quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Nope, gaat niets worden tussen ons.
Date maar schrappen?
2de post meteen een topic, 3de post meteen een fipo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:22 schreef stefanhaan het volgende:
Rofl 1ste post van de dag meteen een lapo.
Jeweetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
2de post meteen een topic, 3de post meteen een fipo.
Als een baas
Maar of je daar nou blij mee moet zijn...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Staat alweer een batterij nieuwe Fokkers voor je klaar
Als het ligt aan het feit dat je niet in mijn eisenlijstje past, ik dat verlies toch niet zo heel groot?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als het ligt aan het feit dat je niet in mijn eisenlijstje past, is dat verlies toch niet zo heel groot?
Kennelijk wil ik het onbewust ook niet, vandaar dat ik het iedere keer slapend uitdoe.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:24 schreef ook_gek het volgende:
Mannen die slapen in een pyjama kom ik niet vaak tegen in mijn omgeving voor wat ik weet.
Mijn kamer is ook ijskoud, maar ik heb een heerlijk dik warm dekbed, en ben zo warm.
Maar niks mis mee hoor
idd dit evenaar ik niet gauw meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou stoppen op het hoogtepunt, en deze combo beat je niet meer.
quote:
Nee hoor die houden wel van gevaarlijke types.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:28 schreef VacaLoca het volgende:
Zal moord op m'n bovenburen het slecht doen bij de vrouwen?
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee hoor die houden wel van gevaarlijke types.
Breek je nu een lans voor de onvermurwbare rotsen in de branding?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:27 schreef twi het volgende:
AVNZMG, de plaats waar de jongetjes die too eager zijn en degenen die hard weghollen samen komen
Dat valt best meequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je doet niet anders volgens mij.![]()
hihi.
Hahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Trouwens dat vrouwtje in OP zou ik echt wel doen hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Trouwens dat vrouwtje in OP zou ik echt wel doen hoor echt wel beter willen leren kenne...
Ik plant me ongeslachtelijk voort. Als een aardbei.quote:
Dat ook.quote:
Zitten bij jou de zaadjes ook aan de buitenkant?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik plant me ongeslachtelijk voort. Als een aardbei.
Misschien...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:33 schreef twi het volgende:
Sinos, kom je vanavond nog met cam gedag zeggen op TC?
Ik las aambei.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik plant me ongeslachtelijk voort. Als een aardbei.
Beter leer je het precies de andere kant op. Leg je voor slapen gaan je kleren klaar, en als je wakker word ben je aangekleedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk wil ik het onbewust ook niet, vandaar dat ik het iedere keer slapend uitdoe.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter leer je het precies de andere kant op. Leg je voor slapen gaan je kleren klaar, en als je wakker word ben je aangekleed
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef twi het volgende:
De meesten van hier zouden de man ook doen.Niks mis met een scheve neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dit is erg praktisch.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:35 schreef twi het volgende:
[..]
Zitten bij jou de zaadjes ook aan de buitenkant?
quote:
Dat zou praktisch zijn, ik ga vanavond oefenen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter leer je het precies de andere kant op. Leg je voor slapen gaan je kleren klaar, en als je wakker word ben je aangekleed
Kom je nu mee, heb net al lunch gehad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:44 schreef Joysa het volgende:
and i said what about breakfast at tiffany's..
dinner at joysa's!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom je nu mee, heb net al lunch gehad.
quote:
Maandag is nieuwe week dus dat zou 2e keer wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Hoeveelste dag wordt dit deze week dat je frituur eet?
100% score. Netjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maandag is nieuwe week dus dat zou 2e keer worden
Deep Blue Something, poeh dat is een tijd geleden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:44 schreef Joysa het volgende:
and i said what about breakfast at tiffany's..
Pics!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ga in een jurkje rondhuppelen omdat ik er even een foto van moet maken voor mn tijdschrift. Kouuuuhouuddd.
idd tis een MMO RPG.quote:
Stuur mij is een PM (geen DM dus want die raak ik weer kwijt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd tis een MMO RPG.
Ben em nu aant downloaden, realtime combatIpv altijd dat houterige klikken met skills enzo.
Ik wil em ook wel downloaden, welke server dan enzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd tis een MMO RPG.
Ben em nu aant downloaden, realtime combatIpv altijd dat houterige klikken met skills enzo.
West uiteraard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil em ook wel downloaden, welke server dan enzo?
Kan je dat tijdschrift niet in grote oplage drukken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ga in een jurkje rondhuppelen omdat ik er even een foto van moet maken voor mn tijdschrift. Kouuuuhouuddd.
Heb ik net al gedaan. terwijl ik vakantie hebquote:
Denk et wel, ben veel F2P MMO's gewend. Maar deze ziet er echt baws uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat weten of het de moeite van het downen is.
Mjah, ik ben niet into de WoW of de STO dingen. Duurt te lang, moet je verhaaltjes lezen en mensen zoeken. Daar wil ik mijn kostbare tijd niet aan uitgeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denk et wel, ben veel F2P MMO's gewend. Maar deze ziet er echt baws uit.
Ik ben de weg totaal kwijt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeldzaam, maar hier ben ik het met je eens.
Is het wel helemaal gratis? niet dat je altijd noob blijft gewoon omdat je niet wilt betalen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Denk et wel, ben veel F2P MMO's gewend. Maar deze ziet er echt baws uit.
Dit spel ziet eruit alsof je met een groep mensen een battlefield op kan gaan en totale verwoesting aanrichtenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, ik ben niet into de WoW of de STO dingen. Duurt te lang, moet je verhaaltjes lezen en mensen zoeken. Daar wil ik mijn kostbare tijd niet aan uitgeven.
het spel is helemaal gratis maar wel met een item mall. Tjah feit blijft dan dat je makkelijk leveld met de items die je daar kan kopen. Kheb het even doorgekeken. en het levert bij dit spel geen oneerlijke voordelen op. enigste is dat je sneller levels omhoog gaat meer niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het wel helemaal gratis? niet dat je altijd noob blijft gewoon omdat je niet wilt betalen.
Dat is wel een goed ideequote:
Heeft tweakers er al een topic over?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit spel ziet eruit alsof je met een groep mensen een battlefield op kan gaan en totale verwoesting aanrichten
Sowieso dat we een FOK! clan oprichten
dnno. Kom nooit op tweakers.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heeft tweakers er al een topic over?
Okay, dan is het wel chill. Soms heb je van die spellen waar je eigenlijk niets kan zonder de items waar je voor moet betalen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het spel is helemaal gratis maar wel met een item mall. Tjah feit blijft dan dat je makkelijk leveld met de items die je daar kan kopen. Kheb het even doorgekeken. en het levert bij dit spel geen oneerlijke voordelen op. enigste is dat je sneller levels omhoog gaat meer niet.
ja klopt. Gelukkig heeft deze dat niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dan is het wel chill. Soms heb je van die spellen waar je eigenlijk niets kan zonder de items waar je voor moet betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |