nee hoor, deze is van de zeemanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
H&M (dat weet ik nog, goed opgelet)
Ooooh superleukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:08 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Mocht je toch nog willen bestellen, hier had het niet groter moeten zijn dan de 92-98 die ik besteld heb!
Het was nog bijna niet aangekomen ook. Gisteren werd ik door DHL gebeld dat zijn collega die langs was geweest zei dat het adres wat er op staat niet bewoond was. We wonen er toch echt(Huis van buren staat wel leeg) Ben blij dat ik een mobiel nummer bij Next had opgegeven!
Even het shirtje over zn kleding gepast. Tuinbroekje wilde hij nu niet passen, veel te koud ook he
[ afbeelding ]
was een minimaatjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]je had er dan wel 1 van de H&M toch?
met een donkerbruin/camel vestje enzo.
Ik kijk regelmatig op De site, want zoo leuk, maar de prijzen hebben me er telkens van weerhouden iets te bestellen. Maar ik ga dat echt nog een keer doen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kreeg een boekje van Boden binnen. Ik wil het van voor naar achter hebben inclusief het meisjesspul, maar ze zijn zo duur
Die is van baba-babywear.be. Erg leuke dingen hebben ze daarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef wickie het volgende:
Ik heb ook tips nodig. Vorige week kreeg ik het gave kidscase tuinbroekje toegestuurd van TM. En wat is dat een fijn ding en wat staat dat Wies leuk zeg.
Ik ben dus nu op zoek naar leuke, stretchstof tuinbroekjes/salopetjes. Ik zag net in het babytopic dat Puck van DML ook een leuke aanhad?
De enige adder is geloof ik de verzendkosten als je meerder items wilt. Die verdubbelen danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Gerberaatje het volgende:
Ooooh *bookmarked* wat een toffe dingen én niet duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |