En verder weet ik het ff niet meer... en ga ik lekker ontbijtenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:15 schreef Fee-nix het volgende:
Mogguh en meld! Geen nieuws.
Marrije wat naar van de ziekenboeg. Beterschap voor iedereen!
John wat ontzettend irritant idd van je schoonmoeder. Ik snap daar ook niks van. Maarre... volgens mij heeft het niks met stuit of geen stuit te maken of het kindje bij je mag na een keizersnee hoor. Wat jij beschrijft, zo ging het bij mij ook (behalve dat ik m helemaal niet bloot bij me heb gehad), is volgens mij 'de standaard'. Maar vaak als je het vraagt, kunnen er wel dingen aangepast worden.
Dat moet. Conform de traditie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:20 schreef Fee-nix het volgende:
O en nu ik dit topic geopend heb, mag dit dan mijn topic worden?![]()
Hahaha.
Ja hoor ik heb geduld. Ga jij maar eerst. Ik moet nog even bijslapen voor die kleine er is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:20 schreef Fee-nix het volgende:
O en nu ik dit topic geopend heb, mag dit dan mijn topic worden?![]()
Hahaha.
Misschien toch even urinestaal bij HA langsbrengen en kijken of je even bij je moeder/vriendin kan crashen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:59 schreef clauwheee het volgende:
Bluh Isla, niet fijn!
CM wat heerlijk hè als je zo'n vent hebt. Die van mij is ook geweldig. Hij voelde zich zelfs schuldig dat ik vandaag niet echt thuis kon blijven door de zooi. De gek
Maar zit hier ook niet echt fijn. Baal dat ik de urine vandaag niet kan laten checken en voel me gewoon echt niks.laat weten wanneer ze klaar zijn en ik naar huis kan, maar dat zal ergens laat vanmiddag pas zijn. Zo eerst voor de zekerheid jus d'orange en cranberryspul kopen. Onder het mom van baat het niet, schaadt het niet als t toch geen ontsteking is.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:31 schreef clauwheee het volgende:
En even een jompel voor Klavertje, 37 wk en meldplicht!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:31 schreef clauwheee het volgende:
En even een jompel voor Katy, 37 wk en meldplicht!![]()
Ja dat zei ik toch...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Schatjes! Het is klaver!
Katy mag nog lang niet meldplichten.
Editorquote:
Ik moest al aan je denken vanmorgen met m'n 31w6dquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:03 schreef PureEvil het volgende:
Mogguh,
32 weken vandaagMijlpalen
![]()
@ Clauwee, beter toch ff voor de zekerheid je urine laten testen, ondanks dat je veel wil drinken....
Oh ja, nieuwe zwangeren Gefeliciiteerd!![]()
Ik ben er vandoor, ff boodschappen doen, en ff langs de kruidvat om die zwanger tas op te halen
Van Joolz, deze:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Editor.
Bwoh, ik moet even gaan wandelen geloof ik. Stuitjepijn.
Oh en tof Phaidra! Welke kinderwagen is het geworden ?
Oh echt?! Daar zou ik even een klacht aan wagen. Het is geen tien euro die effe voor de deur wordt geparkeerd. Goeiedag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Van Joolz, deze:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat de kinderwagen letterlijk voor de deur was gezet terwijl wij dus niet thuis waren. Ook geen briefje in de bus ofzo. Gelukkig wonen we wat afgelegen aan een hofje en kon het pakket droog staan onder de carport maar niet echt netjes...
Ja, dat gaan we ook zeker doen... Gister hadden we daar even de energie niet voor. Hij kan er niet heel lang gestaan hebben, want de buren verzorgden onze poezen. Zij zouden 'm vast binnen gezet hebben als ze het gezien hadden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh echt?! Daar zou ik even een klacht aan wagen. Het is geen tien euro die effe voor de deur wordt geparkeerd. Goeiedag.
Wel mooi karretje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |