hmm nee, tis realtime combat. Dus het is heel dynamisch. Zeker omdat heel de omgeving kappot kan en je zelfs de omgeving kunt gebruiken bij combat en combo's.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het is niet d20 gerelateerd, dat spel? Is het dan niet gewoon een clickfest?
Ik zal even kijken vanavond ergens of het wat is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmm nee, tis realtime combat. Dus het is heel dynamisch. Zeker omdat heel de omgeving kappot kan en je zelfs de omgeving kunt gebruiken bij combat en combo's.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:26 schreef SiIk het volgende:
Meh. Ik ga wel gewoon niet naar school.
Kutdag.
Waarom nou weerquote:
Hartstikke mooie dag vandaag. (Behalve mijn pakjes die er nog niet zijn.)quote:
En mijn camera die leeg is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hartstikke mooie dag vandaag. (Behalve mijn pakjes die er nog niet zijn.)
Vrijdag, maar ik wil eigenlijk morgen al langs de copyshop omdat ik niet weet of ze het meteen doen of dat ze zeggen van "je kan het morgen ophalen"quote:
Ragdoll physics.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmm nee, tis realtime combat. Dus het is heel dynamisch. Zeker omdat heel de omgeving kappot kan en je zelfs de omgeving kunt gebruiken bij combat en combo's.
Goed bezigquote:
Ze gebruiken de Valve source Enginequote:
Verstandig!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrijdag, maar ik wil eigenlijk morgen al langs de copyshop omdat ik niet weet of ze het meteen doen of dat ze zeggen van "je kan het morgen ophalen"
Ik werd altijd gebanned met mijn ZyklonB chars.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:34 schreef stefanhaan het volgende:
Sowieso dat mijn char, NaughtyRapist gaat heten.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik werd altijd gebanned met mijn ZyklonB chars.
En dan gingen mods moeilijk doen dat ik mijn naam moest veranderen, waarop ik reageerde met vergelijkingen tussen hun en hoger geplaatsten uit 't Drittes Reich.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan gingen mods moeilijk doen dat ik mijn naam moest veranderen, waarop ik reageerde met vergelijkingen tussen hun en hoger geplaatsten uit 't Drittes Reich.
Ennnnn.... BAN!
Prachtige dag hier hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:38 schreef heloef het volgende:
Dit zijn gewoon van die dagen die niet eens mooi kunnen zijn.
Teveel tegenwerkende factoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |