quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Nope, gaat niets worden tussen ons.
Date maar schrappen?
2de post meteen een topic, 3de post meteen een fipo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:22 schreef stefanhaan het volgende:
Rofl 1ste post van de dag meteen een lapo.
Jeweetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
2de post meteen een topic, 3de post meteen een fipo.
Als een baas
Maar of je daar nou blij mee moet zijn...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Staat alweer een batterij nieuwe Fokkers voor je klaar
Als het ligt aan het feit dat je niet in mijn eisenlijstje past, ik dat verlies toch niet zo heel groot?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als het ligt aan het feit dat je niet in mijn eisenlijstje past, is dat verlies toch niet zo heel groot?
Kennelijk wil ik het onbewust ook niet, vandaar dat ik het iedere keer slapend uitdoe.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:24 schreef ook_gek het volgende:
Mannen die slapen in een pyjama kom ik niet vaak tegen in mijn omgeving voor wat ik weet.
Mijn kamer is ook ijskoud, maar ik heb een heerlijk dik warm dekbed, en ben zo warm.
Maar niks mis mee hoor
idd dit evenaar ik niet gauw meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou stoppen op het hoogtepunt, en deze combo beat je niet meer.
quote:
Nee hoor die houden wel van gevaarlijke types.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:28 schreef VacaLoca het volgende:
Zal moord op m'n bovenburen het slecht doen bij de vrouwen?
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee hoor die houden wel van gevaarlijke types.
Breek je nu een lans voor de onvermurwbare rotsen in de branding?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:27 schreef twi het volgende:
AVNZMG, de plaats waar de jongetjes die too eager zijn en degenen die hard weghollen samen komen
Dat valt best meequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je doet niet anders volgens mij.![]()
hihi.
Hahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Trouwens dat vrouwtje in OP zou ik echt wel doen hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Trouwens dat vrouwtje in OP zou ik echt wel doen hoor echt wel beter willen leren kenne...
Ik plant me ongeslachtelijk voort. Als een aardbei.quote:
Dat ook.quote:
Zitten bij jou de zaadjes ook aan de buitenkant?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik plant me ongeslachtelijk voort. Als een aardbei.
Misschien...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:33 schreef twi het volgende:
Sinos, kom je vanavond nog met cam gedag zeggen op TC?
Ik las aambei.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik plant me ongeslachtelijk voort. Als een aardbei.
Beter leer je het precies de andere kant op. Leg je voor slapen gaan je kleren klaar, en als je wakker word ben je aangekleedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk wil ik het onbewust ook niet, vandaar dat ik het iedere keer slapend uitdoe.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter leer je het precies de andere kant op. Leg je voor slapen gaan je kleren klaar, en als je wakker word ben je aangekleed
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef twi het volgende:
De meesten van hier zouden de man ook doen.Niks mis met een scheve neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dit is erg praktisch.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:35 schreef twi het volgende:
[..]
Zitten bij jou de zaadjes ook aan de buitenkant?
quote:
Dat zou praktisch zijn, ik ga vanavond oefenen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter leer je het precies de andere kant op. Leg je voor slapen gaan je kleren klaar, en als je wakker word ben je aangekleed
Kom je nu mee, heb net al lunch gehad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:44 schreef Joysa het volgende:
and i said what about breakfast at tiffany's..
dinner at joysa's!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom je nu mee, heb net al lunch gehad.
quote:
Maandag is nieuwe week dus dat zou 2e keer wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Hoeveelste dag wordt dit deze week dat je frituur eet?
100% score. Netjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maandag is nieuwe week dus dat zou 2e keer worden
Deep Blue Something, poeh dat is een tijd geleden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:44 schreef Joysa het volgende:
and i said what about breakfast at tiffany's..
Pics!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ga in een jurkje rondhuppelen omdat ik er even een foto van moet maken voor mn tijdschrift. Kouuuuhouuddd.
idd tis een MMO RPG.quote:
Stuur mij is een PM (geen DM dus want die raak ik weer kwijt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd tis een MMO RPG.
Ben em nu aant downloaden, realtime combatIpv altijd dat houterige klikken met skills enzo.
Ik wil em ook wel downloaden, welke server dan enzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd tis een MMO RPG.
Ben em nu aant downloaden, realtime combatIpv altijd dat houterige klikken met skills enzo.
West uiteraard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil em ook wel downloaden, welke server dan enzo?
Kan je dat tijdschrift niet in grote oplage drukken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ga in een jurkje rondhuppelen omdat ik er even een foto van moet maken voor mn tijdschrift. Kouuuuhouuddd.
Heb ik net al gedaan. terwijl ik vakantie hebquote:
Denk et wel, ben veel F2P MMO's gewend. Maar deze ziet er echt baws uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat weten of het de moeite van het downen is.
Mjah, ik ben niet into de WoW of de STO dingen. Duurt te lang, moet je verhaaltjes lezen en mensen zoeken. Daar wil ik mijn kostbare tijd niet aan uitgeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denk et wel, ben veel F2P MMO's gewend. Maar deze ziet er echt baws uit.
Ik ben de weg totaal kwijt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeldzaam, maar hier ben ik het met je eens.
Is het wel helemaal gratis? niet dat je altijd noob blijft gewoon omdat je niet wilt betalen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denk et wel, ben veel F2P MMO's gewend. Maar deze ziet er echt baws uit.
Dit spel ziet eruit alsof je met een groep mensen een battlefield op kan gaan en totale verwoesting aanrichtenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, ik ben niet into de WoW of de STO dingen. Duurt te lang, moet je verhaaltjes lezen en mensen zoeken. Daar wil ik mijn kostbare tijd niet aan uitgeven.
het spel is helemaal gratis maar wel met een item mall. Tjah feit blijft dan dat je makkelijk leveld met de items die je daar kan kopen. Kheb het even doorgekeken. en het levert bij dit spel geen oneerlijke voordelen op. enigste is dat je sneller levels omhoog gaat meer niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het wel helemaal gratis? niet dat je altijd noob blijft gewoon omdat je niet wilt betalen.
Dat is wel een goed ideequote:
Heeft tweakers er al een topic over?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit spel ziet eruit alsof je met een groep mensen een battlefield op kan gaan en totale verwoesting aanrichten
Sowieso dat we een FOK! clan oprichten
dnno. Kom nooit op tweakers.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heeft tweakers er al een topic over?
Okay, dan is het wel chill. Soms heb je van die spellen waar je eigenlijk niets kan zonder de items waar je voor moet betalen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het spel is helemaal gratis maar wel met een item mall. Tjah feit blijft dan dat je makkelijk leveld met de items die je daar kan kopen. Kheb het even doorgekeken. en het levert bij dit spel geen oneerlijke voordelen op. enigste is dat je sneller levels omhoog gaat meer niet.
ja klopt. Gelukkig heeft deze dat niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dan is het wel chill. Soms heb je van die spellen waar je eigenlijk niets kan zonder de items waar je voor moet betalen.
hmm nee, tis realtime combat. Dus het is heel dynamisch. Zeker omdat heel de omgeving kappot kan en je zelfs de omgeving kunt gebruiken bij combat en combo's.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het is niet d20 gerelateerd, dat spel? Is het dan niet gewoon een clickfest?
Ik zal even kijken vanavond ergens of het wat is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmm nee, tis realtime combat. Dus het is heel dynamisch. Zeker omdat heel de omgeving kappot kan en je zelfs de omgeving kunt gebruiken bij combat en combo's.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:26 schreef SiIk het volgende:
Meh. Ik ga wel gewoon niet naar school.
Kutdag.
Waarom nou weerquote:
Hartstikke mooie dag vandaag. (Behalve mijn pakjes die er nog niet zijn.)quote:
En mijn camera die leeg is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hartstikke mooie dag vandaag. (Behalve mijn pakjes die er nog niet zijn.)
Vrijdag, maar ik wil eigenlijk morgen al langs de copyshop omdat ik niet weet of ze het meteen doen of dat ze zeggen van "je kan het morgen ophalen"quote:
Ragdoll physics.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmm nee, tis realtime combat. Dus het is heel dynamisch. Zeker omdat heel de omgeving kappot kan en je zelfs de omgeving kunt gebruiken bij combat en combo's.
Goed bezigquote:
Ze gebruiken de Valve source Enginequote:
Verstandig!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrijdag, maar ik wil eigenlijk morgen al langs de copyshop omdat ik niet weet of ze het meteen doen of dat ze zeggen van "je kan het morgen ophalen"
Ik werd altijd gebanned met mijn ZyklonB chars.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:34 schreef stefanhaan het volgende:
Sowieso dat mijn char, NaughtyRapist gaat heten.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik werd altijd gebanned met mijn ZyklonB chars.
En dan gingen mods moeilijk doen dat ik mijn naam moest veranderen, waarop ik reageerde met vergelijkingen tussen hun en hoger geplaatsten uit 't Drittes Reich.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan gingen mods moeilijk doen dat ik mijn naam moest veranderen, waarop ik reageerde met vergelijkingen tussen hun en hoger geplaatsten uit 't Drittes Reich.
Ennnnn.... BAN!
Prachtige dag hier hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:38 schreef heloef het volgende:
Dit zijn gewoon van die dagen die niet eens mooi kunnen zijn.
Teveel tegenwerkende factoren.
Niks, het is alleen een druilerige januaridag.quote:
en het is koud buitenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, het is alleen een druilerige januaridag.
Ik ook niet, maar dat is standaard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en het is koud buiten
Krijg mijn handen maar niet warm
Wat moet je in hemelsnaam in Katwijk? Er is hier niks te zoeken man.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Katwijk? Kut, ik moet straks naar Katwijk toe.
Ik zou je toch komen masseren?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:52 schreef twi het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam in Katwijk? Er is hier niks te zoeken man.
Ik typte bijna mang...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Betrapte 'ie je tijdens het soppen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet. Hij verpestte de helft van mijn pauze
Probeert hij je te versieren?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet. Hij verpestte de helft van mijn pauze
Je weet het maar nooit met die snackbarhouders van tegenwoordig.quote:
jaja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest zijn eten halen in mijn pauze dus nu heb ik zelf maar 10 minuten
Maar ik ga weer
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
Zo, mijn top/flop voor in mn tijdschrift.
[ afbeelding ]
Waarom vind ik dat allebei top?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Meld je aan benzin!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
Ik moet vaker met de treinhttp://www.ns.nl/reizigers/blind/ns-love-train/ns-love-train.html
Haha, aparte actie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
Ik moet vaker met de treinhttp://www.ns.nl/reizigers/blind/ns-love-train/ns-love-train.html
Ik vraag het me wel af: Gaan ze er nou vanuit dat iedereen met elkaar gesprekken begint te voeren of zouden ze er mensen bijzetten die passagiers koppelen en ze dwingen tot interessante gesprekken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
Hosselen, ik zou het doen je gaat sowieso met vrouwen praten alleen maar winst.quote:
Ik hoop voor de mensen die gaan op het laatste.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vraag het me wel af: Gaan ze er nou vanuit dat iedereen met elkaar gesprekken begint te voeren of zouden ze er mensen bijzetten die passagiers koppelen en ze dwingen tot interessante gesprekken?
Iedereen zit daar min of meer om de zelfde reden. Dus de drempel tot een gesprek is erg laag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop voor de mensen die gaan op het laatste.
Maar alsnog ik praat niet zo maar met mensen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iedereen zit daar min of meer om de zelfde reden. Dus de drempel tot een gesprek is erg laag.
Ach, ze zullen genoeg gespreksstof hebben als ze met z'n allen in de kou op het perron staan te wachten, omdat die klote trein te laat komtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vraag het me wel af: Gaan ze er nou vanuit dat iedereen met elkaar gesprekken begint te voeren of zouden ze er mensen bijzetten die passagiers koppelen en ze dwingen tot interessante gesprekken?
Genoeg stof om leuke opmerkingen over te makenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach, ze zullen genoeg gespreksstof hebben als ze met z'n allen in de kou op het perron staan te wachten, omdat die klote trein te laat komt
"Story of my life, dat die love train te laat komt"quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Genoeg stof om leuke opmerkingen over te maken
Ik lig echt in een deuk hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
"Story of my life, dat die love train te laat komt"
"Sta je ook op die love train te wachten?"
"Als ik jou zie, heb ik het gevoel al in de love train te zitten"
"Ben jij mijn eindstation?"
"Zeg, zullen we wat gaan drinken en die trein laten voor wat die is?"
"All aboard the love train.. oh wacht"
"Gaan jullie ook naar Nick en Simon?"
"Waar zouden we zijn zonder de trein?"
Nee, asjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef twi het volgende:
Zolang je Soul Asylum - Runaway Train maar niet inzet.
'Kan ik bij jou inchecken?'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Genoeg stof om leuke opmerkingen over te maken
It seems no one can help me now,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door twi op 24-01-2012 18:10:52 ]
Ben er allebei niet zo gecharmeerd van. Maar goed, ik hou meer van iets meer vlotte kleding. Gewoon jeans en gympen. Dat vind ik vaak prima bij een vrouw.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jurkje links, daar wordt ik nou vrolijk van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ben er allebei niet zo gecharmeerd van. Maar goed, ik hou meer van iets meer vlotte kleding. Gewoon jeans en gympen. Dat vind ik vaak prima bij een vrouw.
Vrouwen met allerlei bont en extreem hoge hakken en tuttige dingen...nah.
Mannen met jurkjesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat jurkje links, daar wordt ik nou vrolijk van.
Vrouwen met jurkjes
scrwls gespot!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat jurkje links, daar wordt ik nou vrolijk van.
Vrouwen met jurkjes
Die is wel briljant jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaan jullie ook naar Nick & Simon![]()
Een avondje wild gaan stappen,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb 6 uur gepretendeerd te studeren waarvan ik er toch wel 3 uur heb gestudeerd #succes
Ik neem ze vrijwel altijd mee naar mijn kamer hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een avondje wild gaan stappen,
Drankjes, muziek en bitterballen happen.
Thuis vluchtig en ongezien naar boven,
via de trap omhoog gestoven.
Beneden de kopjes die trillen van het lawaai,
Ouders kijken The Voice want al het andere is maar saai.
Pa die denkt: wat hoor ik toch voor gestommel,
Eenmaal boven, Oh nee, m'n dochter bovenop die baas Drommel.
Drommel
Zonde wel, denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:26 schreef Sinosappel het volgende:
Er is een tijd geweest dat ik jurkjes droeg.
Nu nooit meer eigenlijk
Rap naar de winkel jij!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:26 schreef Sinosappel het volgende:
Er is een tijd geweest dat ik jurkjes droeg.
Nu nooit meer eigenlijk
Jurkjes kunnen wel heel sexy staanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet zoveel met vrouwen in jurkjes eigenlijk.
Dat wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jurkjes kunnen wel heel sexy staan
Wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar mijn ideaalbeeld zijn meisje met doorschijnende kousen en rokjes.
De rokjes zijn niet doorschijnend he.quote:
O ik dacht al.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
De rokjes zijn niet doorschijnend he.
Jaa.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:14 schreef ook_gek het volgende:
Ja want tegen een vrouw praten is eng natuurlijk
Soms in de zomer heb je van die jurkjes in van die dunne witgekleurde stof...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
De rokjes zijn niet doorschijnend he.
True, maar ik heb het meer over die alto meisjes met gewone spijkerrokjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms in de zomer heb je van die jurkjes in van die dunne witgekleurde stof...
Ik heb een spijkerrokje ben ik nu alto?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
True, maar ik heb het meer over die alto meisjes met gewone spijkerrokjes.
Nee, maar die dragen die alto chicks meestal.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een spijkerrokje ben ik nu alto?
Je laatste zin: als je het niet vinden kunt mag je altijd bellen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb net een leuk meisje de weg gewezen
Ik had helemaal geen date, ik was bij m'n beste vriendin en 'r manquote:
Ow das dan weer jammer...was ie gezellie?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen date, ik was bij m'n beste vriendin en 'r man
Only in a fantasy world.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je laatste zin: als je het niet vinden kunt mag je altijd bellen!
zij: ja maar ik heb je nummer niet?
Jij:
Zeg me dat het zo gegaan is
Toch niet "permanent" weggestuurd mag ik hopen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, ik ben net weggestuurd van mijn werk
Ik deed al een uur nogal weinig goeds. Dus hai.
Nee, ik mag morgen weer terugkomenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch niet "permanent" weggestuurd mag ik hopen?
Altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow das dan weer jammer...was ie gezellie?
Hey online vriendjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen date, ik was bij m'n beste vriendin en 'r man
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je laatste zin: als je het niet vinden kunt mag je altijd bellen!
zij: ja maar ik heb je nummer niet?
Jij:
Zeg me dat het zo gegaan is
Ouders die goed koken zijn zo chillquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben mijn ouders dankbaar dat ze voor me gekookt hebben
Had al zo lang geen maaltijd meer gehad.
Of zelf iets beter leren koken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ouders die goed koken zijn zo chillEn stiekem wel een reden om wat vaker bij ze langs te gaan in het weekend
Ik blijk een goede discussiestarter te zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:30 schreef ook_gek het volgende:
Zit net nog even over de trein te denken. Maar dat is ook knap lullig!
Die mensen zitten daar vast met zeenuwen, dus je moet veel plassen.... Maar de ns heeft toch alle wc's er uit gesloopt?
Moet je trouwens als vrouw in die trein gaan zitten met het boek, ik haar mannen
En de man met een boek over vrouwen
Of versieren voor dummies.
Wedden dat je aanspraak gaat krijgen!
Beidequote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik ijs gaan eten of een sinaasappel omdat ik anders dik word?
Knuffelkusjekroelquote:
Whutquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Loka en dik? Ehm..
Ik kook nu weer simpel wegens bezuinigingenAardappels (alle varianten, rosti, aardappelkroketjes, gekookte aardappel), groenten en vlees of een pasta door de week. In het weekend mag het wel wat luxer
En mijn man kan niet koken dus ik heb geen keus
Als ie maar honger genoeg krijgt leert ie het vanzelfquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Loka en dik? Ehm..
Ik kook nu weer simpel wegens bezuinigingenAardappels (alle varianten, rosti, aardappelkroketjes, gekookte aardappel), groenten en vlees of een pasta door de week. In het weekend mag het wel wat luxer
En mijn man kan niet koken dus ik heb geen keus
Hij hoeft niet te kokenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Whutkan hij nog steeds niet koken, of niet goed genoeg voor jou smaak?
Zo kook ik dus ook. Niet hatenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te kokenEn anders is het kipfilet bakken, rijst koken en chicken tonight potje
chicken tonight is echt te ranzig voor woorden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te kokenEn anders is het kipfilet bakken, rijst koken en chicken tonight potje
quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
chicken tonight is echt te ranzig voor woorden.
Waarom?quote:
Als je anders niet verder komt dan aangebrand water is het een uitkomstquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
Mensen kunnen toch best wel aardappels&groenten koken met wat vlees. Een stampot maken of een pasta. Een hartige taart of dat soort simpele dingen met gewoon goede producten ipv meteen naar zo'n potje te grijpen.
Mijn moeder heeft mij leren koken, eeuwig dankbaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
Mensen kunnen toch best wel aardappels&groenten koken met wat vlees. Een stampot maken of een pasta. Een hartige taart of dat soort simpele dingen met gewoon goede producten ipv meteen naar zo'n potje te grijpen.
Mensen die het zichzelf niet geleerd hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mij leren koken, eeuwig dankbaar.
Daar geloof ik niet in. Iedereen kan koken, daarvoor moet je het alleen wel eerst doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je anders niet verder komt dan aangebrand water is het een uitkomst
whaha ik maakte altijd wereldgerechten, toen vroeg iemand, kun jij koken? Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mensen die het zichzelf niet geleerd hebben
Ik vind het wel lekker, en verder kook ik meestal dingen uit pakjes of potjesquote:
20 euro is wel erg weinig, jullie zijn met z'n 2en toch? Wat haal je dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
whaha ik maakte altijd wereldgerechten, toen vroeg iemand, kun jij koken? Ja
Ja anders dan uit een pakje? NeeEn sinds die vraag nooit meer uit een pakje gekookt. Ik kook van simpel tot 3/4 gangen maaltijden, eten is heerlijk, moet alleen nog wat aan mijn bordenopmaak doen
Maar huis is met verlies verkocht dus ik doe nu voor 20,- boodschappen per week, lekker simpel
Soms voor een groep koken, dan betaald iedereen een tientje.
Meeste dingen bij de aldi.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
20 euro is wel erg weinig, jullie zijn met z'n 2en toch? Wat haal je dan?
Luiwammesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kook nooit. Koken kost moeite enzo.
Ze kan blijkbaar ondanks dat gewoon iedere dag een smakelijke hap op tafel toveren. Nou, prima dan toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik zou mijn dagelijkse eten toch belangrijker vinden dan de sauna of uit eten.
Wij eten lekker hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik zou mijn dagelijkse eten toch belangrijker vinden dan de sauna of uit eten.
Je klinkt nu zoals mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Meeste dingen bij de aldi.
Zak aardappelen op de markt, van die zakken met aardappelkroketten of rostirondjes en dergelijke, meestal 1,50 per zak, doe je 3 avonden mee. Vlees kost ook geen drol, 2,50 heb je bijv. 6 kippenpoten voor, 3 avonden dus, porties maken en invriezen. Zakken diepvriesgroenten, soms vers, soms uit een potje.
Ik heb zakjes pasta kruiden, daar kun je tien porties uithalen, met een beetje tomatenpuree, heerlijk.
Voorheen maakte ik altijd een weekmenu en dan via de ah webwinkel erbij prijzen erbij zoeken, zat ik op 25,- per week, moest omdat mijn vriend werkloos was.
Ja, schuldig. Ik heb echt te weinig energie de laatste maanden.quote:
Het wordt ook bijna een sportquote:
Voor mij is het echt een sport geworden om zo goedkoop mogelijk te leven en niks lekkerder dan weer eens wat euro's extra te hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het wordt ook bijna een sport
Zo goedkoop mogelijk en lekker eten
Ik had deze maand nog een paar 100 euro staan en mijn nieuwe salaris is alweer gestort, ideaal toch
Mwah dit is echt 'luxe noodzaak' toch ook wat quality time samen en leuke dingen doen in barre tijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Voor mij is het echt een sport geworden om zo goedkoop mogelijk te leven en niks lekkerder dan weer eens wat euro's extra te hebben
Zelfde als dure wasverzachter...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
ik vind het zonden om veel geld uit te geven aan eten.
Ik ook, daarom vind ik uit eten gaan ook niks.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
ik vind het zonden om veel geld uit te geven aan eten.
Bij mij dus niet ik ben erg vrekkig als het daarop aankomt vooral naar mijzelf al geef ik wel nog mijn laatste koekje weg aan iemand als het nodig isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mwah dit is echt 'luxe noodzaak' toch ook wat quality time samen en leuke dingen doen in barre tijden
Daarentegen geef ik wel veel geld uit aan mijn vriend en mijn katten (al kwam ik erachter dat er een ding is dat ze nóg lekkerder vinden dan dure animonda blikjes, nl. de bakjhes pathe van de lidl voor 15 cent) en kookspullen willen er ook nog wel eens uitgaan
Dit was in mijn vega periodequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ziet er goed uit maar meer vlees zal niet verkeerd zijn
Zie je, mijn katten hebben hun pathe nodigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Bij mij dus niet ik ben erg vrekkig als het daarop aankomt vooral naar mijzelf al geef ik wel nog mijn laatste koekje weg aan iemand als het nodig is
En wat groenten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij die maceroni zal ik bijv minstens een halve kilo gehakt erdoor gooien maarja dat ben ik
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zie je, mijn katten hebben hun pathe nodig(en ik ook want dan stoppen ze met zeuren
)
En ik ga in het weekend wel eens vroeg opstaan om een bak koffie en wat lekkers voorte halen.
Liefde gaat nu eenmaal door de maag toch en koken kan ik schijnbaar goed ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van me nooit horen klagen al had die de gewoonte om een kippenbout rustig rauw op te peuzelen
![]()
Hij was snel tevreden laten we het daar maar op houden![]()
Zo'n man heb ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Liefde gaat nu eenmaal door de maag toch en koken kan ik schijnbaar goed ik heb![]()
van me nooit horen klagen al had die de gewoonte om een kippenbout rustig rauw op te peuzelen
![]()
Hij was snel tevreden laten we het daar maar op houden
Die filmquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:49 schreef heloef het volgende:
Inbetweeners begint, eten is binnen toedeloe.
Ik weet nog wel de eerste keer toenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zo'n man heb ik ook inderdaad
Mijn ex was een ramp, wat de boer niet kent vreet ie niet. Ooit poolse zuurkooolschotel gemaakt (bigosh) zit tomatenpuree doorheen. 'Dat moet ik niet, zuurkool hoort wit te zijn, en niet oranje/rood/rose! Hij heeft t zonder te proeven weggeflikkerd, klootzak
Ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
chicken tonight is echt te ranzig voor woorden.
Jij hebt duidelijk mijn brouwsels nog nooit opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Iedereen kan koken, daarvoor moet je het alleen wel eerst doen.
Simpel stoofvlees maken is nog makkelijker dan een potje opentrekken. Aan pasta kan je ook niets verpesten. Wat er fout gaat aan aardappels/groenten koken snap ik al helemaal niet. Lekker boeiend als je aardappels een keer te zacht zijn, je gehakt te ver doorgebakken of je jus nog te waterig, het is altijd lekkerder en beter dan zo'n potje troep.
50 euro per week haal ik ook wel ja maar jij eet nu lang niet voor 50 euro toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
En wat groenten.
En dit is alleen nog maar het avond eten, kosten voor ontbijt en lunch komen er ook nog bij.
Ik zou al zuinig doen als ik 50 euro per week zou doen. Maar gelukkig betaal ik nu natuurlijk helemaal niets.
Jij had ooit een keer macaroni gemaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn brouwsels nog nooit opMaar ik kan zelf ook geen goede Chicken Tonight maken, zelfs voor uit een potje koken ben ik te slecht
Zou ik ook doen als we genoeg gehakt haddenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij die maceroni zal ik bijv minstens een halve kilo gehakt erdoor gooien maarja dat ben ik
Ik eet gratis.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
50 euro per week haal ik ook wel ja maar jij eet nu lang niet voor 50 euro toch?
Die macaroni zag er wel aardig uit jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij had ooit een keer macaroni gemaakt
Nee hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Die macaroni zag er wel aardig uit jaJe hebt zeker die foto gevonden waarop ik ernaast sta met mijn duim omhoog?
(Ik was er serieus heel trots op
)
Een relatieve baas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:03 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik heb vandaag nog gekookt. Ben ik nu een baas?
Ik heb die foto toen op Facebook en Twitter gespamd, was echt trots op mezelf dat ik eetbaar eten had geproduceerdquote:
We zullen eens kijkenquote:Kom je een keer hier eten? Gaan we samen koken
Ik ga er vrijdag heen, hij schijnt geniaal te zijn.quote:
Ooooh laat zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb die foto toen op Facebook en Twitter gespamd, was echt trots op mezelf dat ik eetbaar eten had geproduceerd
[..]
We zullen eens kijken
Ik snap er geen reet van, ik kan hem even nergens vinden. Het is dat ik even druk ben met iets anders, anders had ik in mijn bestanden gezocht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooooh laat zien
en dan weet ik het antwoord al
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zie je, mijn katten hebben hun pathe nodig(en ik ook want dan stoppen ze met zeuren
)
En ik ga in het weekend wel eens vroeg opstaan om een bak koffie en wat lekkers voorte halen.
Hij wel en ik niet, 't is niet eerlijk ooooooooh neeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |