Deze!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik zou voor zoiets gaan ja
lief setje Lily <3
keshet! wat is nou de verjaardagsoutfit geworden uiteindelijk? ik heb het niet helemala meer gevolgd hier maar ben wel benieuwd.
Ik wil voor mijn meiske een jeansjurkje van Hema maar ik vind 15,- teveel geld voor het dingdat schiet niet op
dat eerste setjequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:49 schreef Sannne het volgende:
Ik heb een ochtendje lekker in mn eentje in de stad rondgelopen.. Dit is het resultaat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De witte legging die bij het koraal/witte truitje hoort staat er niet bij..
En dit!
[ afbeelding ]
Ikzelf ook weer in het nieuw, wij kunnen er weer tegen!
(Er is nog een flinke bestelling onderweg.. )
Oh top!! Ik gooi haar voetje morgen staand even op een papiertje om goed te metenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:23 schreef Keshet het volgende:
Gerberaatje, als ze maatje 20 ongeveer heeft mag je Emma's snowboots wel lenen, die hebben een beetje de kleur van het pak van Lis.
*moet... hebben!*quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:25 schreef Kleurdoos het volgende:
laks heeft t kidscaseangorawolpak nu ook in creme mt 68
weet niet welke maat je wilt maar hier een 62 (en ik vind t persoonlijk een hele toffe unisex kleur)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
*moet... hebben!*
Wat heb je nou voor dat paje betaald als ik vragen mag, nog best wat zeker of niet? Ik kan die Kidscase pakjes nergens vinden voor een acceptabel bedrag.
Ze lijken me echt zo mooooi en fijn.
Dat is wel een anderequote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
weet niet welke maat je wilt maar hier een 62 (en ik vind t persoonlijk een hele toffe unisex kleur)
http://www.purple-gorilla(...)aux-rood-p-1655.html
Harry heeft een maat 23 moins pyjama van DPAM en hij past er nog maar net in. Hij zit nog in maat 80 maar gaat langzaam naar de 86.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:59 schreef becky27 het volgende:
haai haai, Noortje heeft maat 86 begint richting de 92 te gaan, welke maat moet ik dan hebben bij DPAM? De 23 moins of 3 ans? Lijkt wel of er niets tussen zit.
Tof dat je zoekt!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:36 schreef SacreCoeur het volgende:
of deze
http://www.kleinesam.nl/webshop/kidscase-skip-suit-rood
zie net dat ze er daar nog meer in sale hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |