Ik blijk een goede discussiestarter te zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:30 schreef ook_gek het volgende:
Zit net nog even over de trein te denken. Maar dat is ook knap lullig!
Die mensen zitten daar vast met zeenuwen, dus je moet veel plassen.... Maar de ns heeft toch alle wc's er uit gesloopt?
Moet je trouwens als vrouw in die trein gaan zitten met het boek, ik haar mannen
En de man met een boek over vrouwen
Of versieren voor dummies.
Wedden dat je aanspraak gaat krijgen!
Beidequote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik ijs gaan eten of een sinaasappel omdat ik anders dik word?
Knuffelkusjekroelquote:
Whutquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Loka en dik? Ehm..
Ik kook nu weer simpel wegens bezuinigingenAardappels (alle varianten, rosti, aardappelkroketjes, gekookte aardappel), groenten en vlees of een pasta door de week. In het weekend mag het wel wat luxer
En mijn man kan niet koken dus ik heb geen keus
Als ie maar honger genoeg krijgt leert ie het vanzelfquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Loka en dik? Ehm..
Ik kook nu weer simpel wegens bezuinigingenAardappels (alle varianten, rosti, aardappelkroketjes, gekookte aardappel), groenten en vlees of een pasta door de week. In het weekend mag het wel wat luxer
En mijn man kan niet koken dus ik heb geen keus
Hij hoeft niet te kokenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Whutkan hij nog steeds niet koken, of niet goed genoeg voor jou smaak?
Zo kook ik dus ook. Niet hatenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te kokenEn anders is het kipfilet bakken, rijst koken en chicken tonight potje
chicken tonight is echt te ranzig voor woorden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te kokenEn anders is het kipfilet bakken, rijst koken en chicken tonight potje
quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
chicken tonight is echt te ranzig voor woorden.
Waarom?quote:
Als je anders niet verder komt dan aangebrand water is het een uitkomstquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
Mensen kunnen toch best wel aardappels&groenten koken met wat vlees. Een stampot maken of een pasta. Een hartige taart of dat soort simpele dingen met gewoon goede producten ipv meteen naar zo'n potje te grijpen.
Mijn moeder heeft mij leren koken, eeuwig dankbaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
Mensen kunnen toch best wel aardappels&groenten koken met wat vlees. Een stampot maken of een pasta. Een hartige taart of dat soort simpele dingen met gewoon goede producten ipv meteen naar zo'n potje te grijpen.
Mensen die het zichzelf niet geleerd hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mij leren koken, eeuwig dankbaar.
Daar geloof ik niet in. Iedereen kan koken, daarvoor moet je het alleen wel eerst doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je anders niet verder komt dan aangebrand water is het een uitkomst
whaha ik maakte altijd wereldgerechten, toen vroeg iemand, kun jij koken? Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mensen die het zichzelf niet geleerd hebben
Ik vind het wel lekker, en verder kook ik meestal dingen uit pakjes of potjesquote:
20 euro is wel erg weinig, jullie zijn met z'n 2en toch? Wat haal je dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
whaha ik maakte altijd wereldgerechten, toen vroeg iemand, kun jij koken? Ja
Ja anders dan uit een pakje? NeeEn sinds die vraag nooit meer uit een pakje gekookt. Ik kook van simpel tot 3/4 gangen maaltijden, eten is heerlijk, moet alleen nog wat aan mijn bordenopmaak doen
Maar huis is met verlies verkocht dus ik doe nu voor 20,- boodschappen per week, lekker simpel
Soms voor een groep koken, dan betaald iedereen een tientje.
Meeste dingen bij de aldi.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
20 euro is wel erg weinig, jullie zijn met z'n 2en toch? Wat haal je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |