Pics!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ga in een jurkje rondhuppelen omdat ik er even een foto van moet maken voor mn tijdschrift. Kouuuuhouuddd.
idd tis een MMO RPG.quote:
Stuur mij is een PM (geen DM dus want die raak ik weer kwijt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd tis een MMO RPG.
Ben em nu aant downloaden, realtime combatIpv altijd dat houterige klikken met skills enzo.
Ik wil em ook wel downloaden, welke server dan enzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd tis een MMO RPG.
Ben em nu aant downloaden, realtime combatIpv altijd dat houterige klikken met skills enzo.
West uiteraard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil em ook wel downloaden, welke server dan enzo?
Kan je dat tijdschrift niet in grote oplage drukken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ga in een jurkje rondhuppelen omdat ik er even een foto van moet maken voor mn tijdschrift. Kouuuuhouuddd.
Heb ik net al gedaan. terwijl ik vakantie hebquote:
Denk et wel, ben veel F2P MMO's gewend. Maar deze ziet er echt baws uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat weten of het de moeite van het downen is.
Mjah, ik ben niet into de WoW of de STO dingen. Duurt te lang, moet je verhaaltjes lezen en mensen zoeken. Daar wil ik mijn kostbare tijd niet aan uitgeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denk et wel, ben veel F2P MMO's gewend. Maar deze ziet er echt baws uit.
Ik ben de weg totaal kwijt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeldzaam, maar hier ben ik het met je eens.
Is het wel helemaal gratis? niet dat je altijd noob blijft gewoon omdat je niet wilt betalen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denk et wel, ben veel F2P MMO's gewend. Maar deze ziet er echt baws uit.
Dit spel ziet eruit alsof je met een groep mensen een battlefield op kan gaan en totale verwoesting aanrichtenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, ik ben niet into de WoW of de STO dingen. Duurt te lang, moet je verhaaltjes lezen en mensen zoeken. Daar wil ik mijn kostbare tijd niet aan uitgeven.
het spel is helemaal gratis maar wel met een item mall. Tjah feit blijft dan dat je makkelijk leveld met de items die je daar kan kopen. Kheb het even doorgekeken. en het levert bij dit spel geen oneerlijke voordelen op. enigste is dat je sneller levels omhoog gaat meer niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het wel helemaal gratis? niet dat je altijd noob blijft gewoon omdat je niet wilt betalen.
Dat is wel een goed ideequote:
Heeft tweakers er al een topic over?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit spel ziet eruit alsof je met een groep mensen een battlefield op kan gaan en totale verwoesting aanrichten
Sowieso dat we een FOK! clan oprichten
dnno. Kom nooit op tweakers.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heeft tweakers er al een topic over?
Okay, dan is het wel chill. Soms heb je van die spellen waar je eigenlijk niets kan zonder de items waar je voor moet betalen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het spel is helemaal gratis maar wel met een item mall. Tjah feit blijft dan dat je makkelijk leveld met de items die je daar kan kopen. Kheb het even doorgekeken. en het levert bij dit spel geen oneerlijke voordelen op. enigste is dat je sneller levels omhoog gaat meer niet.
ja klopt. Gelukkig heeft deze dat niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dan is het wel chill. Soms heb je van die spellen waar je eigenlijk niets kan zonder de items waar je voor moet betalen.
hmm nee, tis realtime combat. Dus het is heel dynamisch. Zeker omdat heel de omgeving kappot kan en je zelfs de omgeving kunt gebruiken bij combat en combo's.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het is niet d20 gerelateerd, dat spel? Is het dan niet gewoon een clickfest?
Ik zal even kijken vanavond ergens of het wat is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmm nee, tis realtime combat. Dus het is heel dynamisch. Zeker omdat heel de omgeving kappot kan en je zelfs de omgeving kunt gebruiken bij combat en combo's.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:26 schreef SiIk het volgende:
Meh. Ik ga wel gewoon niet naar school.
Kutdag.
Waarom nou weerquote:
Hartstikke mooie dag vandaag. (Behalve mijn pakjes die er nog niet zijn.)quote:
En mijn camera die leeg is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hartstikke mooie dag vandaag. (Behalve mijn pakjes die er nog niet zijn.)
Vrijdag, maar ik wil eigenlijk morgen al langs de copyshop omdat ik niet weet of ze het meteen doen of dat ze zeggen van "je kan het morgen ophalen"quote:
Ragdoll physics.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmm nee, tis realtime combat. Dus het is heel dynamisch. Zeker omdat heel de omgeving kappot kan en je zelfs de omgeving kunt gebruiken bij combat en combo's.
Goed bezigquote:
Ze gebruiken de Valve source Enginequote:
Verstandig!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrijdag, maar ik wil eigenlijk morgen al langs de copyshop omdat ik niet weet of ze het meteen doen of dat ze zeggen van "je kan het morgen ophalen"
Ik werd altijd gebanned met mijn ZyklonB chars.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:34 schreef stefanhaan het volgende:
Sowieso dat mijn char, NaughtyRapist gaat heten.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik werd altijd gebanned met mijn ZyklonB chars.
En dan gingen mods moeilijk doen dat ik mijn naam moest veranderen, waarop ik reageerde met vergelijkingen tussen hun en hoger geplaatsten uit 't Drittes Reich.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |