hahahahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:52 schreef Reilain het volgende:
PaarsStaat Oona geweldig... (haha ben nog steeds erg blij met jou paarse aankopen Mignonne!, maar snap nu dus waarom ze niet bewaard werden haha)
Oona staan donkere kleurtjes mooi.. Donker blauw, bruin, groen, paars..
En grijs en alle versies van roze ook..
Ja maar ik heb m ook gratis gehad.. ik was ergens en ze vonden me zo leuk voor een kleurbepaling omdat ik schijnbaar alles kan hebben en ze hadden kaarten en alles de hele zooi om te laten zien dat het echt zo is. Want ik dacht altijd dat ik een koel type was omdat roze/blauw en andere geen natuurlijke haarkleuren me staan ging ik daar vanuit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil een kleurbepaling vragen voor mijn verjaardag ook SC. (Krijg nog steeds iets van de meneer namelijk) Jij vindt het een aanrader dus?
oeh! wat zeg je van mijn hoofd?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja maar ik heb m ook gratis gehad.. ik was ergens en ze vonden me zo leuk voor een kleurbepaling omdat ik schijnbaar alles kan hebben en ze hadden kaarten en alles de hele zooi om te laten zien dat het echt zo is. Want ik dacht altijd dat ik een koel type was omdat roze/blauw en andere geen natuurlijke haarkleuren me staan ging ik daar vanuit.
Maar in principe kun je zelf heel makkelijk zien of je warm of koel bent.. je moet gewoon kijken hoeveel rood er in je gezicht zit daar komt het hele verhaal op neer.
hahahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja duidelijk, voor onweerstaanbare krullenbollen, daarvoor![]()
dat is niet helemaal waar, althans dat laatste niet, want oogkleur, oogbalwit (serieus) kleur tanden, mond, teint) zijn allemaal belangrijk. Ze gaan wel in de eerste instantie uit van je huidskleur, maar moeten ook rekening houden met welke make-up je draagt (die ook weer bij je outfits moet passen e.d)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja maar ik heb m ook gratis gehad.. ik was ergens en ze vonden me zo leuk voor een kleurbepaling omdat ik schijnbaar alles kan hebben en ze hadden kaarten en alles de hele zooi om te laten zien dat het echt zo is. Want ik dacht altijd dat ik een koel type was omdat roze/blauw en andere geen natuurlijke haarkleuren me staan ging ik daar vanuit.
Maar in principe kun je zelf heel makkelijk zien of je warm of koel bent.. je moet gewoon kijken hoeveel rood er in je gezicht zit daar komt het hele verhaal op neer.
Teintquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
oeh! wat zeg je van mijn hoofd?![]()
qua roodheid dan eh
en wat betekent dat dan? veel rood in je gezicht = ?
O ja dat zal vast wel.. ik heb blauwe ogen dus dat is ook wel makkelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar, althans dat laatste niet, want oogkleur, oogbalwit (serieus) kleur tanden, mond, teint) zijn allemaal belangrijk. Ze gaan wel in de eerste instantie uit van je huidskleur, maar moeten ook rekening houden met welke make-up je draagt (die ook weer bij je outfits moet passen e.d)
ja dat snap ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef Kleurdoos het volgende:
tei
[..]
Teint
of je ondertoon geel is of rood
Het is dus heel normaal dat kindjes geel kunnen zien? Leander is namelijk ook geel maar we gaan morgen bloed prikken omdat ik het zo naar vind staanquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:32 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben een blonde, blauwogige Chinees. Zo geel als wat. Isabeau is ook geel maar, met bruine ogen en gouden lokken en die kan echt heel andere kleuren hebben. Wat we gemeen hebben is dat primair rood ons goed staat. Maar waar ik 't goed doe in knalroze, ziet Isabeau er domweg belachelijk uit in die kleur. Trek ik okergeel aan, dan lijk ik terminaal, Isabeau staat het prachtig. Etc...
Ik heb laatst een bruin setje bij goodmoodkid gekocht. Een overslagjurkje met lange mouw en een broekje met wijde pijp eronder.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:11 schreef Keshet het volgende:
ik ben op zoek naar een bruin setje; een legging en een longsleeve. Anyone?
zoiets (?):quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wintersport gangers wat is het slimste schoeisel voor Puck die nog niet loopt in de sneeuw?
ik zou voor zoiets gaan jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
zoiets (?):
http://www.kleertjes.com/(...)arzen/snowboots.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |