Soms in de zomer heb je van die jurkjes in van die dunne witgekleurde stof...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
De rokjes zijn niet doorschijnend he.
True, maar ik heb het meer over die alto meisjes met gewone spijkerrokjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms in de zomer heb je van die jurkjes in van die dunne witgekleurde stof...
Ik heb een spijkerrokje ben ik nu alto?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
True, maar ik heb het meer over die alto meisjes met gewone spijkerrokjes.
Nee, maar die dragen die alto chicks meestal.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een spijkerrokje ben ik nu alto?
Je laatste zin: als je het niet vinden kunt mag je altijd bellen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb net een leuk meisje de weg gewezen
Ik had helemaal geen date, ik was bij m'n beste vriendin en 'r manquote:
Ow das dan weer jammer...was ie gezellie?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen date, ik was bij m'n beste vriendin en 'r man
Only in a fantasy world.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je laatste zin: als je het niet vinden kunt mag je altijd bellen!
zij: ja maar ik heb je nummer niet?
Jij:
Zeg me dat het zo gegaan is
Toch niet "permanent" weggestuurd mag ik hopen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, ik ben net weggestuurd van mijn werk
Ik deed al een uur nogal weinig goeds. Dus hai.
Nee, ik mag morgen weer terugkomenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch niet "permanent" weggestuurd mag ik hopen?
Altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow das dan weer jammer...was ie gezellie?
Hey online vriendjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen date, ik was bij m'n beste vriendin en 'r man
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je laatste zin: als je het niet vinden kunt mag je altijd bellen!
zij: ja maar ik heb je nummer niet?
Jij:
Zeg me dat het zo gegaan is
Ouders die goed koken zijn zo chillquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben mijn ouders dankbaar dat ze voor me gekookt hebben
Had al zo lang geen maaltijd meer gehad.
Of zelf iets beter leren koken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ouders die goed koken zijn zo chillEn stiekem wel een reden om wat vaker bij ze langs te gaan in het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |