hmm nee, tis realtime combat. Dus het is heel dynamisch. Zeker omdat heel de omgeving kappot kan en je zelfs de omgeving kunt gebruiken bij combat en combo's.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het is niet d20 gerelateerd, dat spel? Is het dan niet gewoon een clickfest?
Ik zal even kijken vanavond ergens of het wat is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmm nee, tis realtime combat. Dus het is heel dynamisch. Zeker omdat heel de omgeving kappot kan en je zelfs de omgeving kunt gebruiken bij combat en combo's.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:26 schreef SiIk het volgende:
Meh. Ik ga wel gewoon niet naar school.
Kutdag.
Waarom nou weerquote:
Hartstikke mooie dag vandaag. (Behalve mijn pakjes die er nog niet zijn.)quote:
En mijn camera die leeg is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hartstikke mooie dag vandaag. (Behalve mijn pakjes die er nog niet zijn.)
Vrijdag, maar ik wil eigenlijk morgen al langs de copyshop omdat ik niet weet of ze het meteen doen of dat ze zeggen van "je kan het morgen ophalen"quote:
Ragdoll physics.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmm nee, tis realtime combat. Dus het is heel dynamisch. Zeker omdat heel de omgeving kappot kan en je zelfs de omgeving kunt gebruiken bij combat en combo's.
Goed bezigquote:
Ze gebruiken de Valve source Enginequote:
Verstandig!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrijdag, maar ik wil eigenlijk morgen al langs de copyshop omdat ik niet weet of ze het meteen doen of dat ze zeggen van "je kan het morgen ophalen"
Ik werd altijd gebanned met mijn ZyklonB chars.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:34 schreef stefanhaan het volgende:
Sowieso dat mijn char, NaughtyRapist gaat heten.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik werd altijd gebanned met mijn ZyklonB chars.
En dan gingen mods moeilijk doen dat ik mijn naam moest veranderen, waarop ik reageerde met vergelijkingen tussen hun en hoger geplaatsten uit 't Drittes Reich.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan gingen mods moeilijk doen dat ik mijn naam moest veranderen, waarop ik reageerde met vergelijkingen tussen hun en hoger geplaatsten uit 't Drittes Reich.
Ennnnn.... BAN!
Prachtige dag hier hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:38 schreef heloef het volgende:
Dit zijn gewoon van die dagen die niet eens mooi kunnen zijn.
Teveel tegenwerkende factoren.
Niks, het is alleen een druilerige januaridag.quote:
en het is koud buitenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, het is alleen een druilerige januaridag.
Ik ook niet, maar dat is standaard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en het is koud buiten
Krijg mijn handen maar niet warm
Wat moet je in hemelsnaam in Katwijk? Er is hier niks te zoeken man.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Katwijk? Kut, ik moet straks naar Katwijk toe.
Ik zou je toch komen masseren?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:52 schreef twi het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam in Katwijk? Er is hier niks te zoeken man.
Ik typte bijna mang...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Betrapte 'ie je tijdens het soppen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet. Hij verpestte de helft van mijn pauze
Probeert hij je te versieren?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet. Hij verpestte de helft van mijn pauze
Je weet het maar nooit met die snackbarhouders van tegenwoordig.quote:
jaja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest zijn eten halen in mijn pauze dus nu heb ik zelf maar 10 minuten
Maar ik ga weer
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
Zo, mijn top/flop voor in mn tijdschrift.
[ afbeelding ]
Waarom vind ik dat allebei top?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Meld je aan benzin!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
Ik moet vaker met de treinhttp://www.ns.nl/reizigers/blind/ns-love-train/ns-love-train.html
Haha, aparte actie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
Ik moet vaker met de treinhttp://www.ns.nl/reizigers/blind/ns-love-train/ns-love-train.html
Ik vraag het me wel af: Gaan ze er nou vanuit dat iedereen met elkaar gesprekken begint te voeren of zouden ze er mensen bijzetten die passagiers koppelen en ze dwingen tot interessante gesprekken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:25 schreef benzin het volgende:
Hosselen, ik zou het doen je gaat sowieso met vrouwen praten alleen maar winst.quote:
Ik hoop voor de mensen die gaan op het laatste.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vraag het me wel af: Gaan ze er nou vanuit dat iedereen met elkaar gesprekken begint te voeren of zouden ze er mensen bijzetten die passagiers koppelen en ze dwingen tot interessante gesprekken?
Iedereen zit daar min of meer om de zelfde reden. Dus de drempel tot een gesprek is erg laag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop voor de mensen die gaan op het laatste.
Maar alsnog ik praat niet zo maar met mensen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iedereen zit daar min of meer om de zelfde reden. Dus de drempel tot een gesprek is erg laag.
Ach, ze zullen genoeg gespreksstof hebben als ze met z'n allen in de kou op het perron staan te wachten, omdat die klote trein te laat komtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vraag het me wel af: Gaan ze er nou vanuit dat iedereen met elkaar gesprekken begint te voeren of zouden ze er mensen bijzetten die passagiers koppelen en ze dwingen tot interessante gesprekken?
Genoeg stof om leuke opmerkingen over te makenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach, ze zullen genoeg gespreksstof hebben als ze met z'n allen in de kou op het perron staan te wachten, omdat die klote trein te laat komt
"Story of my life, dat die love train te laat komt"quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Genoeg stof om leuke opmerkingen over te maken
Ik lig echt in een deuk hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
"Story of my life, dat die love train te laat komt"
"Sta je ook op die love train te wachten?"
"Als ik jou zie, heb ik het gevoel al in de love train te zitten"
"Ben jij mijn eindstation?"
"Zeg, zullen we wat gaan drinken en die trein laten voor wat die is?"
"All aboard the love train.. oh wacht"
"Gaan jullie ook naar Nick en Simon?"
"Waar zouden we zijn zonder de trein?"
Nee, asjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef twi het volgende:
Zolang je Soul Asylum - Runaway Train maar niet inzet.
'Kan ik bij jou inchecken?'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Genoeg stof om leuke opmerkingen over te maken
It seems no one can help me now,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door twi op 24-01-2012 18:10:52 ]
Ben er allebei niet zo gecharmeerd van. Maar goed, ik hou meer van iets meer vlotte kleding. Gewoon jeans en gympen. Dat vind ik vaak prima bij een vrouw.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:16 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jurkje links, daar wordt ik nou vrolijk van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ben er allebei niet zo gecharmeerd van. Maar goed, ik hou meer van iets meer vlotte kleding. Gewoon jeans en gympen. Dat vind ik vaak prima bij een vrouw.
Vrouwen met allerlei bont en extreem hoge hakken en tuttige dingen...nah.
Mannen met jurkjesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat jurkje links, daar wordt ik nou vrolijk van.
Vrouwen met jurkjes
scrwls gespot!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat jurkje links, daar wordt ik nou vrolijk van.
Vrouwen met jurkjes
Die is wel briljant jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaan jullie ook naar Nick & Simon![]()
Een avondje wild gaan stappen,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb 6 uur gepretendeerd te studeren waarvan ik er toch wel 3 uur heb gestudeerd #succes
Ik neem ze vrijwel altijd mee naar mijn kamer hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een avondje wild gaan stappen,
Drankjes, muziek en bitterballen happen.
Thuis vluchtig en ongezien naar boven,
via de trap omhoog gestoven.
Beneden de kopjes die trillen van het lawaai,
Ouders kijken The Voice want al het andere is maar saai.
Pa die denkt: wat hoor ik toch voor gestommel,
Eenmaal boven, Oh nee, m'n dochter bovenop die baas Drommel.
Drommel
Zonde wel, denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:26 schreef Sinosappel het volgende:
Er is een tijd geweest dat ik jurkjes droeg.
Nu nooit meer eigenlijk
Rap naar de winkel jij!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:26 schreef Sinosappel het volgende:
Er is een tijd geweest dat ik jurkjes droeg.
Nu nooit meer eigenlijk
Jurkjes kunnen wel heel sexy staanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet zoveel met vrouwen in jurkjes eigenlijk.
Dat wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jurkjes kunnen wel heel sexy staan
Wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar mijn ideaalbeeld zijn meisje met doorschijnende kousen en rokjes.
De rokjes zijn niet doorschijnend he.quote:
O ik dacht al.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
De rokjes zijn niet doorschijnend he.
Jaa.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:14 schreef ook_gek het volgende:
Ja want tegen een vrouw praten is eng natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |