SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat er ik tzt ook zo in sta, lijkt me echt fijn, geeft een hoop rust. En gezellig dat je er gewoon nog bent in dit topicquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:59 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nope hier nog niks... Geen krampje te bespeuren. Maargoed, ik ben wel weer redelijk positief ingesteld, dat scheelt. Ik heb zoiets van: deze baby kiest z'n eigen tijd, ik moet gewoon geduld hebben. En zelfs als het een keizersnee wordt als ik tot de 42 weken ga, heb ik daar wel vrede mee. Ik zou het ontzettend jammer vinden (aangezien ik dan nooit een 'normale' bevalling mee zal maken), maar denk dat het dan vast een reden heeft....
Lijstjes zijn fijn he, doe ik ook altijd. Anders blijft het zo in je hoofd rond malen.
Leuk! Gefeliciteerd! En best ver al! Al echo gehad?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar las wel mooi nieuwe van LeNeHe. Gefeliciteerd!
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
Ik hoef niet in de OP, want verwacht niet heel veel mee te kletsen, maar vond het toch wel leuk om even te laten weten.
En toen was de club van 2010 weer compleetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar las wel mooi nieuwe van LeNeHe. Gefeliciteerd!
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
Ik hoef niet in de OP, want verwacht niet heel veel mee te kletsen, maar vond het toch wel leuk om even te laten weten.
Dan mag jij helemaal niet klagenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef clauwheee het volgende:
En ik heb nog niet eens konijnen covie
Haha, +1 !quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef _Bar_ het volgende:
Maffemuts, Lehenehe Labello en Cantara van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gisteren. Zag er allemaal prima uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef KatyM het volgende:
[..]
Leuk! Gefeliciteerd! En best ver al! Al echo gehad?
Haha, ja, ik zag de één na de ander alweer in dit topic verschijnen, en had al zo'n grmpf-gevoel: ik wil ook! Hoefde ik dus niet lang op te wachten.quote:dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En toen was de club van 2010 weer compleet
Van harte cantare
Ik heb ook nog eens een konijn zittenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef covie het volgende:
Echt respect voor alle dames die ook nog een (paar) kleintje(s) rond hebben lopen hoor!!![]()
Ik zit nu al te zeuren over allerlei pijntjes en het enige wat ik heb naast mijn vriend zijn een paar konijnen die 2 keer per dag wat brokken krijgen.
Oh fijn zeg! Wow een tweeling, ook heel leuk natuurlijk. Maar één kloppend hartje is al geweldigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja, gisteren. Zag er allemaal prima uit.
Er was wel een zwarte vlek te zien naast het vruchtzakje, de echoscopiste zeia dat dat op nog een vruchtzakje leek, wat zou betekenen dat het in aanleg een tweeling is geweest. Wel een vreemd idee.We hadden dat ook erg leuk gevonden, maar zijn ook heel blij met deze ene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |