That was me! Nee, nog niet gelukt. Die auto die we op t oog hadden was al verkocht. Morgen een auto kijken in R'dam, dus een uur rijden. Kan nog net, toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Ow, wie ging er nou auto's shoppen? Is dat nog een beetje gelukt?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef clauwheee het volgende:
En wij willen er waarschijnlijk ook zo eentje als tweede auto. Gezinsbak bij uitstek dus
Nope hier nog niks... Geen krampje te bespeuren. Maargoed, ik ben wel weer redelijk positief ingesteld, dat scheelt. Ik heb zoiets van: deze baby kiest z'n eigen tijd, ik moet gewoon geduld hebben. En zelfs als het een keizersnee wordt als ik tot de 42 weken ga, heb ik daar wel vrede mee. Ik zou het ontzettend jammer vinden (aangezien ik dan nooit een 'normale' bevalling mee zal maken), maar denk dat het dan vast een reden heeft....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:08 schreef KatyM het volgende:
Fee, nog steeds niks aan de hand he? Wanneer komt ie nou.
Verder heb ik een lijst gemaakt met wat er allemaal moet gebeuren. Soms schrik ik 's nachts wakker en denk ineens "Ohh ja dat ook nog!" . Dat probeer ik met deze tacktiek wat te verminderen.
Ja echt veel beweeglijker dan Harry! En dat was ook al zo'n druktemaker, maar die hoefden ze in elk geval nog niet vast te leggen om de harttonen te luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |