ja, dat vind ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 5 februari 2012 11:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja dat dus, ik vind het eerlijk gezegd meer ondergoed, ik ben niet zo van die cupjes voor kindersmaar goed, ik hou ook niet van bikini's enzo voor die leeftijd.
Die heb ik ook al meerdere keren in mijn mandje gehadquote:Op zondag 5 februari 2012 11:26 schreef Kleurdoos het volgende:
mignonne:
http://www.hm.com/nl/prod(...)61-A#article=96461-D
She's backquote:
Ja maar als je het geslacht niet weet is bescheiden zijn een stuk makkelijker.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:47 schreef Marrije het volgende:
Leuk oeke, vind een paar dingen ook erg leuk voor mijn baby![]()
Maar bescheiden collectie nog
voordeel van kringloop, vrijmarkt en rommelmarkt is dat je het meteen ziet, vlekken, verwassen etc. Op mp staat het soms prachtig op de foto, en als nieuw erbij, maar dan krijg je t thuis en heb je spijt van de aankoop omdat mijn idee van als nieuw toch ff net wat anders is. En ik koop ook zelden iets voor de originele prijs, ik vind het al snel te duurquote:Op zondag 5 februari 2012 12:19 schreef Juud79 het volgende:
Ik hou van Marktplaats, kringloopwinkels en ook van H&M korting, Hema korting en Zeeman korting.
Ik koop eigenlijk nooit iets voor de orginele prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |