hahahahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:52 schreef Reilain het volgende:
PaarsStaat Oona geweldig... (haha ben nog steeds erg blij met jou paarse aankopen Mignonne!, maar snap nu dus waarom ze niet bewaard werden haha)
Oona staan donkere kleurtjes mooi.. Donker blauw, bruin, groen, paars..
En grijs en alle versies van roze ook..
Ja maar ik heb m ook gratis gehad.. ik was ergens en ze vonden me zo leuk voor een kleurbepaling omdat ik schijnbaar alles kan hebben en ze hadden kaarten en alles de hele zooi om te laten zien dat het echt zo is. Want ik dacht altijd dat ik een koel type was omdat roze/blauw en andere geen natuurlijke haarkleuren me staan ging ik daar vanuit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil een kleurbepaling vragen voor mijn verjaardag ook SC. (Krijg nog steeds iets van de meneer namelijk) Jij vindt het een aanrader dus?
oeh! wat zeg je van mijn hoofd?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja maar ik heb m ook gratis gehad.. ik was ergens en ze vonden me zo leuk voor een kleurbepaling omdat ik schijnbaar alles kan hebben en ze hadden kaarten en alles de hele zooi om te laten zien dat het echt zo is. Want ik dacht altijd dat ik een koel type was omdat roze/blauw en andere geen natuurlijke haarkleuren me staan ging ik daar vanuit.
Maar in principe kun je zelf heel makkelijk zien of je warm of koel bent.. je moet gewoon kijken hoeveel rood er in je gezicht zit daar komt het hele verhaal op neer.
hahahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja duidelijk, voor onweerstaanbare krullenbollen, daarvoor![]()
dat is niet helemaal waar, althans dat laatste niet, want oogkleur, oogbalwit (serieus) kleur tanden, mond, teint) zijn allemaal belangrijk. Ze gaan wel in de eerste instantie uit van je huidskleur, maar moeten ook rekening houden met welke make-up je draagt (die ook weer bij je outfits moet passen e.d)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja maar ik heb m ook gratis gehad.. ik was ergens en ze vonden me zo leuk voor een kleurbepaling omdat ik schijnbaar alles kan hebben en ze hadden kaarten en alles de hele zooi om te laten zien dat het echt zo is. Want ik dacht altijd dat ik een koel type was omdat roze/blauw en andere geen natuurlijke haarkleuren me staan ging ik daar vanuit.
Maar in principe kun je zelf heel makkelijk zien of je warm of koel bent.. je moet gewoon kijken hoeveel rood er in je gezicht zit daar komt het hele verhaal op neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |