It seems no one can help me now,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door twi op 24-01-2012 18:10:52 ]
Ben er allebei niet zo gecharmeerd van. Maar goed, ik hou meer van iets meer vlotte kleding. Gewoon jeans en gympen. Dat vind ik vaak prima bij een vrouw.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
Zo, mijn top/flop voor in mn tijdschrift.
[ afbeelding ]
Dat jurkje links, daar wordt ik nou vrolijk van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ben er allebei niet zo gecharmeerd van. Maar goed, ik hou meer van iets meer vlotte kleding. Gewoon jeans en gympen. Dat vind ik vaak prima bij een vrouw.
Vrouwen met allerlei bont en extreem hoge hakken en tuttige dingen...nah.
Mannen met jurkjesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat jurkje links, daar wordt ik nou vrolijk van.
Vrouwen met jurkjes
scrwls gespot!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat jurkje links, daar wordt ik nou vrolijk van.
Vrouwen met jurkjes
Die is wel briljant jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaan jullie ook naar Nick & Simon![]()
Een avondje wild gaan stappen,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb 6 uur gepretendeerd te studeren waarvan ik er toch wel 3 uur heb gestudeerd #succes
Ik neem ze vrijwel altijd mee naar mijn kamer hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een avondje wild gaan stappen,
Drankjes, muziek en bitterballen happen.
Thuis vluchtig en ongezien naar boven,
via de trap omhoog gestoven.
Beneden de kopjes die trillen van het lawaai,
Ouders kijken The Voice want al het andere is maar saai.
Pa die denkt: wat hoor ik toch voor gestommel,
Eenmaal boven, Oh nee, m'n dochter bovenop die baas Drommel.
Drommel
Zonde wel, denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:26 schreef Sinosappel het volgende:
Er is een tijd geweest dat ik jurkjes droeg.
Nu nooit meer eigenlijk
Rap naar de winkel jij!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:26 schreef Sinosappel het volgende:
Er is een tijd geweest dat ik jurkjes droeg.
Nu nooit meer eigenlijk
Jurkjes kunnen wel heel sexy staanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet zoveel met vrouwen in jurkjes eigenlijk.
Dat wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jurkjes kunnen wel heel sexy staan
Wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar mijn ideaalbeeld zijn meisje met doorschijnende kousen en rokjes.
De rokjes zijn niet doorschijnend he.quote:
O ik dacht al.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
De rokjes zijn niet doorschijnend he.
Jaa.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:14 schreef ook_gek het volgende:
Ja want tegen een vrouw praten is eng natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |