Ja dat zei ik toch...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Schatjes! Het is klaver!
Katy mag nog lang niet meldplichten.
Editorquote:
Ik moest al aan je denken vanmorgen met m'n 31w6dquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:03 schreef PureEvil het volgende:
Mogguh,
32 weken vandaagMijlpalen
![]()
@ Clauwee, beter toch ff voor de zekerheid je urine laten testen, ondanks dat je veel wil drinken....
Oh ja, nieuwe zwangeren Gefeliciiteerd!![]()
Ik ben er vandoor, ff boodschappen doen, en ff langs de kruidvat om die zwanger tas op te halen
Van Joolz, deze:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Editor.
Bwoh, ik moet even gaan wandelen geloof ik. Stuitjepijn.
Oh en tof Phaidra! Welke kinderwagen is het geworden ?
Oh echt?! Daar zou ik even een klacht aan wagen. Het is geen tien euro die effe voor de deur wordt geparkeerd. Goeiedag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Van Joolz, deze:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat de kinderwagen letterlijk voor de deur was gezet terwijl wij dus niet thuis waren. Ook geen briefje in de bus ofzo. Gelukkig wonen we wat afgelegen aan een hofje en kon het pakket droog staan onder de carport maar niet echt netjes...
Ja, dat gaan we ook zeker doen... Gister hadden we daar even de energie niet voor. Hij kan er niet heel lang gestaan hebben, want de buren verzorgden onze poezen. Zij zouden 'm vast binnen gezet hebben als ze het gezien hadden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh echt?! Daar zou ik even een klacht aan wagen. Het is geen tien euro die effe voor de deur wordt geparkeerd. Goeiedag.
Wel mooi karretje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |