Die dingen had ik ook in mn mandje geklikt, ben dus wel erg benieuwd!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:37 schreef Meimeltje het volgende:
Wat knap van je PJ![]()
Ik heb het weekend wel besteld, niet veel hoor, alleen het gele shirtje met krokodil en het tuinbroekje.
Ben ook benieuwd, naar kwaliteit en maat. Durfde daarom ook niet meer te bestellen, heb ze nu beiden in 92-98 besteldquote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die dingen had ik ook in mn mandje geklikt, ben dus wel erg benieuwd!
Ja hoi.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
had ik een dochter, dan wist ik het wel.
Bij blokker hadden ze ook leuke carnavalspakjes!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:21 schreef Reilain het volgende:
iemand nog een leuke site met verkleedkleren??
Zoek iets voor carnaval op t kdv wat daarna dienst kan doen als verkleedkleren...
Maatje 86/92 ongeveer.. gewoon simpel, niet duur maar wel leuk!
ik heb gekeken voor de legging die ik nog dacht te hebben maar a) hij was te klein (74 en hoewel hij groter valt denk ik niet dat Emma hem gaat passen), en b) de kleur bruin is het denk ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:20 schreef Keshet het volgende:
Ik vind 'm erg leuk en heb m'n mailadres achtergelaten. Tegen de tijd dat hij te koop is kijk ik wel even of ik 'm ook echt bestel.
Je bemoeit je nergens mee hoor, ik vind het juist leuk, mensen die meedenken en nog met goede dingen aan komen zetten ook.
Oh ja, ik moet zo nog shoppen voor iets voor onder het vogeljurkje.
Dat heeft bij mij weinig zin, ik zie dat niet. Grijs/groen/bruin etc. zijn voor mij alemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:34 schreef miss_sly het volgende:
Als je toch nog naar Hema gaat, neem het pakje even mee. Ze hebben daar best wel wat kleuren longsleeves, o.a. rood, kun je het er even naast houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |