abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107196788
Voor de dames die een Ford Focus station gaan kopen/leasen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107197081
even algemeen over auto's: dat de gordels korter zijn is omdat dat veiliger is (hoe korter, des te sneller aangespannen). Fabrikanten gaan steeds meer over op isofix, dus de gordels zullen ook korter worden (aldus mijn man die in de automotive zit). Dezelfde waarschuwing geldt ook voor Volvo's V70 en de oudere 850. MC kan wel, maar alleen met verlenger (wat officieel niet mag) of base.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107197136
Mij leek zo'n isofixsysteem juist handig, want geen gedoe met de gordels. Is dat niet zo?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107197176
Fluug, doe ik braaf! Heb vanaf vanmiddag amper iets gegeten, zo vol ben ik van dat gezuup :D

Spannend Klaver!!

Dat zijn goeie tips octo en mefke, tenk joe.

Enne LeNeHe, fijn dat het zo op tijd is! Ook spannend!

Gerberaatje O+

Enne, dames: ik ben toch op visite bij mezelf. Beneden is al klaar en het is prachtig *O* Zaterdag boven :) Nu doodop pitten. Hoop ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door clauwheee op 24-01-2012 22:24:16 (Kromme zin weer recht ) ]
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107197216
ja, isofix is heel handig, maar kan bij een groep 0 stoel alleen met bijbehorende base en dus is het duurder dan alleen een mc. Wij hebben het opgelost door gewoon een easyfix base tweedehands te kopen en die installeer je dan met gordels, daar is veel minder gordellengte nodig en dat werkt dus wel.
pi_107197231
Echt respect voor alle dames die ook nog een (paar) kleintje(s) rond hebben lopen hoor!! ^O^

Ik zit nu al te zeuren over allerlei pijntjes en het enige wat ik heb naast mijn vriend zijn een paar konijnen die 2 keer per dag wat brokken krijgen. :@
pi_107197258
En ik heb nog niet eens konijnen covie :')
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107197682
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar las wel mooi nieuwe van LeNeHe. Gefeliciteerd!

Hier ook babynieuws O+

Ik hoef niet in de OP, want verwacht niet heel veel mee te kletsen, maar vond het toch wel leuk om even te laten weten. :)
pi_107197687
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:59 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Nope hier nog niks... Geen krampje te bespeuren. Maargoed, ik ben wel weer redelijk positief ingesteld, dat scheelt. Ik heb zoiets van: deze baby kiest z'n eigen tijd, ik moet gewoon geduld hebben. En zelfs als het een keizersnee wordt als ik tot de 42 weken ga, heb ik daar wel vrede mee. Ik zou het ontzettend jammer vinden (aangezien ik dan nooit een 'normale' bevalling mee zal maken), maar denk dat het dan vast een reden heeft....

Lijstjes zijn fijn he, doe ik ook altijd :). Anders blijft het zo in je hoofd rond malen.

Ik hoop dat er ik tzt ook zo in sta, lijkt me echt fijn, geeft een hoop rust. En gezellig dat je er gewoon nog bent in dit topic *O*
pi_107197722
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar las wel mooi nieuwe van LeNeHe. Gefeliciteerd!

Hier ook babynieuws O+

[ afbeelding ]

Ik hoef niet in de OP, want verwacht niet heel veel mee te kletsen, maar vond het toch wel leuk om even te laten weten. :)
Leuk! Gefeliciteerd! En best ver al! Al echo gehad?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:57:31 #86
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_107197750
Maffemuts, Lehenehe Labello en Cantara van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_107197776
cantare gefeliciteerd!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:00:15 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107197910
quote:

Hier ook babynieuws O+

[ afbeelding ]

En toen was de club van 2010 weer compleet :D

Van harte cantare :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107197921
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef clauwheee het volgende:
En ik heb nog niet eens konijnen covie :')
Dan mag jij helemaal niet klagen ~O> :+

Cantare gefeliciteerd!!Had je het niet al eerder gemeld? Of haal ik weer eens usernames door elkaar?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:01:37 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107197993
O trouwens, een Suzuki Alto is zwanger ook niet handig. De gordel is nu alweer net iets te kort voor me :') Moet de auto van Tijn mee als ik wegga... :P
pi_107198024
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef _Bar_ het volgende:
Maffemuts, Lehenehe Labello en Cantara van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap *O*
Haha, +1 ! *O*
Super dames, wat fijn toch weer! O+

Verder op zijn Fluugs, een dikke lebberzoen voor ieder die hem wil! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:02:19 #92
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107198046
Hell Yeah, slobberzoenen roeleren :9
pi_107198064
quote:

Hier ook babynieuws O+

[ afbeelding ]

:o Whut????

Gefeliciteerd!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107198066
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef KatyM het volgende:

[..]

Leuk! Gefeliciteerd! En best ver al! Al echo gehad?
Ja, gisteren. Zag er allemaal prima uit.

Er was wel een zwarte vlek te zien naast het vruchtzakje, de echoscopiste zeia dat dat op nog een vruchtzakje leek, wat zou betekenen dat het in aanleg een tweeling is geweest. Wel een vreemd idee. :o We hadden dat ook erg leuk gevonden, maar zijn ook heel blij met deze ene. O+
pi_107198142
Bedankt allemal O+
quote:
0s.gif dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef flugeltje het volgende:

[..]

En toen was de club van 2010 weer compleet :D

Van harte cantare :*
Haha, ja, ik zag de één na de ander alweer in dit topic verschijnen, en had al zo'n grmpf-gevoel: ik wil ook! Hoefde ik dus niet lang op te wachten. :D
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:04:14 #96
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107198166
Cantare Gefeliciteerd ! *O*

over auto's..Wij hebbel een opel zafira, moet dus ff testen ofdat de maxi cosi erin past, maar neem aan van wel. Alleen de kinderwagen wordt denk ik een probleem, want die ging de laatste keer met veel moeite mee.....

Ik ben me suf aan het zoeken naar een tekst voor het geboortekaartje, heb al in het kaartjestopic gekeken, maar helpt ook niet echt tot nu toe..

Wat ik nu heb is dit;

Dolblij zijn wij met de geboorte
van onze zoon/dochter en broertje/zusje

Roepnaam

En dan hebben we nog een vernoeming, moet dat boven of onder de roepnaam staan?

maar goed, verder ben ik dus nog niet, want zit nog te klooien met datum/tijd/gewicht. weet niet hoedat ik dat er op moet zetten.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:09:41 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107198475
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef covie het volgende:
Echt respect voor alle dames die ook nog een (paar) kleintje(s) rond hebben lopen hoor!! ^O^

Ik zit nu al te zeuren over allerlei pijntjes en het enige wat ik heb naast mijn vriend zijn een paar konijnen die 2 keer per dag wat brokken krijgen. :@
Ik heb ook nog eens een konijn zitten ;)

Cantare, wat leuk! Van harte gefeliciteerd! *O*

Lijnloos, jij bent binnenkort aan de beurt :*

PureEvil, bij ons komt iets te staan als:
Geboren op 7 april 2012
Huubke
broertje van Harry
Hij weegt .... gram

En dan komen onze namen, adres en telefoonnummer
pi_107198513
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ja, gisteren. Zag er allemaal prima uit.

Er was wel een zwarte vlek te zien naast het vruchtzakje, de echoscopiste zeia dat dat op nog een vruchtzakje leek, wat zou betekenen dat het in aanleg een tweeling is geweest. Wel een vreemd idee. :o We hadden dat ook erg leuk gevonden, maar zijn ook heel blij met deze ene. O+
Oh fijn zeg! Wow een tweeling, ook heel leuk natuurlijk. Maar één kloppend hartje is al geweldig O+!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:10:36 #99
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107198526
Een speciale gefeliciteerd voor LeNeHe en Cantare...wat fijn! :*
De andere twee dames ook gefeliciteerd. ;)

Hier een Ford Focus, en idd de airbag kan niet zomaar uitgezet. Onze MC staat dus altijd achterin achter mijn stoel, das handig want dan kan ik haar zo uit haar stoeltje plukken en het is ook de veiligste plek in de auto.

De gordels passen prima om de MC heen, zelfs nog heel iets ruimte over.
Het zal dus wisselend zijn per type of het past of niet.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:20:53 #100
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_107199093
Wauw! Wat een hoop nieuwe zwangeren! Allemaal van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')