En verder weet ik het ff niet meer... en ga ik lekker ontbijtenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:15 schreef Fee-nix het volgende:
Mogguh en meld! Geen nieuws.
Marrije wat naar van de ziekenboeg. Beterschap voor iedereen!
John wat ontzettend irritant idd van je schoonmoeder. Ik snap daar ook niks van. Maarre... volgens mij heeft het niks met stuit of geen stuit te maken of het kindje bij je mag na een keizersnee hoor. Wat jij beschrijft, zo ging het bij mij ook (behalve dat ik m helemaal niet bloot bij me heb gehad), is volgens mij 'de standaard'. Maar vaak als je het vraagt, kunnen er wel dingen aangepast worden.
Dat moet. Conform de traditie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:20 schreef Fee-nix het volgende:
O en nu ik dit topic geopend heb, mag dit dan mijn topic worden?![]()
Hahaha.
Ja hoor ik heb geduld. Ga jij maar eerst. Ik moet nog even bijslapen voor die kleine er is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:20 schreef Fee-nix het volgende:
O en nu ik dit topic geopend heb, mag dit dan mijn topic worden?![]()
Hahaha.
Misschien toch even urinestaal bij HA langsbrengen en kijken of je even bij je moeder/vriendin kan crashen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:59 schreef clauwheee het volgende:
Bluh Isla, niet fijn!
CM wat heerlijk hè als je zo'n vent hebt. Die van mij is ook geweldig. Hij voelde zich zelfs schuldig dat ik vandaag niet echt thuis kon blijven door de zooi. De gek
Maar zit hier ook niet echt fijn. Baal dat ik de urine vandaag niet kan laten checken en voel me gewoon echt niks.laat weten wanneer ze klaar zijn en ik naar huis kan, maar dat zal ergens laat vanmiddag pas zijn. Zo eerst voor de zekerheid jus d'orange en cranberryspul kopen. Onder het mom van baat het niet, schaadt het niet als t toch geen ontsteking is.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:31 schreef clauwheee het volgende:
En even een jompel voor Klavertje, 37 wk en meldplicht!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:31 schreef clauwheee het volgende:
En even een jompel voor Katy, 37 wk en meldplicht!![]()
Ja dat zei ik toch...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Schatjes! Het is klaver!
Katy mag nog lang niet meldplichten.
Editorquote:
Ik moest al aan je denken vanmorgen met m'n 31w6dquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:03 schreef PureEvil het volgende:
Mogguh,
32 weken vandaagMijlpalen
![]()
@ Clauwee, beter toch ff voor de zekerheid je urine laten testen, ondanks dat je veel wil drinken....
Oh ja, nieuwe zwangeren Gefeliciiteerd!![]()
Ik ben er vandoor, ff boodschappen doen, en ff langs de kruidvat om die zwanger tas op te halen
Van Joolz, deze:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Editor.
Bwoh, ik moet even gaan wandelen geloof ik. Stuitjepijn.
Oh en tof Phaidra! Welke kinderwagen is het geworden ?
Oh echt?! Daar zou ik even een klacht aan wagen. Het is geen tien euro die effe voor de deur wordt geparkeerd. Goeiedag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Van Joolz, deze:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat de kinderwagen letterlijk voor de deur was gezet terwijl wij dus niet thuis waren. Ook geen briefje in de bus ofzo. Gelukkig wonen we wat afgelegen aan een hofje en kon het pakket droog staan onder de carport maar niet echt netjes...
Ja, dat gaan we ook zeker doen... Gister hadden we daar even de energie niet voor. Hij kan er niet heel lang gestaan hebben, want de buren verzorgden onze poezen. Zij zouden 'm vast binnen gezet hebben als ze het gezien hadden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh echt?! Daar zou ik even een klacht aan wagen. Het is geen tien euro die effe voor de deur wordt geparkeerd. Goeiedag.
Wel mooi karretje.
That was me! Nee, nog niet gelukt. Die auto die we op t oog hadden was al verkocht. Morgen een auto kijken in R'dam, dus een uur rijden. Kan nog net, toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Ow, wie ging er nou auto's shoppen? Is dat nog een beetje gelukt?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef clauwheee het volgende:
En wij willen er waarschijnlijk ook zo eentje als tweede auto. Gezinsbak bij uitstek dus
Nope hier nog niks... Geen krampje te bespeuren. Maargoed, ik ben wel weer redelijk positief ingesteld, dat scheelt. Ik heb zoiets van: deze baby kiest z'n eigen tijd, ik moet gewoon geduld hebben. En zelfs als het een keizersnee wordt als ik tot de 42 weken ga, heb ik daar wel vrede mee. Ik zou het ontzettend jammer vinden (aangezien ik dan nooit een 'normale' bevalling mee zal maken), maar denk dat het dan vast een reden heeft....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:08 schreef KatyM het volgende:
Fee, nog steeds niks aan de hand he? Wanneer komt ie nou.
Verder heb ik een lijst gemaakt met wat er allemaal moet gebeuren. Soms schrik ik 's nachts wakker en denk ineens "Ohh ja dat ook nog!" . Dat probeer ik met deze tacktiek wat te verminderen.
Ja echt veel beweeglijker dan Harry! En dat was ook al zo'n druktemaker, maar die hoefden ze in elk geval nog niet vast te leggen om de harttonen te luisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat er ik tzt ook zo in sta, lijkt me echt fijn, geeft een hoop rust. En gezellig dat je er gewoon nog bent in dit topicquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:59 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nope hier nog niks... Geen krampje te bespeuren. Maargoed, ik ben wel weer redelijk positief ingesteld, dat scheelt. Ik heb zoiets van: deze baby kiest z'n eigen tijd, ik moet gewoon geduld hebben. En zelfs als het een keizersnee wordt als ik tot de 42 weken ga, heb ik daar wel vrede mee. Ik zou het ontzettend jammer vinden (aangezien ik dan nooit een 'normale' bevalling mee zal maken), maar denk dat het dan vast een reden heeft....
Lijstjes zijn fijn he, doe ik ook altijd. Anders blijft het zo in je hoofd rond malen.
Leuk! Gefeliciteerd! En best ver al! Al echo gehad?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar las wel mooi nieuwe van LeNeHe. Gefeliciteerd!
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
Ik hoef niet in de OP, want verwacht niet heel veel mee te kletsen, maar vond het toch wel leuk om even te laten weten.
En toen was de club van 2010 weer compleetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar las wel mooi nieuwe van LeNeHe. Gefeliciteerd!
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
Ik hoef niet in de OP, want verwacht niet heel veel mee te kletsen, maar vond het toch wel leuk om even te laten weten.
Dan mag jij helemaal niet klagenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef clauwheee het volgende:
En ik heb nog niet eens konijnen covie
Haha, +1 !quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef _Bar_ het volgende:
Maffemuts, Lehenehe Labello en Cantara van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gisteren. Zag er allemaal prima uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef KatyM het volgende:
[..]
Leuk! Gefeliciteerd! En best ver al! Al echo gehad?
Haha, ja, ik zag de één na de ander alweer in dit topic verschijnen, en had al zo'n grmpf-gevoel: ik wil ook! Hoefde ik dus niet lang op te wachten.quote:dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En toen was de club van 2010 weer compleet
Van harte cantare
Ik heb ook nog eens een konijn zittenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef covie het volgende:
Echt respect voor alle dames die ook nog een (paar) kleintje(s) rond hebben lopen hoor!!![]()
Ik zit nu al te zeuren over allerlei pijntjes en het enige wat ik heb naast mijn vriend zijn een paar konijnen die 2 keer per dag wat brokken krijgen.
Oh fijn zeg! Wow een tweeling, ook heel leuk natuurlijk. Maar één kloppend hartje is al geweldigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja, gisteren. Zag er allemaal prima uit.
Er was wel een zwarte vlek te zien naast het vruchtzakje, de echoscopiste zeia dat dat op nog een vruchtzakje leek, wat zou betekenen dat het in aanleg een tweeling is geweest. Wel een vreemd idee.We hadden dat ook erg leuk gevonden, maar zijn ook heel blij met deze ene.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ik tzt ook zo in sta, lijkt me echt fijn, geeft een hoop rust. En gezellig dat je er gewoon nog bent in dit topic
Hier een Zafira en zonder problemen op alle 7 plaatsen een MC te plaatsen... (en overige stoeltjes) alleen als je m als 7-zits gebruikt is het lastig met een kinderwagen. In dat geval kan ik je de quinny Zapp aanraden als 'stads'wagen in combi met MCquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:04 schreef PureEvil het volgende:
Cantare Gefeliciteerd !![]()
over auto's..Wij hebbel een opel zafira, moet dus ff testen ofdat de maxi cosi erin past, maar neem aan van wel. Alleen de kinderwagen wordt denk ik een probleem, want die ging de laatste keer met veel moeite mee.....
8< knip>8
Heb je dan geen ' speciale' maxicosi nodig voor de quinny zapp? of maakt dat niks uit?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:44 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hier een Zafira en zonder problemen op alle 7 plaatsen een MC te plaatsen... (en overige stoeltjes) alleen als je m als 7-zits gebruikt is het lastig met een kinderwagen. In dat geval kan ik je de quinny Zapp aanraden als 'stads'wagen in combi met MCis compacter meenemen enzo.
Oh wat leukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
Dank je. Ik zat er gisteren even doorheen. Zwangerschap gaat goed maar wordt wel wat zwaarder en dat icm twee zieke kleintjes, eentje die net beter is en mezelf ook ziek zwak en misselijk voelen is blijkbaar toch ff too much.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef covie het volgende:
Echt respect voor alle dames die ook nog een (paar) kleintje(s) rond hebben lopen hoor!!![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef SupremeEvil het volgende:
Pff en net razendsnel lollige reactie van collega vanop facebook verwijderd, aangezien facebookers nog niet op de hoogte zijn van baby...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En toen was de club van 2010 weer compleet
Ooooooh wat een leuk nieuws!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
Ik kon gisteren de doos bij de Etos ophalen... die viel helemaal tegenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:28 schreef PureEvil het volgende:
Mogguh!
voor de mijlpaal van Kuukske
Had gisteren trouwens de babytas van kruidvat opgehaald, stelt op zich niet zo heel veel voor hoor wat erin zit...Je krijgt de tas zelf, een fles (250ml), kruidvat babybodylotion, en kruidvat newborn luiers nr1.
Maargoed, 't is voor niks, en in ieder gat zit tegenwoordig een kruidvat....dus t is altijd mooi meegenomen vind ik zelf![]()
Oh? Es effe neuzen op Brabantvandaag dan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:04 schreef SupremeEvil het volgende:
Mijlpaal woensdag! Ik doe mee met 10 of 11 weken! Weet het niet meer![]()
Onverwachts een dagje thuis, a58 afgesloten voor onderzoek naar politie achtervolging van vannacht...parallel rijden was ook geen optie meer door dikke file. Dus maar weer omgedraaid richting huis...
Het is een drama op de weg sowieso! A1 ook afgesloten, daardoor de A6 helemaal vast en zelfs mijn binnendoor weggetje naar mijn werk ook (ik werk in eigen stad dus hoef niet eens over de A6 of A1.. maar had er dus ook last van!)quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:04 schreef SupremeEvil het volgende:
Mijlpaal woensdag! Ik doe mee met 10 of 11 weken! Weet het niet meer![]()
Onverwachts een dagje thuis, a58 afgesloten voor onderzoek naar politie achtervolging van vannacht...parallel rijden was ook geen optie meer door dikke file. Dus maar weer omgedraaid richting huis...
Die buikcreme is fijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:04 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik kon gisteren de doos bij de Etos ophalen... die viel helemaal tegen(al mag ik niet klagen, maar toch..) een speentje, een mini-tube buikcreme, een blauwe Nestle knuffel en verder wat (oude) magazines...
Hij ruikt wel heel lekker! ('t kind rukte de tube uit mijn handquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die buikcreme is fijn. Ik had eerst die van Zwitsal mama, maar die trekt niet zo snel in.
ja dat wist ik toch, daarom telde ik je niet mee....quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:59 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar ik verwacht niet mij binnenkort weer hier te melden![]()
Ik denk dat je meer hebt aan hvzeeland.nlquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh? Es effe neuzen op Brabantvandaag dan.
Ik zag het al op nu.nl inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:36 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer hebt aan hvzeeland.nl
Is in Zeeland, van Rilland tot Yerseke
Oh daar ben ik heel makkelijk in hoor, als ze bellen of langs willen komen. Gewoon bot, kort. Ophangen of de deur dichtpleuren. Doehoeeiquote:Lenehe! Yay goede echo
Die gratis blije dozen word je dus niet echt blij van? Maar wel overal voor moeten inschrijven zodat je ineens bergen reclame krijgt per post etc. zekerZag al dat ze je bij die felicitas doos gaan opbellen, daar hou ik niet zo van. Ik skip denk ik
Das ook handig iddquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kook tegenwoordig heel vaak voor 2x, dan gaat één portie de vriezer in en eten we dat een week later. Lang in de keuken staan vind ik ook steeds vervelender worden. Lief is pas laat uit zn werk, dus kook ik altijd.
Ssst!quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:15 schreef flugeltje het volgende:
Ach ja, 8 pond of 10 pond, pijnlijk is het toch wel
Ik hoop het ook voor je meis.quote:Ik zou alleen wel heel graag spontaan beginnen deze keer. Dat inleiden heeft me zoveel kruim gekost, dan ben je al een hele dag bezig voor je goed en wel aan je échte bevalling begint...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:13 schreef Fee-nix het volgende:
Goed dat ze het in de gaten houden fluug. En wel een fijn idee denk ik, dat ze je waarschijnlijk niet over tijd laten lopen.
Oehquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:15 schreef covie het volgende:
Waar is Isla vandaag?
Laatste bericht gisteren om 16.27 van haar!
+1 (behalve het voorglippen dan, dat lijkt me niet zo'n goed planquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoop het ook voor je meis..
Daarom, je hebt alle vrijheid om me voor te gaan.
Ja ik vroeg me ook al af waar ze is! Maar ze meldt zich wel vrij onregelmatig he...Maargoed, gisteren zei ze iets over bruinverlies en daarna niks meer van haar gehoord.... dusssss!!!quote:
Nee ze mag niet voor jou.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:20 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
+1 (behalve het voorglippen dan, dat lijkt me niet zo'n goed plan.
Ik hoop het Octo, ik hoop het... Dat voortraject zie ik echt enorm tegenop als het weer zover mocht komen...quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:51 schreef octopussy het volgende:
Cantare, gefeliciteerdnog zo'n leukerd onderweg
![]()
Flugeltje, dikke kans dat je dit keer niet meer potdicht zit op je uitgerekende datum. Dan is inleiden een stuk sneller (waarvan akte. Eerste bevalling ingeleid: 36 uur, 2e bevalling ingeleid: 5 uur). Maar goed, je kan tzt natuurlijk vragen of je gyn wil kijken hoe het ervoor staat.
Dames, bij de C1000 krijg je ook een tas met spullen als je het geboortekaartje inlevert. Zit zowaar best nuttig spul inDe babyshampoo van de C1000 ruikt lekker trouwens.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:06 schreef LeNeHe het volgende:
Ik plemp even ongelezen binnen; we hebben een boontje met een knipperhartje gezien!! Ze schatte me ongeveer 7 weken.
Over 3 weken weer echo. Wat een opluchting, eerste stapje is er.
Cantare; gefeliciteerd!
Zo, nu (proberen) te werken.
Dat is ook een lekkere misser van jouw gyn!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Feedat is lastig hè.. gelukkig herinnerde je gyn het zich uiteindelijk wel.. ze zien soms zo veel mensen op een dag... moeten echt even omschakelen.. ik kwam laatst binnen bij mijn gyn en hij zei: zo 38 weken en 2 dagen! Hoe gaat het?
Dus ik zei al: voor die termijn ben ik nog wel aardig slankwas einde van de dag.. nou is dit wel iets anders dan jouw wensen rondom bevallen.. maar toch goed dat je het hebt aangegeven!
Ik ben van nummer 1 bevallen op carnavalsmaandagquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef PureEvil het volgende:
Bijgelezen...maar nou weet ik niet meer wat ik wou typen.
Oh ja, iets over gyn/verloskundige...beetje raar idd die opmerkingen die ze maken, zowel bij gerberaatje als bij Fee-nix...Maar goed idd dat je zelf ook het eea aangeeft, het is tenslotte jouw lijf en jouw baby.![]()
Anyway, vandaag hebben we lekker gewinkeld (naja lekker....winkelen met een zere voet is niet zo handig..)
Als het goed is hebben we nu alles wat we nog nodig hadden voor de kleine. Heb iig 4 hoeslakens gehaald bij de wibra, zijn gewoon van katoen en kwaliteit valt me zo uit de verpakking niet tegen (moet ze nog wel wassen), hydrofiel washandjes en aankleedkussenhoezen (wat een woord),
bij de prenatal hadden ze trouwens 2 grote (250ML?) flessen voor 2 euro, dus die heb ik ook maar vast meegenomen. En verder nog wat spul van de Etos, want ik had de kortingsstickers gekaapt van mn ouders![]()
Volgens mij is de kleine trouwens behoorlijk naar beneden aan het duwen, zo voelt het iig.
(ik ben echt zo bang dat ik in het carnavalsweekend beval, stel je voor dat op die zaterdag mn vliezen breken als ik naar de kinder optocht aan het kijken ben, moet er niet aan denken)
Thnxquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:45 schreef Thistleweed het volgende:
Ik vind het erg stoer van je Fee-nix, dat je gaat voor geen inleiding, ik weet zeker dat je het vol gaat houden tot de baby zich zelf meld.
Ach jeetje, niet fit en man die ziek is... De timing zou beter kunnen, maaarrrrr jullie worden ouders!!! Heel veel succes, zet 'm opquote:Op donderdag 26 januari 2012 03:23 schreef IslaBonita het volgende:
Kan niet slapen. Vliezen zijn gebroken om 1 uur vannacht, het is nu tegen half 4 en ik heb weeën. Zijn prima te doen, maar slapen lukt niet... He bah, ik ben al zo gaar en mn vent is ziek. Het kan ook nooit normaal gaan bij ons..![]()
Heb geen internet op mijn mobiel, dus ik weet niet in hoeverre ik jullie op de hoogte kan houden. Ik meld me zodra ik kan!
Whaaaaaaaquote:Op donderdag 26 januari 2012 03:23 schreef IslaBonita het volgende:
Kan niet slapen. Vliezen zijn gebroken om 1 uur vannacht, het is nu tegen half 4 en ik heb weeën. Zijn prima te doen, maar slapen lukt niet... He bah, ik ben al zo gaar en mn vent is ziek. Het kan ook nooit normaal gaan bij ons..![]()
Heb geen internet op mijn mobiel, dus ik weet niet in hoeverre ik jullie op de hoogte kan houden. Ik meld me zodra ik kan!
Waaah Isla, gaaf! Je meisje komt eraan!quote:Op donderdag 26 januari 2012 03:23 schreef IslaBonita het volgende:
Dat je uberhaubt nog in bad gaat verbaasd mij alquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:10 schreef Fee-nix het volgende:
Ik ga vanmiddag gewoon lekker in bad hoor. Heb er wel zin in, want m'n rug voelt af en toe alsof ie gaat breken...
Je moet helemaal nietsquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef Ladylike het volgende:
Gisteren een wazig tweede streepje bij de thuistest, vanmorgen een wazig tweede streepje bij de HA...
Moet ik me hier nu melden?
Volgens de HA-assistente was het nog niet zeker
Volgende week maar nog eens testen...
Bij de eerste heb ik me hier ook gemeld, hoop alleen dat ik deze keer weer mag meldenquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:43 schreef Aventura het volgende:
Doet jouw huisarts zwangerschapstests, wat apart. Ik ben van het kamp ' een streep is een streep'. Je bent niet een beetje zwanger of word zwangerder naarmate de streep duidelijker wordt
Ik ben nu ruim 5 dagen overtijdquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:46 schreef Gerberaatje het volgende:
Waar in je cyclus zit je?
Streep is normaal wel streep, maar heb zelf in mijn testcarriere () nu ook wel een aantal keer een vaag 'vals' positief streepje gehad.... dus het ligt er even aan, ben je heel vroeg met testen? Op 2 testen al een vaag streepje (2 verschillende merken neem ik aan?) is op zich positief
Dan zal ik daar verder posten na deze postquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:48 schreef Gerberaatje het volgende:
In wachten op is het misschien wel beter op zijn plaats!!
(en 5 dagen overtijd.. je weet precies wanneer je eisprong was? Had je bij je eerste ook pas zo laat een streepje?)
Ja maar je gaat toch ook die wedstrijd winnen Fluug!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:03 schreef flugeltje het volgende:
Een streep is een streep en dus is er iets aan het gebeuren... Vraag is dus alleen of het ook echt blijft plakken. Ik duim voor je dat dat gebeurd...
Isla, is er al iets te melden?
Hier net telefonische intake kraamzorg gehad, weer iets wat we van het lijstje kunnen strepen... Wat zit je er toch veel relaxter in bij zo'n tweede... We hebben nog niet eens de erkenning geregeld
Ze heeft geen internet op haar mobiel hèquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:46 schreef Zoë23 het volgende:
[..]mm..
Hoop dat alles goed is daar en ze lekker aan het genieten zijn![]()
@katyM![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren! Sorry, even onder een spoiler!Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |