Luiwammesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kook nooit. Koken kost moeite enzo.
Ze kan blijkbaar ondanks dat gewoon iedere dag een smakelijke hap op tafel toveren. Nou, prima dan toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik zou mijn dagelijkse eten toch belangrijker vinden dan de sauna of uit eten.
Wij eten lekker hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik zou mijn dagelijkse eten toch belangrijker vinden dan de sauna of uit eten.
Je klinkt nu zoals mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Meeste dingen bij de aldi.
Zak aardappelen op de markt, van die zakken met aardappelkroketten of rostirondjes en dergelijke, meestal 1,50 per zak, doe je 3 avonden mee. Vlees kost ook geen drol, 2,50 heb je bijv. 6 kippenpoten voor, 3 avonden dus, porties maken en invriezen. Zakken diepvriesgroenten, soms vers, soms uit een potje.
Ik heb zakjes pasta kruiden, daar kun je tien porties uithalen, met een beetje tomatenpuree, heerlijk.
Voorheen maakte ik altijd een weekmenu en dan via de ah webwinkel erbij prijzen erbij zoeken, zat ik op 25,- per week, moest omdat mijn vriend werkloos was.
Ja, schuldig. Ik heb echt te weinig energie de laatste maanden.quote:
Het wordt ook bijna een sportquote:
Voor mij is het echt een sport geworden om zo goedkoop mogelijk te leven en niks lekkerder dan weer eens wat euro's extra te hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het wordt ook bijna een sport
Zo goedkoop mogelijk en lekker eten
Ik had deze maand nog een paar 100 euro staan en mijn nieuwe salaris is alweer gestort, ideaal toch
Mwah dit is echt 'luxe noodzaak' toch ook wat quality time samen en leuke dingen doen in barre tijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Voor mij is het echt een sport geworden om zo goedkoop mogelijk te leven en niks lekkerder dan weer eens wat euro's extra te hebben
Zelfde als dure wasverzachter...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
ik vind het zonden om veel geld uit te geven aan eten.
Ik ook, daarom vind ik uit eten gaan ook niks.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
ik vind het zonden om veel geld uit te geven aan eten.
Bij mij dus niet ik ben erg vrekkig als het daarop aankomt vooral naar mijzelf al geef ik wel nog mijn laatste koekje weg aan iemand als het nodig isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mwah dit is echt 'luxe noodzaak' toch ook wat quality time samen en leuke dingen doen in barre tijden
Daarentegen geef ik wel veel geld uit aan mijn vriend en mijn katten (al kwam ik erachter dat er een ding is dat ze nóg lekkerder vinden dan dure animonda blikjes, nl. de bakjhes pathe van de lidl voor 15 cent) en kookspullen willen er ook nog wel eens uitgaan
Dit was in mijn vega periodequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ziet er goed uit maar meer vlees zal niet verkeerd zijn
Zie je, mijn katten hebben hun pathe nodigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Bij mij dus niet ik ben erg vrekkig als het daarop aankomt vooral naar mijzelf al geef ik wel nog mijn laatste koekje weg aan iemand als het nodig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat groenten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij die maceroni zal ik bijv minstens een halve kilo gehakt erdoor gooien maarja dat ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |