abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2012 @ 13:48:03 #276
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107626759
H&M kortingscodes.

1304 - -5 euro
9602 - 10% Korting op de gehele bestelling
9514 - 20% Korting op de gehele bestelling
9690 - 25% Korting op het duurste artikel
9591 - 50% Korting op 1 st. babykleding geldig t/m 31-08-2012

Ik weet niet welke exact wel en niet werken, combineren en proberen, max 2 codes per bestelling. Dus vaker een stuk of 2 dingen bestellen ipv een keer heel veel loont.
  zondag 5 februari 2012 @ 13:57:06 #277
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_107627174
Ik heb net ook een bestelling gedaan en de codes 1304 en 9690 gebruikt, dus die doen het iig!
Met dank aan Kleurdoos! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_107627209
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Elmo76 het volgende:
Ik heb net ook een bestelling gedaan en de codes 1304 en 9690 gebruikt, dus die doen het iig!
Met dank aan Kleurdoos! :*
Wat zij zegt :D
pi_107628198
Ben benieuwd naar je groene trui Poppejans, onze smaken lopen vaak redelijk op. ;)

Buuf, dat rompertje ken ik, en misschien ligt het zelfs bij de spullen van Ko. Maar ik zoek meer rompertjes in bruin of groen of zelfs oranje of blauw. Of met een tof printje.
En die zijn er maar erg weinig. Voor Ko had k destijds een leuke met bomen erop. maar ja, die heeft een korte mouw en ik wil ook nog eens lange mouw. :')

Haha, al die H&M bestellers! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_107628432
Ik vergeet helemaal dat ik van Wickie ook nog het een en ander gekocht heb, wat ik nog niet hierbij heb liggen. En dat ik gewoon ook heel veel net niet mooi vind of lekker vind voelen. Misschien is het niet zo zeer bescheiden als wel een grote pietlut zijn. :P
  zondag 5 februari 2012 @ 14:25:23 #281
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_107628591
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:17 schreef oeke het volgende:
Ben benieuwd naar je groene trui Poppejans, onze smaken lopen vaak redelijk op. ;)

Buuf, dat rompertje ken ik, en misschien ligt het zelfs bij de spullen van Ko. Maar ik zoek meer rompertjes in bruin of groen of zelfs oranje of blauw. Of met een tof printje.
En die zijn er maar erg weinig. Voor Ko had k destijds een leuke met bomen erop. maar ja, die heeft een korte mouw en ik wil ook nog eens lange mouw. :')

Haha, al die H&M bestellers! O+
ze hadden wel bruine rompers nu bij de Hema (er was weer iemand bevallen, dus ik heb weer even gespiekt :P ) maar met een hele stomme dump-truck er op. :(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_107629166
Heb een bestelling geplaatst op 3suisse! van 114 euro's 60 euro's betaald! lang leve de sale!
onder anderen:

http://www.3suisses.nl/F-(...)jes-petit-bateau.htm
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Moderator zondag 5 februari 2012 @ 15:30:39 #283
5428 crew  miss_sly
pi_107631749
Leuk bitterend!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 februari 2012 @ 15:34:46 #284
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_107631937
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)55-A#article=95655-B de blauwe omdat die roze haar niet staat
die heb ik ook, die roze is echt té lelijk.. blauw is leuk.
pi_107633052
Oeke, wat een mooie kleertjesverzameling O+ Wow, dat zelfgebreide tuinbroekje _O_ geweldig!

En ik heb een baby nodig voor het kleertjespakket voor jongetjes van H&M O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_107634626
groen en overslag en wol

O+
pi_107640625
Oeke wat een leuke verzameling kleertjes heb je zo bij elkaar O+
en bescheiden inderdaad :D maar ik vind dat wel wat hebben <3 ik ben zelf wat meer een ongeleid losgeslagen koop-projectiel :') en het heeft juist wel iets als een garderobe met zoveel zorg is samengesteld en bij elkaar verzameld O+

Over tweedehands kleertjes (ik zag iets over marktplaats en kringloop enzo), ik hou er ook van, maar ik merk wel, nu oudste wat ouder wordt en kleding wat langer gedragen wordt en er meer in gespeeld wordt, dat ik niet echt heel gelukkig meer wordt van de meeste marktplaats aankopen. Versleten, vaal, slijtgaten erin enzo, verwassen of gepild. Meh... dan geef ik toch maar liever iets meer uit om het nieuw te kopen. Niet in de laatste plaats omdat het hier bij voorkeur nóg een kind mee moet.

Ohja en KD wat jij zei ja, als je het echt leuk vindt dan liever 15 voor een jurkje dan voor 15 euro gare shirtjes kopen die je ze nooit aantrekt. Hoewel ik moet zeggen dat ik het dan meestal nog steeds te duur vindt en liever iets zoek wat ik én echt leuk vind, én wat spotgoedkoop is. Cheap-skatetism, I haz it. :')
:)
pi_107640750
hops

[ Bericht 99% gewijzigd door mignonne op 05-02-2012 20:18:37 ]
  zondag 5 februari 2012 @ 19:02:48 #289
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107640869
Ja, vandaar mijn voorkeur de rommelmarkt, dan zie ik tenminste meteen of het er echt nog goed uit ziet. Maar je moet er met de grotere maten wel net tegenaan lopen, niet zoveel keus als bij babykleren.
  zondag 5 februari 2012 @ 19:04:35 #290
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107640929
Ik begrijp b wel :P
pi_107640946
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:02 schreef oeke het volgende:
Kijk dit nou! Echt heel lief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Potver, waarom zijn er nou zo weinig leuke overslagrompertjes te vinden. :(

Oeh dat is wel een echte Elin jas. O+
En heb je al een foto van je breiwerk KD? Ik ben nieuwsgierig!
Ik heb nu een mutsje op de verlanglijst staan. Met iets duurdere wol, maar omdat je er maar 1 bol van nodig hebt is het toch maar 3 euro.
Deze:
[ afbeelding ]
Lama-wol. O+
ik zal morgen of overmorgen foto's maken, maar ben nog niet ver jammergenoeg..ik hoop dat ik het foutloos af krijg :D
alpacawol is dat toch O+ zo mooi O+
pi_107641018
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:04 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp b wel :P
:D

ik vind ze wel tof O+
voor een keer is dat best leuk, van die dingen die ik zelf niet gekocht had maar die ik wel leuk vind om te krijgen :Y
pi_107641197
piglet dat truitje O+ ook helemaal mijn smaak O+

en Elins nieuwe patta's hahaha. dat spijkerjurkje staat r cute!
en Poppejannes! fotooooooo
pi_107641658
ik heb net voor lex nog flink inkopen gedaan bij de V&D (alle babyschoeisel 3 eur!)
en ehm voor mij heel veel van de bodyshop :+
  zondag 5 februari 2012 @ 19:31:11 #295
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107642072
Ohhhh Oeke wat een gave kleding heb je al!!

Alpaca-wol O+ Ben in Peru geweest.... wat een mooi spul is dat! Een tante van Marcek importeerd vanuit Bolivia kleding... 1 van Oona's mutsjes komt bij haar vandaan... Mooi dun maar zo lekker warm!

Iemand zin in een uitdaging... ik zoek nog iemand die mij haken wil leren ;)

En H&M is weer heel slecht idd... Ik probeer me nog even in te houden maar zal ws wel overstag gaan...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_107643106
Die sneakers van je kleine, wat een stoere! Ik snap helemaal wat je bedoelt, zelf kopen nee, krijgen ja! O+
Ik ben benieuwd hoe ze aan staan!
En ze zagen er weer goed uit zeg, je meiden. O+
Dat rokje van je grote staat zo mooi wijd!

P-iglet, wat een toffe trui! Maar ik zoek rompertjes. :D
Zoiets:

Als ik een meisje krijg, maak ik dees:

En deze wil ik ook wel breien, misschien voor volgende winter.

Bij Ko had ik volgens mij ook een redelijk klein stapeltje trouwens. En daar wist ik wel dat het een jongetje zou worden. Het zit gewoon niet in me. :P
En dat herken ik ook, Mognonne, dat voor de echt kleine maatjes je meer mooie spulletjes tweedehands kan vinden.
En cheapskate skills, I has them too. :D Voor niks van mijn stapeltje heb ik de originele prijs betaald. Zelfs niet voor dat roze rompertje dat ik uit Amerkia heb laten meebrengen. ;)

Relain, alpaca wol is superzacht en fijn. O+
Haken ben ik ook geen ster in, maar die dingen zijn volgens mij vooral een kwestie van doorzetten.
  zondag 5 februari 2012 @ 19:57:01 #297
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107643344

Dit is dat mutsje.... Heel fijn ding!

En haar Name-it-ballon-pak ;) haha
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_107644703
ah leuk ding idd Oek. Ik heb ook nog een te breien slaapzak op de lijst staan, voor de herfst ofzo :D
pi_107645152
Oeke en deze van lindex dan? Ook verkrijgbaar in het wit.

Ze hebben ook nog wat hardere kleuren aan overslagrompers.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107648739
Lief dat je meedenkt DML, ik heb meteen even op de site gekeken, maar ik denk dat daar de reden van mijn bescheiden collectie ligt, ik vind geen enkele kleur echt mooi, het kan allemaal wel maar.... :@
* pietje precies...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')