Dat tuniekje (?) voor meisjes vind ik erg leuk, dat vest te saai en dat setje voor jongens is wel leuk voor een keertje maar ook wel wat saai. Vind ik danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef Juud79 het volgende:
Ow my, wat enorm schattig. Nieuwe starterset van H&M, die waren altijd afgrijselijk met Hello Kitty e.d. Dit is wel even wat anders....
Ow en Mignonne volgens mij heb jij geholpen de collectie te ontwerpen, mini en 62-86....![]()
Ik moest bij heel veel dingen die ik zag aan jouw meiden denken.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F13 96740 12039 99 9999 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F13 96741 84029 99 9999 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]afbeelding[/url] ]
Bij dat meisjesvest had er wel een roosje op gemogen van mijquote:Op zondag 5 februari 2012 10:09 schreef Kleurdoos het volgende:
die starterssets saai? noooooooes man man die zijn zooo romantisch!
tevens trending dus jullie kunnen er beter aan gaan geloven![]()
komtumaar Jane Austen
Ik heb van alles wat, leuk voor de afwisseling.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:11 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb nu ook eigenlijk alleen maar felle kleuren voor mijn Lientje, maar ik vind bij zo'n puur pasgeboren kindje lichte kleurtjes veel mooier, dat past bij de reinheid van zo'n kindje de eerste paar maandjes.
Ook leuk, maar dat hoeft om mij niet elke dag. Maar het ene kind is het andere niet, ik bedoel de een kanmeer hebben dan de ander.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik gooi m er nog eens in
[ afbeelding ]
ik vind dat een baby er gewoon zo uit moet zien, wollig. ipv dat babyoverschreeuwende primairegedoe
Ik moet zo lachen, in herinnering genomen dat je al die hysterische jumpsuits had gekocht.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik gooi m er nog eens in
[ afbeelding ]
ik vind dat een baby er gewoon zo uit moet zien, wollig. ipv dat babyoverschreeuwende primairegedoe
ik ook niet, dat zou wel saai wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 10:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook leuk, maar dat hoeft om mij niet elke dag. Maar het ene kind is het andere niet, ik bedoel de een kanmeer hebben dan de ander.
mooie uitfit!!! helemaal mijn smaakquote:Op zondag 5 februari 2012 09:38 schreef oeke het volgende:
Ko zag er een tijdje geleden zo uit:
[ afbeelding ]
hahah ja dat dus, arme ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:19 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen, in herinnering genomen dat je al die hysterische jumpsuits had gekocht.
Ik vind je Lex zo ook het mooist!
Ik heb ook helemaal geen problemen meer met gebreide ajourmutsjes voor jongens. Zoals ze vroeger vaak droegen, gewoon dat ouderwetse baby-gevoel, dat wil ik. Zonder jongetje-meisje dingen die nu zo in zijn.
Hebbes! wat en waarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Juud79 het volgende:
Deze hebben ze ook nog......![]()
Nog even en ik moet ook weer een baby....
Mignonne, volgens mij is er bijna niemand die dat niet leuk vind, tis zo cute...
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F13 96622 12039 36 0713 2.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik vind het juist wel leuk om die verschillende smaken voorbij te zien komen.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:38 schreef huuphuup het volgende:
Wat een discussie![]()
smaken verschillen toch gewoon?
Ik koop wat ik mooi vind en bij mijn kinderen vind passen. En bij mijn smaak van dat moment. Ga er vanuit dat iedereen dat doet
wie ben jij nou weer...quote:Op zondag 5 februari 2012 10:38 schreef huuphuup het volgende:
Wat een discussie![]()
smaken verschillen toch gewoon?
Ik koop wat ik mooi vind en bij mijn kinderen vind passen. En bij mijn smaak van dat moment. Ga er vanuit dat iedereen dat doet
Oeh ja die vvind ik leuk, maar lijkt heeeeel erg op Claessens en dat vind ik wel weer erg leuk. ik vind dat Lindex zeg maar heel erg hard is, snoepkleurtjes. beetje de lompere variant van de scandinavische 'groten'quote:Op zondag 5 februari 2012 10:50 schreef mignonne het volgende:
Ja man, dat viel mij ook al opecht heel goedkoop is het ook niet meer om bij zeeman en consorten te shoppen. Qua prijs kun je inmiddels bijna net zo goed een Hema of H&M halen...
Lindex vind ik alleen heel soms leuk, mn favoriete foto van vorig jaar zomer
[ afbeelding ]
en qua smaken, ik vind heel erg veel leuk, alleen niet alles voor mijn eigen kind/huis/mezelf.
Duns heeft toch ook wel vrij harde (snoep)kleuren.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Oeh ja die vvind ik leuk, maar lijkt heeeeel erg op Claessens en dat vind ik wel weer erg leuk. ik vind dat Lindex zeg maar heel erg hard is, snoepkleurtjes. beetje de lompere variant van de scandinavische 'groten'
ik vind Duns ook niet leuk, zeker de laatste collecties niet (of die met gereedschap wtf )quote:Op zondag 5 februari 2012 10:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Duns heeft toch ook wel vrij harde (snoep)kleuren.
Leukquote:Op zondag 5 februari 2012 10:56 schreef Kleurdoos het volgende:
kijk mignonne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ik ben te lui om te zoeken maar ook stippen enzo. qua kleurstelling vind ik t erg lijken
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
geen idee ik heb haar niet naar de prijs gevraagd![]()
maar t onderste jurkje is 8,99
dus dat zal wel meevallen!
valt idd mee. Mijn jurkje was 17 euro nieuw geloof ik, maar kan ook 19 zijn geweest. Ik zie wat je bedoelt qua kleur en patroontjequote:Op zondag 5 februari 2012 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
geen idee ik heb haar niet naar de prijs gevraagd![]()
maar t onderste jurkje is 8,99
dus dat zal wel meevallen!
Oh zo bedoelde k t helemaal nietquote:Op zondag 5 februari 2012 10:06 schreef oeke het volgende:
[..]
Och welnee, ik zeg daarom ook dat ik het op dit moment zo vind voor mijn kind.
Gewoon met mijn hormonen en de smaak die ik nu heb.
Bovendien kan ik me niet voorstellen dat jij Ko saai of somber vind.
Althans, ik vind jouw dochter gewoon een scheetje en haar kleertjes passen bij haar.
[..]
Dat vind ik ook, en liever zeg ik niets over andermans smaak over hard of ordinair, maar het saai en somber en het jaar nul triggerde mijn hormonen.![]()
wel 50% korting als ik het goed heb gezienquote:Op zondag 5 februari 2012 11:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
valt idd mee. Mijn jurkje was 17 euro nieuw geloof ik, maar kan ook 19 zijn geweest. Ik zie wat je bedoelt qua kleur en patroontje![]()
maar het model van het lindexjurkje is wel heel anders, valt wat wijder enzo. Ik vind het nog steeds een leuk jurkjeik weet niet meer wie hem kocht, Jore of Krijtlijk? of iemand anders? Maar die moet er maar heul lief voor zijn!
juhp precies.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:07 schreef mignonne het volgende:
ja erg he KD? dat heb ik ook. En van de sale online. Ik betaal echt niet meer dan 10 euro voor een spijkerbroekje want dat vind ik te duur
gierig much![]()
ik merk dat ik het tegenwoordig echt te gek vind om bij Hema voor een jurkje maat 74 15 euro neer te gaan leggen. Bij oudste had ik daar wat minder moeite mee
ja dat dus, ik vind het eerlijk gezegd meer ondergoed, ik ben niet zo van die cupjes voor kindersquote:Op zondag 5 februari 2012 11:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
wel 50% korting als ik het goed heb gezien
-edit- en wat betreft model, ja die van claesens zijn misschien wat meer richting onderjurkje![]()
Meldtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Juud79 het volgende:
Deze hebben ze ook nog......![]()
Nog even en ik moet ook weer een baby....
Mignonne, volgens mij is er bijna niemand die dat niet leuk vind, tis zo cute...
haai spuit elfquote:
ja, dat vind ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 5 februari 2012 11:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja dat dus, ik vind het eerlijk gezegd meer ondergoed, ik ben niet zo van die cupjes voor kindersmaar goed, ik hou ook niet van bikini's enzo voor die leeftijd.
Die heb ik ook al meerdere keren in mijn mandje gehadquote:Op zondag 5 februari 2012 11:26 schreef Kleurdoos het volgende:
mignonne:
http://www.hm.com/nl/prod(...)61-A#article=96461-D
She's backquote:
Ja maar als je het geslacht niet weet is bescheiden zijn een stuk makkelijker.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:47 schreef Marrije het volgende:
Leuk oeke, vind een paar dingen ook erg leuk voor mijn baby![]()
Maar bescheiden collectie nog
voordeel van kringloop, vrijmarkt en rommelmarkt is dat je het meteen ziet, vlekken, verwassen etc. Op mp staat het soms prachtig op de foto, en als nieuw erbij, maar dan krijg je t thuis en heb je spijt van de aankoop omdat mijn idee van als nieuw toch ff net wat anders is. En ik koop ook zelden iets voor de originele prijs, ik vind het al snel te duurquote:Op zondag 5 februari 2012 12:19 schreef Juud79 het volgende:
Ik hou van Marktplaats, kringloopwinkels en ook van H&M korting, Hema korting en Zeeman korting.
Ik koop eigenlijk nooit iets voor de orginele prijs.
Wat zij zegtquote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Elmo76 het volgende:
Ik heb net ook een bestelling gedaan en de codes 1304 en 9690 gebruikt, dus die doen het iig!
Met dank aan Kleurdoos!
ze hadden wel bruine rompers nu bij de Hema (er was weer iemand bevallen, dus ik heb weer even gespiektquote:Op zondag 5 februari 2012 14:17 schreef oeke het volgende:
Ben benieuwd naar je groene trui Poppejans, onze smaken lopen vaak redelijk op.
Buuf, dat rompertje ken ik, en misschien ligt het zelfs bij de spullen van Ko. Maar ik zoek meer rompertjes in bruin of groen of zelfs oranje of blauw. Of met een tof printje.
En die zijn er maar erg weinig. Voor Ko had k destijds een leuke met bomen erop. maar ja, die heeft een korte mouw en ik wil ook nog eens lange mouw.
Haha, al die H&M bestellers!
die heb ik ook, die roze is echt té lelijk.. blauw is leuk.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)55-A#article=95655-B de blauwe omdat die roze haar niet staat
ik zal morgen of overmorgen foto's maken, maar ben nog niet ver jammergenoeg..ik hoop dat ik het foutloos af krijgquote:Op zondag 5 februari 2012 13:02 schreef oeke het volgende:
Kijk dit nou! Echt heel lief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Potver, waarom zijn er nou zo weinig leuke overslagrompertjes te vinden.
Oeh dat is wel een echte Elin jas.
En heb je al een foto van je breiwerk KD? Ik ben nieuwsgierig!
Ik heb nu een mutsje op de verlanglijst staan. Met iets duurdere wol, maar omdat je er maar 1 bol van nodig hebt is het toch maar 3 euro.
Deze:
[ afbeelding ]
Lama-wol.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |