abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107621950
met

Moderator zondag 5 februari 2012 @ 11:28:25 #252
5428 crew  miss_sly
pi_107621951
Nee, bikini's hou ik dan ook weer niet van, maar dat vind ik anders :)

Uiteraard verschillen smaken, niks mis mee. Ik wilde alleen even uitleggen hoe ik het zie :)

Korte broek met maillot/legging heeft Senna trouwens ook veel aan. Ik heb zo'n kort broekje overgenomen toen van ik geloof Poppedein, en dat heeft ze eigenlijk alleen nog maar met maillot/legging aangehad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 februari 2012 @ 11:31:15 #253
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107621996
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:17 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja dat dus, ik vind het eerlijk gezegd meer ondergoed, ik ben niet zo van die cupjes voor kinders :D maar goed, ik hou ook niet van bikini's enzo voor die leeftijd.
ja, dat vind ik eigenlijk ook wel :)
pi_107622083
ik heb t setje net gekocht en ook de blauwe variant met stippen.. die had Elin written all over it :P ook een rood gestippelde tas voor r badspulletjes en voor lex dat lichte spijkerbroekje in ee grote maat
pi_107622260
Oh, ik ben zo erg, dat ik meteen alles op de foto heb gezet, wat ik tot nu toe heb gekocht/gemaakt.

Eerste pakje, met roze romper en romper met poolvosjes erop. Over die laatste twijfel ik nog. En de knoopjes op het witte truitje wil ik nog veranderen, in verschillende soorten knoopjes, wel allemaal groen trouwens. Het broekje heb ik gemaakt.

Het groene broekje heb ik gemaakt:

Het giletje heb ik gemaakt:

En mijn allereerste breiwerk ooit (sjaals op de middelbare school uitgezonderd) En ik ben er trots op!
Nog even nadenken welke knopen erop komen.

Oh en deze nog:
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_107622283
quote:
Die heb ik ook al meerdere keren in mijn mandje gehad O+

En voer die cupjes en bikini's dat vind ik ook niets voor mijn peutertje (ook niet voor mijn baby trouwens ;)) Ze mogen er best als kindjes uit zien vind ik, en niet al mini volwassenen maar das ieder zijn eigen keus, bij andere kindjes vind ik het wel vaak schattig trouwens.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107622349
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 10:38 schreef huuphuup het volgende:
oh. crapaccount :')
She's back O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107622357
Oeke ik vind die zelfgemaakte broekjes leuk!!
En die gebreidde wauw!

Ik zou soms willen dat ik ook een beetje handig was, maar ik heb het echt niet in me. Laatst geprobeerd te breien, nou dat doe ik ook nooit meer dat was een dikke fail.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 5 februari 2012 @ 11:47:38 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107622375
Leuk oeke, vind een paar dingen ook erg leuk voor mijn baby :D ;)
Maar bescheiden collectie nog :@
pi_107622439
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:47 schreef Marrije het volgende:
Leuk oeke, vind een paar dingen ook erg leuk voor mijn baby :D ;)
Maar bescheiden collectie nog :@
Ja maar als je het geslacht niet weet is bescheiden zijn een stuk makkelijker.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107622499
Haha Marije, dat zal wel ja, dat het bescheiden is.
En mijn vriend vind het al veel. :P
Maar goed, van die broekjes ga ik er nog wat maken, straks in mijn verlof, het model is makkelijk en van binnen hebben ze zachte tricot, precies wat me heel fijn lijkt voor een baby.
Ik wil nog wat breien en er ligt nog gebreide stof voor 2 jumpsuits
En ik heb nog wat van Ko liggen waarmee ik het aan kan vullen. En van Mignonnes kindjes. Afhankelijk van meisje/jongen dus.

Verder hebben wij het niet heel ruim, dus houden we het bescheiden. Bovendien ben ik niet zo van de consumptie. ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door oeke op 05-02-2012 12:31:40 ]
pi_107622568
Dat gebreide tuinbroekje O+
Ik zou voor die linker knoop gaan!
  zondag 5 februari 2012 @ 12:01:03 #263
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107622647
Ik vind wel dat je collectie wat meer naar jongenskleren neigt, maar volgens mij krijg je ook weer een jongetje :P

Ik ben wel van de consumptie, maar ik ben ook nogal van de 2e hands & recycling. Handig ben ik dan weer niet echt. Wel heb ik eea nu in een textielverf bad gehad waardoor ik nu prachtige fuchsia aankleedkussenhoezen heb. En straks gaat er nog een set lakens en saaie unisex kleding ( ;) ) in een verfbad. Bij het wiegje dat ik 2e hands had gekocht zaten gele dekens, niet echt mijnkleur dus die zijn ook in het fuchsiaverfbadje geweest en die hebben nu best een mooie kleur. Niet knal fuchsia, eerder een roze die richting vaal rood gaat. Zo leuk, ermee bezig zijn. Ook 2e hands kleren op de rommelmarkt die er gewoon nog supergoed uitzien en dan maar 1 e p/s stuk is, of 3 voor 1 euro O+
pi_107622968
Haha, ik vind het zelf een heel meisjes-achtige sfeer hebben, zacht en snoezelig.
Maar misschien komt het ook omdat ik al een jongetje heb en dus meer bekend ben met de jongensafdeling. En omdat ik wel vind dat jongensdingen voor meisjes kunnen, maar omgekeerd een stuk minder. Alhoewel ik dat grijze babydoll pakje wel meisjesachtig vind, maar goed.
Bovendien vind ik heel veel meisjes dingen echt te roze. En daar houd ik niet zo van.

Klinkt goed al dat verven! Leuk is dat he? Ik heb alle aankleedkussenhoezen zelf gemaakt en ga er nu weer wat bij maken. Dat je dan zelf de kleur kan bepalen, in de winkels is het vaak net niet mijn smaak. Of het is te duur. :P
En ik houd van de vrijmarkt met koninginnedag. O+
  zondag 5 februari 2012 @ 12:19:29 #265
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107623140
Ik hou van Marktplaats, kringloopwinkels en ook van H&M korting, Hema korting en Zeeman korting.
Ik koop eigenlijk nooit iets voor de orginele prijs.
pi_107623813
mooi hoor oeke <3 heerlijke smaak heb je! ik ben ook bezig met een breiproject! een jumpsuit ala kidscase uiteraard in de Tweedwol van de zeeman :) ik heb ook nog echt retro houtje touwtje knopen gekregen dus ik ga binnenkort ook nog een vest breien, maar wil dan eerst nog wat andere steken leren :)
pi_107624107
en ook een jasje voor elin erbij gekocht net. omdat zeer maar 5 heeft :')
pi_107624192
http://www.hm.com/nl/prod(...)55-A#article=95655-B de blauwe omdat die roze haar niet staat
pi_107624262
Die startersset is echt TE <3. Als t embryootje blijft plakken ga ik dat pakje opdringen.
  zondag 5 februari 2012 @ 13:02:07 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107624781
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:19 schreef Juud79 het volgende:
Ik hou van Marktplaats, kringloopwinkels en ook van H&M korting, Hema korting en Zeeman korting.
Ik koop eigenlijk nooit iets voor de orginele prijs.
voordeel van kringloop, vrijmarkt en rommelmarkt is dat je het meteen ziet, vlekken, verwassen etc. Op mp staat het soms prachtig op de foto, en als nieuw erbij, maar dan krijg je t thuis en heb je spijt van de aankoop omdat mijn idee van als nieuw toch ff net wat anders is. En ik koop ook zelden iets voor de originele prijs, ik vind het al snel te duur :')
pi_107624811
Kijk dit nou! Echt heel lief.

Potver, waarom zijn er nou zo weinig leuke overslagrompertjes te vinden. :(

Oeh dat is wel een echte Elin jas. O+
En heb je al een foto van je breiwerk KD? Ik ben nieuwsgierig!
Ik heb nu een mutsje op de verlanglijst staan. Met iets duurdere wol, maar omdat je er maar 1 bol van nodig hebt is het toch maar 3 euro.
Deze:

Lama-wol. O+
pi_107625831
Dat meisje heeft Isabeau kleurtjes <3. Lief pakje!
  zondag 5 februari 2012 @ 13:28:28 #273
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_107625915
Bij de Hema zag ik een best aardig creme-kleurig (gebroken wit?) overslag rompertje met een waslijntje er op. Heel lekker zacht.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_107626605
Zo ben even lekker los gegaan in de h&m webshop
pi_107626636
Debuurvrouw, die zit al jaren in vast basic assortiment van Hema :Y Ik meen dat Roy van Bar het als eerste setje aan had.

Wat een leuke dingen heb je weer voor je meisje geshopt KD!

Erg bescheiden buit Oeke, veel ervan vind ik leuk.En inderdaad erg unisex, ben echt zo benieuwd!
Dat laatste plaatje is echt O+ en wat een leuk meisje ook.

Ik heb een gebreide trui voor Wolf op de kop getikt bij de kringloop. Donkergroen met rode knopen bij de hals. 50 hele centen
Ik vind hem echt tof, maar denk dat het merendeel hem vreselijk vind :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')