quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zie je, mijn katten hebben hun pathe nodig(en ik ook want dan stoppen ze met zeuren
)
En ik ga in het weekend wel eens vroeg opstaan om een bak koffie en wat lekkers voorte halen.
Liefde gaat nu eenmaal door de maag toch en koken kan ik schijnbaar goed ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van me nooit horen klagen al had die de gewoonte om een kippenbout rustig rauw op te peuzelen
![]()
Hij was snel tevreden laten we het daar maar op houden![]()
Zo'n man heb ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Liefde gaat nu eenmaal door de maag toch en koken kan ik schijnbaar goed ik heb![]()
van me nooit horen klagen al had die de gewoonte om een kippenbout rustig rauw op te peuzelen
![]()
Hij was snel tevreden laten we het daar maar op houden
Die filmquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:49 schreef heloef het volgende:
Inbetweeners begint, eten is binnen toedeloe.
Ik weet nog wel de eerste keer toenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zo'n man heb ik ook inderdaad
Mijn ex was een ramp, wat de boer niet kent vreet ie niet. Ooit poolse zuurkooolschotel gemaakt (bigosh) zit tomatenpuree doorheen. 'Dat moet ik niet, zuurkool hoort wit te zijn, en niet oranje/rood/rose! Hij heeft t zonder te proeven weggeflikkerd, klootzak
Ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
chicken tonight is echt te ranzig voor woorden.
Jij hebt duidelijk mijn brouwsels nog nooit opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Iedereen kan koken, daarvoor moet je het alleen wel eerst doen.
Simpel stoofvlees maken is nog makkelijker dan een potje opentrekken. Aan pasta kan je ook niets verpesten. Wat er fout gaat aan aardappels/groenten koken snap ik al helemaal niet. Lekker boeiend als je aardappels een keer te zacht zijn, je gehakt te ver doorgebakken of je jus nog te waterig, het is altijd lekkerder en beter dan zo'n potje troep.
50 euro per week haal ik ook wel ja maar jij eet nu lang niet voor 50 euro toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
En wat groenten.
En dit is alleen nog maar het avond eten, kosten voor ontbijt en lunch komen er ook nog bij.
Ik zou al zuinig doen als ik 50 euro per week zou doen. Maar gelukkig betaal ik nu natuurlijk helemaal niets.
Jij had ooit een keer macaroni gemaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn brouwsels nog nooit opMaar ik kan zelf ook geen goede Chicken Tonight maken, zelfs voor uit een potje koken ben ik te slecht
Zou ik ook doen als we genoeg gehakt haddenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij die maceroni zal ik bijv minstens een halve kilo gehakt erdoor gooien maarja dat ben ik
Ik eet gratis.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
50 euro per week haal ik ook wel ja maar jij eet nu lang niet voor 50 euro toch?
Die macaroni zag er wel aardig uit jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij had ooit een keer macaroni gemaakt
Nee hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Die macaroni zag er wel aardig uit jaJe hebt zeker die foto gevonden waarop ik ernaast sta met mijn duim omhoog?
(Ik was er serieus heel trots op
)
Een relatieve baas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:03 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik heb vandaag nog gekookt. Ben ik nu een baas?
Ik heb die foto toen op Facebook en Twitter gespamd, was echt trots op mezelf dat ik eetbaar eten had geproduceerdquote:
We zullen eens kijkenquote:Kom je een keer hier eten? Gaan we samen koken
Ik ga er vrijdag heen, hij schijnt geniaal te zijn.quote:
Ooooh laat zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb die foto toen op Facebook en Twitter gespamd, was echt trots op mezelf dat ik eetbaar eten had geproduceerd
[..]
We zullen eens kijken
Ik snap er geen reet van, ik kan hem even nergens vinden. Het is dat ik even druk ben met iets anders, anders had ik in mijn bestanden gezocht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooooh laat zien
en dan weet ik het antwoord al
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zie je, mijn katten hebben hun pathe nodig(en ik ook want dan stoppen ze met zeuren
)
En ik ga in het weekend wel eens vroeg opstaan om een bak koffie en wat lekkers voorte halen.
Hij wel en ik niet, 't is niet eerlijk ooooooooh neeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |