Deze heb ik vast gekocht voor Grietjes verjaardag, maar dan blauw met witte stipjes, dan doe ik er een rood rompertje en rode leren slofjes er bij en een rood lieveheersbeestje-knipje in haar pluis. Dan is ze helemaal rood wit blauw gekleed op 5 meiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef danic het volgende:
Ik kwam deze net tegen bij de H&M. Weet niet of dat wat voor je is, maar ik vond em schattig:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F60%2097447%2044003%2017%201288%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
ohja lekt dat zo ja? nooit gewetenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij gebruikten in het begin zulke kleine slabbetjes ja voor de melk die er naast liep tijdens de voeding.
Ligt er wel aan of je kind een nette of slordige drinker is hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja lekt dat zo ja? nooit geweten![]()
goh weer wat geleerd. Ik vond het altijd zo suf, ze eten toch nog niet dan dacht ik
Dan zal jij mijn meiske wel heel hard en ordinair gevonden hebben....quote:Op zondag 5 februari 2012 09:38 schreef oeke het volgende:
Mignonne!
Natuurlijk kan dat jongetjessetje ook voor een meiske, met een roze rompertje eronder ofzo. En dat plaid kan ook. En dat rompertje met die poolvosjes heb ik al.
En Kaatjejannie, je zal mijn bij elkaar verzamelde uitzetje wel heul saai en somber vinden, allemaal grijzen, zacht groenen en witten. Ik houd juist van dat neutrale baby-gevoel uit de jaren 50 voor baby's. Voor de eerste 4 maanden ofzo in elk geval.
Ik zal er eens foto's van maken. Ik ben er zo blij mee.
Felle kleurtjes, spijkerbroeken en ruitjesbloezen vind ik op dit moment zo hard of ordinair voor pasgeborenen.
Emma, wat zag je er mooi uit op je verjaardag! Wat staat dat jurkje haar leuk zeg.
Mignonne, ik denk inderdaad een skinny eronder, dat geeft het iets meer body. Maar mooi tuniekje is het.
En je grote, geweldig! Ik vind dat zo leuk, zo'n korte broek, lekker tegendraards.
Ko zag er een tijdje geleden zo uit:
[ afbeelding ]
Och welnee, ik zeg daarom ook dat ik het op dit moment zo vind voor mijn kind.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Dan zal jij mijn meiske wel heel hard en ordinair gevonden hebben....
Dat vind ik ook, en liever zeg ik niets over andermans smaak over hard of ordinair, maar het saai en somber en het jaar nul triggerde mijn hormonen.quote:Ach ieder zijn smaak toch?
juustem. niets mis met wat metrosexual!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:38 schreef mignonne het volgende:
ach, het komt er ook een keertje uit toch? Ik ga er vanuit dat ik na de bevalling wel weet wat Oeke gekregen heeft, en ik ga er ook van uit dat ik niet binnen een uur op de kraam-thee verwacht wordt dus ik heb vast wel even tijd om het juiste setje uit te kiezen dan![]()
hoewel dat boxkleed op zich sowieso wel kan, als ik zie hoe Lex zn bunzingbag rockt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |