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja maar ik heb m ook gratis gehad.. ik was ergens en ze vonden me zo leuk voor een kleurbepaling omdat ik schijnbaar alles kan hebben en ze hadden kaarten en alles de hele zooi om te laten zien dat het echt zo is. Want ik dacht altijd dat ik een koel type was omdat roze/blauw en andere geen natuurlijke haarkleuren me staan ging ik daar vanuit.
Maar in principe kun je zelf heel makkelijk zien of je warm of koel bent.. je moet gewoon kijken hoeveel rood er in je gezicht zit daar komt het hele verhaal op neer.
Teintquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
oeh! wat zeg je van mijn hoofd?![]()
qua roodheid dan eh
en wat betekent dat dan? veel rood in je gezicht = ?
O ja dat zal vast wel.. ik heb blauwe ogen dus dat is ook wel makkelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar, althans dat laatste niet, want oogkleur, oogbalwit (serieus) kleur tanden, mond, teint) zijn allemaal belangrijk. Ze gaan wel in de eerste instantie uit van je huidskleur, maar moeten ook rekening houden met welke make-up je draagt (die ook weer bij je outfits moet passen e.d)
ja dat snap ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef Kleurdoos het volgende:
tei
[..]
Teint
of je ondertoon geel is of rood
Het is dus heel normaal dat kindjes geel kunnen zien? Leander is namelijk ook geel maar we gaan morgen bloed prikken omdat ik het zo naar vind staanquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:32 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben een blonde, blauwogige Chinees. Zo geel als wat. Isabeau is ook geel maar, met bruine ogen en gouden lokken en die kan echt heel andere kleuren hebben. Wat we gemeen hebben is dat primair rood ons goed staat. Maar waar ik 't goed doe in knalroze, ziet Isabeau er domweg belachelijk uit in die kleur. Trek ik okergeel aan, dan lijk ik terminaal, Isabeau staat het prachtig. Etc...
Ik heb laatst een bruin setje bij goodmoodkid gekocht. Een overslagjurkje met lange mouw en een broekje met wijde pijp eronder.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:11 schreef Keshet het volgende:
ik ben op zoek naar een bruin setje; een legging en een longsleeve. Anyone?
zoiets (?):quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wintersport gangers wat is het slimste schoeisel voor Puck die nog niet loopt in de sneeuw?
ik zou voor zoiets gaan jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
zoiets (?):
http://www.kleertjes.com/(...)arzen/snowboots.html
Deze!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik zou voor zoiets gaan ja
lief setje Lily <3
keshet! wat is nou de verjaardagsoutfit geworden uiteindelijk? ik heb het niet helemala meer gevolgd hier maar ben wel benieuwd.
Ik wil voor mijn meiske een jeansjurkje van Hema maar ik vind 15,- teveel geld voor het dingdat schiet niet op
dat eerste setjequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:49 schreef Sannne het volgende:
Ik heb een ochtendje lekker in mn eentje in de stad rondgelopen.. Dit is het resultaat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De witte legging die bij het koraal/witte truitje hoort staat er niet bij..
En dit!
[ afbeelding ]
Ikzelf ook weer in het nieuw, wij kunnen er weer tegen!
(Er is nog een flinke bestelling onderweg.. )
Oh top!! Ik gooi haar voetje morgen staand even op een papiertje om goed te metenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:23 schreef Keshet het volgende:
Gerberaatje, als ze maatje 20 ongeveer heeft mag je Emma's snowboots wel lenen, die hebben een beetje de kleur van het pak van Lis.
*moet... hebben!*quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:25 schreef Kleurdoos het volgende:
laks heeft t kidscaseangorawolpak nu ook in creme mt 68
weet niet welke maat je wilt maar hier een 62 (en ik vind t persoonlijk een hele toffe unisex kleur)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
*moet... hebben!*
Wat heb je nou voor dat paje betaald als ik vragen mag, nog best wat zeker of niet? Ik kan die Kidscase pakjes nergens vinden voor een acceptabel bedrag.
Ze lijken me echt zo mooooi en fijn.
Dat is wel een anderequote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
weet niet welke maat je wilt maar hier een 62 (en ik vind t persoonlijk een hele toffe unisex kleur)
http://www.purple-gorilla(...)aux-rood-p-1655.html
Harry heeft een maat 23 moins pyjama van DPAM en hij past er nog maar net in. Hij zit nog in maat 80 maar gaat langzaam naar de 86.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:59 schreef becky27 het volgende:
haai haai, Noortje heeft maat 86 begint richting de 92 te gaan, welke maat moet ik dan hebben bij DPAM? De 23 moins of 3 ans? Lijkt wel of er niets tussen zit.
Tof dat je zoekt!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:36 schreef SacreCoeur het volgende:
of deze
http://www.kleinesam.nl/webshop/kidscase-skip-suit-rood
zie net dat ze er daar nog meer in sale hebben.
Die dingen had ik ook in mn mandje geklikt, ben dus wel erg benieuwd!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:37 schreef Meimeltje het volgende:
Wat knap van je PJ![]()
Ik heb het weekend wel besteld, niet veel hoor, alleen het gele shirtje met krokodil en het tuinbroekje.
Ben ook benieuwd, naar kwaliteit en maat. Durfde daarom ook niet meer te bestellen, heb ze nu beiden in 92-98 besteldquote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die dingen had ik ook in mn mandje geklikt, ben dus wel erg benieuwd!
Ja hoi.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
had ik een dochter, dan wist ik het wel.
Bij blokker hadden ze ook leuke carnavalspakjes!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:21 schreef Reilain het volgende:
iemand nog een leuke site met verkleedkleren??
Zoek iets voor carnaval op t kdv wat daarna dienst kan doen als verkleedkleren...
Maatje 86/92 ongeveer.. gewoon simpel, niet duur maar wel leuk!
ik heb gekeken voor de legging die ik nog dacht te hebben maar a) hij was te klein (74 en hoewel hij groter valt denk ik niet dat Emma hem gaat passen), en b) de kleur bruin is het denk ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:20 schreef Keshet het volgende:
Ik vind 'm erg leuk en heb m'n mailadres achtergelaten. Tegen de tijd dat hij te koop is kijk ik wel even of ik 'm ook echt bestel.
Je bemoeit je nergens mee hoor, ik vind het juist leuk, mensen die meedenken en nog met goede dingen aan komen zetten ook.
Oh ja, ik moet zo nog shoppen voor iets voor onder het vogeljurkje.
Dat heeft bij mij weinig zin, ik zie dat niet. Grijs/groen/bruin etc. zijn voor mij alemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:34 schreef miss_sly het volgende:
Als je toch nog naar Hema gaat, neem het pakje even mee. Ze hebben daar best wel wat kleuren longsleeves, o.a. rood, kun je het er even naast houden!
Ik dacht dat hij dat toentertijd zei.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:36 schreef SacreCoeur het volgende:
ja altijd, ik werk eigenlijk nooit
Had al aangepast en geen ideequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat toentertijd zei.
overigens is je post leeg!
Lex heeft een winterjas en gevoerde vesten (binnenkant teddy) van de hema, die vind ik zo leuk!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:54 schreef Sandous het volgende:
clics zijn leuk!!
Hoofddorp heeft een leemans outlet, daar zijn de meeste voor 60 euro.
Kleurdoos, heeft Lex n winterjasje
Ik zoek n leuke jasje 68, maar niks leuks
maat 18quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:36 schreef Keshet het volgende:
Leuk KD! Hij heeft best grote voeten volgens mij.
H&M (dat weet ik nog, goed opgelet)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:10 schreef TimeJumper het volgende:
KD waar heb je die jeans skinny (legging) van lex gekocht?Ik wil ook
hebbe!
Mocht je toch nog willen bestellen, hier had het niet groter moeten zijn dan de 92-98 die ik besteld heb!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die dingen had ik ook in mn mandje geklikt, ben dus wel erg benieuwd!
nee hoor, deze is van de zeemanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
H&M (dat weet ik nog, goed opgelet)
Ooooh superleukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:08 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Mocht je toch nog willen bestellen, hier had het niet groter moeten zijn dan de 92-98 die ik besteld heb!
Het was nog bijna niet aangekomen ook. Gisteren werd ik door DHL gebeld dat zijn collega die langs was geweest zei dat het adres wat er op staat niet bewoond was. We wonen er toch echt(Huis van buren staat wel leeg) Ben blij dat ik een mobiel nummer bij Next had opgegeven!
Even het shirtje over zn kleding gepast. Tuinbroekje wilde hij nu niet passen, veel te koud ook he
[ afbeelding ]
was een minimaatjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]je had er dan wel 1 van de H&M toch?
met een donkerbruin/camel vestje enzo.
Ik kijk regelmatig op De site, want zoo leuk, maar de prijzen hebben me er telkens van weerhouden iets te bestellen. Maar ik ga dat echt nog een keer doen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kreeg een boekje van Boden binnen. Ik wil het van voor naar achter hebben inclusief het meisjesspul, maar ze zijn zo duur
Die is van baba-babywear.be. Erg leuke dingen hebben ze daarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef wickie het volgende:
Ik heb ook tips nodig. Vorige week kreeg ik het gave kidscase tuinbroekje toegestuurd van TM. En wat is dat een fijn ding en wat staat dat Wies leuk zeg.
Ik ben dus nu op zoek naar leuke, stretchstof tuinbroekjes/salopetjes. Ik zag net in het babytopic dat Puck van DML ook een leuke aanhad?
De enige adder is geloof ik de verzendkosten als je meerder items wilt. Die verdubbelen danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Gerberaatje het volgende:
Ooooh *bookmarked* wat een toffe dingen én niet duur
Deze heb ik vast gekocht voor Grietjes verjaardag, maar dan blauw met witte stipjes, dan doe ik er een rood rompertje en rode leren slofjes er bij en een rood lieveheersbeestje-knipje in haar pluis. Dan is ze helemaal rood wit blauw gekleed op 5 meiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef danic het volgende:
Ik kwam deze net tegen bij de H&M. Weet niet of dat wat voor je is, maar ik vond em schattig:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F60%2097447%2044003%2017%201288%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
ohja lekt dat zo ja? nooit gewetenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij gebruikten in het begin zulke kleine slabbetjes ja voor de melk die er naast liep tijdens de voeding.
Ligt er wel aan of je kind een nette of slordige drinker is hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja lekt dat zo ja? nooit geweten![]()
goh weer wat geleerd. Ik vond het altijd zo suf, ze eten toch nog niet dan dacht ik
Dan zal jij mijn meiske wel heel hard en ordinair gevonden hebben....quote:Op zondag 5 februari 2012 09:38 schreef oeke het volgende:
Mignonne!
Natuurlijk kan dat jongetjessetje ook voor een meiske, met een roze rompertje eronder ofzo. En dat plaid kan ook. En dat rompertje met die poolvosjes heb ik al.
En Kaatjejannie, je zal mijn bij elkaar verzamelde uitzetje wel heul saai en somber vinden, allemaal grijzen, zacht groenen en witten. Ik houd juist van dat neutrale baby-gevoel uit de jaren 50 voor baby's. Voor de eerste 4 maanden ofzo in elk geval.
Ik zal er eens foto's van maken. Ik ben er zo blij mee.
Felle kleurtjes, spijkerbroeken en ruitjesbloezen vind ik op dit moment zo hard of ordinair voor pasgeborenen.
Emma, wat zag je er mooi uit op je verjaardag! Wat staat dat jurkje haar leuk zeg.
Mignonne, ik denk inderdaad een skinny eronder, dat geeft het iets meer body. Maar mooi tuniekje is het.
En je grote, geweldig! Ik vind dat zo leuk, zo'n korte broek, lekker tegendraards.
Ko zag er een tijdje geleden zo uit:
[ afbeelding ]
Och welnee, ik zeg daarom ook dat ik het op dit moment zo vind voor mijn kind.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Dan zal jij mijn meiske wel heel hard en ordinair gevonden hebben....
Dat vind ik ook, en liever zeg ik niets over andermans smaak over hard of ordinair, maar het saai en somber en het jaar nul triggerde mijn hormonen.quote:Ach ieder zijn smaak toch?
juustem. niets mis met wat metrosexual!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:38 schreef mignonne het volgende:
ach, het komt er ook een keertje uit toch? Ik ga er vanuit dat ik na de bevalling wel weet wat Oeke gekregen heeft, en ik ga er ook van uit dat ik niet binnen een uur op de kraam-thee verwacht wordt dus ik heb vast wel even tijd om het juiste setje uit te kiezen dan![]()
hoewel dat boxkleed op zich sowieso wel kan, als ik zie hoe Lex zn bunzingbag rockt.
Dat tuniekje (?) voor meisjes vind ik erg leuk, dat vest te saai en dat setje voor jongens is wel leuk voor een keertje maar ook wel wat saai. Vind ik danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef Juud79 het volgende:
Ow my, wat enorm schattig. Nieuwe starterset van H&M, die waren altijd afgrijselijk met Hello Kitty e.d. Dit is wel even wat anders....
Ow en Mignonne volgens mij heb jij geholpen de collectie te ontwerpen, mini en 62-86....![]()
Ik moest bij heel veel dingen die ik zag aan jouw meiden denken.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F13 96740 12039 99 9999 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F13 96741 84029 99 9999 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]afbeelding[/url] ]
Bij dat meisjesvest had er wel een roosje op gemogen van mijquote:Op zondag 5 februari 2012 10:09 schreef Kleurdoos het volgende:
die starterssets saai? noooooooes man man die zijn zooo romantisch!
tevens trending dus jullie kunnen er beter aan gaan geloven![]()
komtumaar Jane Austen
Ik heb van alles wat, leuk voor de afwisseling.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:11 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb nu ook eigenlijk alleen maar felle kleuren voor mijn Lientje, maar ik vind bij zo'n puur pasgeboren kindje lichte kleurtjes veel mooier, dat past bij de reinheid van zo'n kindje de eerste paar maandjes.
Ook leuk, maar dat hoeft om mij niet elke dag. Maar het ene kind is het andere niet, ik bedoel de een kanmeer hebben dan de ander.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik gooi m er nog eens in
[ afbeelding ]
ik vind dat een baby er gewoon zo uit moet zien, wollig. ipv dat babyoverschreeuwende primairegedoe
Ik moet zo lachen, in herinnering genomen dat je al die hysterische jumpsuits had gekocht.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik gooi m er nog eens in
[ afbeelding ]
ik vind dat een baby er gewoon zo uit moet zien, wollig. ipv dat babyoverschreeuwende primairegedoe
ik ook niet, dat zou wel saai wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 10:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook leuk, maar dat hoeft om mij niet elke dag. Maar het ene kind is het andere niet, ik bedoel de een kanmeer hebben dan de ander.
mooie uitfit!!! helemaal mijn smaakquote:Op zondag 5 februari 2012 09:38 schreef oeke het volgende:
Ko zag er een tijdje geleden zo uit:
[ afbeelding ]
hahah ja dat dus, arme ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:19 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen, in herinnering genomen dat je al die hysterische jumpsuits had gekocht.
Ik vind je Lex zo ook het mooist!
Ik heb ook helemaal geen problemen meer met gebreide ajourmutsjes voor jongens. Zoals ze vroeger vaak droegen, gewoon dat ouderwetse baby-gevoel, dat wil ik. Zonder jongetje-meisje dingen die nu zo in zijn.
Hebbes! wat en waarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Juud79 het volgende:
Deze hebben ze ook nog......![]()
Nog even en ik moet ook weer een baby....
Mignonne, volgens mij is er bijna niemand die dat niet leuk vind, tis zo cute...
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F13 96622 12039 36 0713 2.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik vind het juist wel leuk om die verschillende smaken voorbij te zien komen.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:38 schreef huuphuup het volgende:
Wat een discussie![]()
smaken verschillen toch gewoon?
Ik koop wat ik mooi vind en bij mijn kinderen vind passen. En bij mijn smaak van dat moment. Ga er vanuit dat iedereen dat doet
wie ben jij nou weer...quote:Op zondag 5 februari 2012 10:38 schreef huuphuup het volgende:
Wat een discussie![]()
smaken verschillen toch gewoon?
Ik koop wat ik mooi vind en bij mijn kinderen vind passen. En bij mijn smaak van dat moment. Ga er vanuit dat iedereen dat doet
Oeh ja die vvind ik leuk, maar lijkt heeeeel erg op Claessens en dat vind ik wel weer erg leuk. ik vind dat Lindex zeg maar heel erg hard is, snoepkleurtjes. beetje de lompere variant van de scandinavische 'groten'quote:Op zondag 5 februari 2012 10:50 schreef mignonne het volgende:
Ja man, dat viel mij ook al opecht heel goedkoop is het ook niet meer om bij zeeman en consorten te shoppen. Qua prijs kun je inmiddels bijna net zo goed een Hema of H&M halen...
Lindex vind ik alleen heel soms leuk, mn favoriete foto van vorig jaar zomer
[ afbeelding ]
en qua smaken, ik vind heel erg veel leuk, alleen niet alles voor mijn eigen kind/huis/mezelf.
Duns heeft toch ook wel vrij harde (snoep)kleuren.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Oeh ja die vvind ik leuk, maar lijkt heeeeel erg op Claessens en dat vind ik wel weer erg leuk. ik vind dat Lindex zeg maar heel erg hard is, snoepkleurtjes. beetje de lompere variant van de scandinavische 'groten'
ik vind Duns ook niet leuk, zeker de laatste collecties niet (of die met gereedschap wtf )quote:Op zondag 5 februari 2012 10:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Duns heeft toch ook wel vrij harde (snoep)kleuren.
Leukquote:Op zondag 5 februari 2012 10:56 schreef Kleurdoos het volgende:
kijk mignonne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ik ben te lui om te zoeken maar ook stippen enzo. qua kleurstelling vind ik t erg lijken
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
geen idee ik heb haar niet naar de prijs gevraagd![]()
maar t onderste jurkje is 8,99
dus dat zal wel meevallen!
valt idd mee. Mijn jurkje was 17 euro nieuw geloof ik, maar kan ook 19 zijn geweest. Ik zie wat je bedoelt qua kleur en patroontjequote:Op zondag 5 februari 2012 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
geen idee ik heb haar niet naar de prijs gevraagd![]()
maar t onderste jurkje is 8,99
dus dat zal wel meevallen!
Oh zo bedoelde k t helemaal nietquote:Op zondag 5 februari 2012 10:06 schreef oeke het volgende:
[..]
Och welnee, ik zeg daarom ook dat ik het op dit moment zo vind voor mijn kind.
Gewoon met mijn hormonen en de smaak die ik nu heb.
Bovendien kan ik me niet voorstellen dat jij Ko saai of somber vind.
Althans, ik vind jouw dochter gewoon een scheetje en haar kleertjes passen bij haar.
[..]
Dat vind ik ook, en liever zeg ik niets over andermans smaak over hard of ordinair, maar het saai en somber en het jaar nul triggerde mijn hormonen.![]()
wel 50% korting als ik het goed heb gezienquote:Op zondag 5 februari 2012 11:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
valt idd mee. Mijn jurkje was 17 euro nieuw geloof ik, maar kan ook 19 zijn geweest. Ik zie wat je bedoelt qua kleur en patroontje![]()
maar het model van het lindexjurkje is wel heel anders, valt wat wijder enzo. Ik vind het nog steeds een leuk jurkjeik weet niet meer wie hem kocht, Jore of Krijtlijk? of iemand anders? Maar die moet er maar heul lief voor zijn!
juhp precies.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:07 schreef mignonne het volgende:
ja erg he KD? dat heb ik ook. En van de sale online. Ik betaal echt niet meer dan 10 euro voor een spijkerbroekje want dat vind ik te duur
gierig much![]()
ik merk dat ik het tegenwoordig echt te gek vind om bij Hema voor een jurkje maat 74 15 euro neer te gaan leggen. Bij oudste had ik daar wat minder moeite mee
ja dat dus, ik vind het eerlijk gezegd meer ondergoed, ik ben niet zo van die cupjes voor kindersquote:Op zondag 5 februari 2012 11:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
wel 50% korting als ik het goed heb gezien
-edit- en wat betreft model, ja die van claesens zijn misschien wat meer richting onderjurkje![]()
Meldtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Juud79 het volgende:
Deze hebben ze ook nog......![]()
Nog even en ik moet ook weer een baby....
Mignonne, volgens mij is er bijna niemand die dat niet leuk vind, tis zo cute...
haai spuit elfquote:
ja, dat vind ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 5 februari 2012 11:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja dat dus, ik vind het eerlijk gezegd meer ondergoed, ik ben niet zo van die cupjes voor kindersmaar goed, ik hou ook niet van bikini's enzo voor die leeftijd.
Die heb ik ook al meerdere keren in mijn mandje gehadquote:Op zondag 5 februari 2012 11:26 schreef Kleurdoos het volgende:
mignonne:
http://www.hm.com/nl/prod(...)61-A#article=96461-D
She's backquote:
Ja maar als je het geslacht niet weet is bescheiden zijn een stuk makkelijker.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:47 schreef Marrije het volgende:
Leuk oeke, vind een paar dingen ook erg leuk voor mijn baby![]()
Maar bescheiden collectie nog
voordeel van kringloop, vrijmarkt en rommelmarkt is dat je het meteen ziet, vlekken, verwassen etc. Op mp staat het soms prachtig op de foto, en als nieuw erbij, maar dan krijg je t thuis en heb je spijt van de aankoop omdat mijn idee van als nieuw toch ff net wat anders is. En ik koop ook zelden iets voor de originele prijs, ik vind het al snel te duurquote:Op zondag 5 februari 2012 12:19 schreef Juud79 het volgende:
Ik hou van Marktplaats, kringloopwinkels en ook van H&M korting, Hema korting en Zeeman korting.
Ik koop eigenlijk nooit iets voor de orginele prijs.
Wat zij zegtquote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Elmo76 het volgende:
Ik heb net ook een bestelling gedaan en de codes 1304 en 9690 gebruikt, dus die doen het iig!
Met dank aan Kleurdoos!
ze hadden wel bruine rompers nu bij de Hema (er was weer iemand bevallen, dus ik heb weer even gespiektquote:Op zondag 5 februari 2012 14:17 schreef oeke het volgende:
Ben benieuwd naar je groene trui Poppejans, onze smaken lopen vaak redelijk op.
Buuf, dat rompertje ken ik, en misschien ligt het zelfs bij de spullen van Ko. Maar ik zoek meer rompertjes in bruin of groen of zelfs oranje of blauw. Of met een tof printje.
En die zijn er maar erg weinig. Voor Ko had k destijds een leuke met bomen erop. maar ja, die heeft een korte mouw en ik wil ook nog eens lange mouw.
Haha, al die H&M bestellers!
die heb ik ook, die roze is echt té lelijk.. blauw is leuk.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)55-A#article=95655-B de blauwe omdat die roze haar niet staat
ik zal morgen of overmorgen foto's maken, maar ben nog niet ver jammergenoeg..ik hoop dat ik het foutloos af krijgquote:Op zondag 5 februari 2012 13:02 schreef oeke het volgende:
Kijk dit nou! Echt heel lief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Potver, waarom zijn er nou zo weinig leuke overslagrompertjes te vinden.
Oeh dat is wel een echte Elin jas.
En heb je al een foto van je breiwerk KD? Ik ben nieuwsgierig!
Ik heb nu een mutsje op de verlanglijst staan. Met iets duurdere wol, maar omdat je er maar 1 bol van nodig hebt is het toch maar 3 euro.
Deze:
[ afbeelding ]
Lama-wol.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |