ja, dat vind ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 5 februari 2012 11:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja dat dus, ik vind het eerlijk gezegd meer ondergoed, ik ben niet zo van die cupjes voor kindersmaar goed, ik hou ook niet van bikini's enzo voor die leeftijd.
Die heb ik ook al meerdere keren in mijn mandje gehadquote:Op zondag 5 februari 2012 11:26 schreef Kleurdoos het volgende:
mignonne:
http://www.hm.com/nl/prod(...)61-A#article=96461-D
She's backquote:
Ja maar als je het geslacht niet weet is bescheiden zijn een stuk makkelijker.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:47 schreef Marrije het volgende:
Leuk oeke, vind een paar dingen ook erg leuk voor mijn baby![]()
Maar bescheiden collectie nog
voordeel van kringloop, vrijmarkt en rommelmarkt is dat je het meteen ziet, vlekken, verwassen etc. Op mp staat het soms prachtig op de foto, en als nieuw erbij, maar dan krijg je t thuis en heb je spijt van de aankoop omdat mijn idee van als nieuw toch ff net wat anders is. En ik koop ook zelden iets voor de originele prijs, ik vind het al snel te duurquote:Op zondag 5 februari 2012 12:19 schreef Juud79 het volgende:
Ik hou van Marktplaats, kringloopwinkels en ook van H&M korting, Hema korting en Zeeman korting.
Ik koop eigenlijk nooit iets voor de orginele prijs.
Wat zij zegtquote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Elmo76 het volgende:
Ik heb net ook een bestelling gedaan en de codes 1304 en 9690 gebruikt, dus die doen het iig!
Met dank aan Kleurdoos!
ze hadden wel bruine rompers nu bij de Hema (er was weer iemand bevallen, dus ik heb weer even gespiektquote:Op zondag 5 februari 2012 14:17 schreef oeke het volgende:
Ben benieuwd naar je groene trui Poppejans, onze smaken lopen vaak redelijk op.
Buuf, dat rompertje ken ik, en misschien ligt het zelfs bij de spullen van Ko. Maar ik zoek meer rompertjes in bruin of groen of zelfs oranje of blauw. Of met een tof printje.
En die zijn er maar erg weinig. Voor Ko had k destijds een leuke met bomen erop. maar ja, die heeft een korte mouw en ik wil ook nog eens lange mouw.
Haha, al die H&M bestellers!
die heb ik ook, die roze is echt té lelijk.. blauw is leuk.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)55-A#article=95655-B de blauwe omdat die roze haar niet staat
ik zal morgen of overmorgen foto's maken, maar ben nog niet ver jammergenoeg..ik hoop dat ik het foutloos af krijgquote:Op zondag 5 februari 2012 13:02 schreef oeke het volgende:
Kijk dit nou! Echt heel lief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Potver, waarom zijn er nou zo weinig leuke overslagrompertjes te vinden.
Oeh dat is wel een echte Elin jas.
En heb je al een foto van je breiwerk KD? Ik ben nieuwsgierig!
Ik heb nu een mutsje op de verlanglijst staan. Met iets duurdere wol, maar omdat je er maar 1 bol van nodig hebt is het toch maar 3 euro.
Deze:
[ afbeelding ]
Lama-wol.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |