Hahaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Trouwens dat vrouwtje in OP zou ik echt wel doen hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Trouwens dat vrouwtje in OP zou ik echt wel doen hoor echt wel beter willen leren kenne...
Ik plant me ongeslachtelijk voort. Als een aardbei.quote:
Dat ook.quote:
Zitten bij jou de zaadjes ook aan de buitenkant?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik plant me ongeslachtelijk voort. Als een aardbei.
Misschien...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:33 schreef twi het volgende:
Sinos, kom je vanavond nog met cam gedag zeggen op TC?
Ik las aambei.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik plant me ongeslachtelijk voort. Als een aardbei.
Beter leer je het precies de andere kant op. Leg je voor slapen gaan je kleren klaar, en als je wakker word ben je aangekleedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk wil ik het onbewust ook niet, vandaar dat ik het iedere keer slapend uitdoe.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter leer je het precies de andere kant op. Leg je voor slapen gaan je kleren klaar, en als je wakker word ben je aangekleed
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef twi het volgende:
De meesten van hier zouden de man ook doen.Niks mis met een scheve neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dit is erg praktisch.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:35 schreef twi het volgende:
[..]
Zitten bij jou de zaadjes ook aan de buitenkant?
quote:
Dat zou praktisch zijn, ik ga vanavond oefenen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter leer je het precies de andere kant op. Leg je voor slapen gaan je kleren klaar, en als je wakker word ben je aangekleed
Kom je nu mee, heb net al lunch gehad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:44 schreef Joysa het volgende:
and i said what about breakfast at tiffany's..
dinner at joysa's!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom je nu mee, heb net al lunch gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |