abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107610489
Bij de Hema heb je zwarte skinny's en (bij ons in elk geval) in de opruiming voor 5 euro.

Leuke outfit voor je jongste! en de korte broek met maillot is leuk! Zo schattig dat ze dat zelf heeft uitgezocht. Amy heeft ook ineens voorkeur voor een bepaald shirtje in de kast :D Die trekt ze er dan steeds uit en wil ze aan. O+ Zo groot is dat.
pi_107610629
haha sola, de maillot was mijn toevoeging hoor :P
zij had de trui en de korte broek uitgekozen O+

oh misschien is dat wel een idee, even bij Hema kijken. We hebben een zuurstokroze broekje liggen hier van Hema dat is wel een fijn ding, lekker zacht maar toch zo'n jeanslook.
:)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:24:51 #178
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107610659
Deze hebben ze ook nog...... :X
Nog even en ik moet ook weer een baby....
Mignonne, volgens mij is er bijna niemand die dat niet leuk vind, tis zo cute...

pi_107610778
oh nou ik kan wel wat mensen bedenken die het walgelijk vinden hoor :D maar dat geeft niet, ieder zn ding.

ik zit net te kijken ja, dat plaid is toch té zoet O+ leuk als boxkleed ofzo.
Oeke is het niets voor jou, die starterssets? dan krijg je dr eentje van mij als kraamkadootje tzt. Moetkopennnn :X :+
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:37:38 #180
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107611196
Ja, ik vond het ook wel Oeke dingskes, maar daar is toch nog niet bekend wat het gaat worden?
Tis wel jammer dat ze niet ook een unisex setje hebben gemaakt, alsof echt iedereen tegenwoordig weet wat het gaat worden....
pi_107611249
ach, het komt er ook een keertje uit toch? Ik ga er vanuit dat ik na de bevalling wel weet wat Oeke gekregen heeft, en ik ga er ook van uit dat ik niet binnen een uur op de kraam-thee verwacht wordt dus ik heb vast wel even tijd om het juiste setje uit te kiezen dan :D

hoewel dat boxkleed op zich sowieso wel kan, als ik zie hoe Lex zn bunzingbag rockt.
pi_107611425
Die plaid wow
Lekker vintage, en ook startersset. O+

Ze blijven jammer genoeg niet zo lang baby baby. Mijne us al 4 maanden
pi_107611534
ze hebben trouwens wel iets neutraals toch, of semi-neutraal:

Ik vind het wel schattig, poolhondjes O+
alleen dat ding snap ik niet. Wat is het? een slabbetje? maar waarvoor? en waarom zo klein? gebruiken mensen dat echt?
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:47:05 #184
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_107611555
Ik vind die plaid echt wel unisex! Of beter, ik had mijn jongens daar absoluut in gewikkeld/opgelegd
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:48:50 #185
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107611612
Potver... staat de H&M site hier weer open!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_107611618
Wij gebruikten in het begin zulke kleine slabbetjes ja voor de melk die er naast liep tijdens de voeding.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 4 februari 2012 @ 23:03:22 #187
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_107612109
deze is echt heel mooi

zaterdag 4 februari 2012 @ 23:12:19 #188
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_107612430
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef danic het volgende:
Ik kwam deze net tegen bij de H&M. Weet niet of dat wat voor je is, maar ik vond em schattig:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F60%2097447%2044003%2017%201288%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Deze heb ik vast gekocht voor Grietjes verjaardag, maar dan blauw met witte stipjes, dan doe ik er een rood rompertje en rode leren slofjes er bij en een rood lieveheersbeestje-knipje in haar pluis. Dan is ze helemaal rood wit blauw gekleed op 5 mei O+
pi_107612696
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij gebruikten in het begin zulke kleine slabbetjes ja voor de melk die er naast liep tijdens de voeding.
ohja lekt dat zo ja? nooit geweten :D
goh weer wat geleerd. Ik vond het altijd zo suf, ze eten toch nog niet dan dacht ik :')
pi_107618507
Ik vond die startsets van h&m niet leuk :')
Mij iets te jaar 0.
Niet mijn smaak :) zou ook niet in mn huis passen :P
Maar idd vond t wel heel oeke :D
pi_107620009
Oeh die jongetjes starterset is leuk zeg O+ O+ O+ , die kan trouwens ook best voor een meisje als je die leuk combineerd met bijv wat oudroze eronder tuniekje/truitje met dat creme vestje
Meisjes starterset is mij te truttig.

Wat zag Emma er ontzettend leuk uit op haar feest O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_107620022
Die h&m startersset zou ik ook echt niet kopen. Vind het zo somber/saai. Ik vind een beetje felle kleur bij baby's wel leuk.
*poef* nu is het weg
pi_107620411
Mignonne! O+
Natuurlijk kan dat jongetjessetje ook voor een meiske, met een roze rompertje eronder ofzo. En dat plaid kan ook. En dat rompertje met die poolvosjes heb ik al. :P
En Kaatjejannie, je zal mijn bij elkaar verzamelde uitzetje wel heul saai en somber vinden, allemaal grijzen, zacht groenen en witten. Ik houd juist van dat neutrale baby-gevoel uit de jaren 50 voor baby's. Voor de eerste 4 maanden ofzo in elk geval.
Ik zal er eens foto's van maken. Ik ben er zo blij mee. O+
Felle kleurtjes, spijkerbroeken en ruitjesbloezen vind ik op dit moment zo hard of ordinair voor pasgeborenen. :@

Emma, wat zag je er mooi uit op je verjaardag! Wat staat dat jurkje haar leuk zeg.

Mignonne, ik denk inderdaad een skinny eronder, dat geeft het iets meer body. Maar mooi tuniekje is het. O+
En je grote, geweldig! Ik vind dat zo leuk, zo'n korte broek, lekker tegendraards.
Ko zag er een tijdje geleden zo uit:

:P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_107620435
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 23:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

ohja lekt dat zo ja? nooit geweten :D
goh weer wat geleerd. Ik vond het altijd zo suf, ze eten toch nog niet dan dacht ik :')
Ligt er wel aan of je kind een nette of slordige drinker is hoor ;) Bij J hadden wij nooit een slabbetje nodig en bij S was 1 slabbetje amper genoeg ;)

Ik vind die startersset van H&M ook wat saai. Maar dat plaid daarentegen vind ik geweldig!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107620497
Ja Puck is een slordige drinker. Nog steeds :')

Ik wil deze maar hij is nog niet te verkrijgen.

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107620555
Wij hebben hier een hele stapel slabbetjes liggen, er was in het begin niet tegenop te wassen. Mijn onrustige drinker O+

En Krijtlijk, ja vond het al logisch dat je alles rood/wit/blauw weer had. Dat heeft ze toch heel veel aan zei je al eens? Ik vind het ook heel leuk, van die 'zeeman' outfits (niet de winkel :P , maar het beroep). We hebben hier ook meerdere combi's in die kleuren hangen.

Maar weet er nou niemand waar ik een bruine legging/maillot kan vinden?
pi_107620589
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 09:38 schreef oeke het volgende:
Mignonne! O+
Natuurlijk kan dat jongetjessetje ook voor een meiske, met een roze rompertje eronder ofzo. En dat plaid kan ook. En dat rompertje met die poolvosjes heb ik al. :P
En Kaatjejannie, je zal mijn bij elkaar verzamelde uitzetje wel heul saai en somber vinden, allemaal grijzen, zacht groenen en witten. Ik houd juist van dat neutrale baby-gevoel uit de jaren 50 voor baby's. Voor de eerste 4 maanden ofzo in elk geval.
Ik zal er eens foto's van maken. Ik ben er zo blij mee. O+
Felle kleurtjes, spijkerbroeken en ruitjesbloezen vind ik op dit moment zo hard of ordinair voor pasgeborenen. :@

Emma, wat zag je er mooi uit op je verjaardag! Wat staat dat jurkje haar leuk zeg.

Mignonne, ik denk inderdaad een skinny eronder, dat geeft het iets meer body. Maar mooi tuniekje is het. O+
En je grote, geweldig! Ik vind dat zo leuk, zo'n korte broek, lekker tegendraards.
Ko zag er een tijdje geleden zo uit:
[ afbeelding ]
:P
Dan zal jij mijn meiske wel heel hard en ordinair gevonden hebben....

Ach ieder zijn smaak toch?
*poef* nu is het weg
pi_107620682
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 09:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Dan zal jij mijn meiske wel heel hard en ordinair gevonden hebben....
Och welnee, ik zeg daarom ook dat ik het op dit moment zo vind voor mijn kind.
Gewoon met mijn hormonen en de smaak die ik nu heb.
Bovendien kan ik me niet voorstellen dat jij Ko saai of somber vind.
Althans, ik vind jouw dochter gewoon een scheetje en haar kleertjes passen bij haar. O+
quote:
Ach ieder zijn smaak toch?
Dat vind ik ook, en liever zeg ik niets over andermans smaak over hard of ordinair, maar het saai en somber en het jaar nul triggerde mijn hormonen. :') ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_107620684
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:38 schreef mignonne het volgende:
ach, het komt er ook een keertje uit toch? Ik ga er vanuit dat ik na de bevalling wel weet wat Oeke gekregen heeft, en ik ga er ook van uit dat ik niet binnen een uur op de kraam-thee verwacht wordt dus ik heb vast wel even tijd om het juiste setje uit te kiezen dan :D

hoewel dat boxkleed op zich sowieso wel kan, als ik zie hoe Lex zn bunzingbag rockt.
juustem. niets mis met wat metrosexual!
  zondag 5 februari 2012 @ 10:06:52 #200
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107620686
Ik heb met borstdrinken voor Lientje nooit een doekje nodig, soms loopt er een druppel melk over haar wang, maar dat is het dan ook wel. Toen ze klein was spuugde ze wel eens een mondje, later nooit meer.

Met bijvoeding is het een heel ander verhaal.... :X
Laten we het erop houden dat ik vaak stofzuig en dweil en dat Silly Billy's een geweldige uitvinding zijn. O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')