En verder weet ik het ff niet meer... en ga ik lekker ontbijtenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:15 schreef Fee-nix het volgende:
Mogguh en meld! Geen nieuws.
Marrije wat naar van de ziekenboeg. Beterschap voor iedereen!
John wat ontzettend irritant idd van je schoonmoeder. Ik snap daar ook niks van. Maarre... volgens mij heeft het niks met stuit of geen stuit te maken of het kindje bij je mag na een keizersnee hoor. Wat jij beschrijft, zo ging het bij mij ook (behalve dat ik m helemaal niet bloot bij me heb gehad), is volgens mij 'de standaard'. Maar vaak als je het vraagt, kunnen er wel dingen aangepast worden.
Dat moet. Conform de traditie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:20 schreef Fee-nix het volgende:
O en nu ik dit topic geopend heb, mag dit dan mijn topic worden?![]()
Hahaha.
Ja hoor ik heb geduld. Ga jij maar eerst. Ik moet nog even bijslapen voor die kleine er is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:20 schreef Fee-nix het volgende:
O en nu ik dit topic geopend heb, mag dit dan mijn topic worden?![]()
Hahaha.
Misschien toch even urinestaal bij HA langsbrengen en kijken of je even bij je moeder/vriendin kan crashen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:59 schreef clauwheee het volgende:
Bluh Isla, niet fijn!
CM wat heerlijk hè als je zo'n vent hebt. Die van mij is ook geweldig. Hij voelde zich zelfs schuldig dat ik vandaag niet echt thuis kon blijven door de zooi. De gek
Maar zit hier ook niet echt fijn. Baal dat ik de urine vandaag niet kan laten checken en voel me gewoon echt niks.laat weten wanneer ze klaar zijn en ik naar huis kan, maar dat zal ergens laat vanmiddag pas zijn. Zo eerst voor de zekerheid jus d'orange en cranberryspul kopen. Onder het mom van baat het niet, schaadt het niet als t toch geen ontsteking is.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:31 schreef clauwheee het volgende:
En even een jompel voor Klavertje, 37 wk en meldplicht!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:31 schreef clauwheee het volgende:
En even een jompel voor Katy, 37 wk en meldplicht!![]()
Ja dat zei ik toch...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Schatjes! Het is klaver!
Katy mag nog lang niet meldplichten.
Editorquote:
Ik moest al aan je denken vanmorgen met m'n 31w6dquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:03 schreef PureEvil het volgende:
Mogguh,
32 weken vandaagMijlpalen
![]()
@ Clauwee, beter toch ff voor de zekerheid je urine laten testen, ondanks dat je veel wil drinken....
Oh ja, nieuwe zwangeren Gefeliciiteerd!![]()
Ik ben er vandoor, ff boodschappen doen, en ff langs de kruidvat om die zwanger tas op te halen
Van Joolz, deze:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Editor.
Bwoh, ik moet even gaan wandelen geloof ik. Stuitjepijn.
Oh en tof Phaidra! Welke kinderwagen is het geworden ?
Oh echt?! Daar zou ik even een klacht aan wagen. Het is geen tien euro die effe voor de deur wordt geparkeerd. Goeiedag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Van Joolz, deze:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat de kinderwagen letterlijk voor de deur was gezet terwijl wij dus niet thuis waren. Ook geen briefje in de bus ofzo. Gelukkig wonen we wat afgelegen aan een hofje en kon het pakket droog staan onder de carport maar niet echt netjes...
Ja, dat gaan we ook zeker doen... Gister hadden we daar even de energie niet voor. Hij kan er niet heel lang gestaan hebben, want de buren verzorgden onze poezen. Zij zouden 'm vast binnen gezet hebben als ze het gezien hadden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh echt?! Daar zou ik even een klacht aan wagen. Het is geen tien euro die effe voor de deur wordt geparkeerd. Goeiedag.
Wel mooi karretje.
That was me! Nee, nog niet gelukt. Die auto die we op t oog hadden was al verkocht. Morgen een auto kijken in R'dam, dus een uur rijden. Kan nog net, toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Ow, wie ging er nou auto's shoppen? Is dat nog een beetje gelukt?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef clauwheee het volgende:
En wij willen er waarschijnlijk ook zo eentje als tweede auto. Gezinsbak bij uitstek dus
Nope hier nog niks... Geen krampje te bespeuren. Maargoed, ik ben wel weer redelijk positief ingesteld, dat scheelt. Ik heb zoiets van: deze baby kiest z'n eigen tijd, ik moet gewoon geduld hebben. En zelfs als het een keizersnee wordt als ik tot de 42 weken ga, heb ik daar wel vrede mee. Ik zou het ontzettend jammer vinden (aangezien ik dan nooit een 'normale' bevalling mee zal maken), maar denk dat het dan vast een reden heeft....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:08 schreef KatyM het volgende:
Fee, nog steeds niks aan de hand he? Wanneer komt ie nou.
Verder heb ik een lijst gemaakt met wat er allemaal moet gebeuren. Soms schrik ik 's nachts wakker en denk ineens "Ohh ja dat ook nog!" . Dat probeer ik met deze tacktiek wat te verminderen.
Ja echt veel beweeglijker dan Harry! En dat was ook al zo'n druktemaker, maar die hoefden ze in elk geval nog niet vast te leggen om de harttonen te luisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat er ik tzt ook zo in sta, lijkt me echt fijn, geeft een hoop rust. En gezellig dat je er gewoon nog bent in dit topicquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:59 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nope hier nog niks... Geen krampje te bespeuren. Maargoed, ik ben wel weer redelijk positief ingesteld, dat scheelt. Ik heb zoiets van: deze baby kiest z'n eigen tijd, ik moet gewoon geduld hebben. En zelfs als het een keizersnee wordt als ik tot de 42 weken ga, heb ik daar wel vrede mee. Ik zou het ontzettend jammer vinden (aangezien ik dan nooit een 'normale' bevalling mee zal maken), maar denk dat het dan vast een reden heeft....
Lijstjes zijn fijn he, doe ik ook altijd. Anders blijft het zo in je hoofd rond malen.
Leuk! Gefeliciteerd! En best ver al! Al echo gehad?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar las wel mooi nieuwe van LeNeHe. Gefeliciteerd!
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
Ik hoef niet in de OP, want verwacht niet heel veel mee te kletsen, maar vond het toch wel leuk om even te laten weten.
En toen was de club van 2010 weer compleetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar las wel mooi nieuwe van LeNeHe. Gefeliciteerd!
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
Ik hoef niet in de OP, want verwacht niet heel veel mee te kletsen, maar vond het toch wel leuk om even te laten weten.
Dan mag jij helemaal niet klagenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef clauwheee het volgende:
En ik heb nog niet eens konijnen covie
Haha, +1 !quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef _Bar_ het volgende:
Maffemuts, Lehenehe Labello en Cantara van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gisteren. Zag er allemaal prima uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef KatyM het volgende:
[..]
Leuk! Gefeliciteerd! En best ver al! Al echo gehad?
Haha, ja, ik zag de één na de ander alweer in dit topic verschijnen, en had al zo'n grmpf-gevoel: ik wil ook! Hoefde ik dus niet lang op te wachten.quote:dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En toen was de club van 2010 weer compleet
Van harte cantare
Ik heb ook nog eens een konijn zittenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef covie het volgende:
Echt respect voor alle dames die ook nog een (paar) kleintje(s) rond hebben lopen hoor!!![]()
Ik zit nu al te zeuren over allerlei pijntjes en het enige wat ik heb naast mijn vriend zijn een paar konijnen die 2 keer per dag wat brokken krijgen.
Oh fijn zeg! Wow een tweeling, ook heel leuk natuurlijk. Maar één kloppend hartje is al geweldigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja, gisteren. Zag er allemaal prima uit.
Er was wel een zwarte vlek te zien naast het vruchtzakje, de echoscopiste zeia dat dat op nog een vruchtzakje leek, wat zou betekenen dat het in aanleg een tweeling is geweest. Wel een vreemd idee.We hadden dat ook erg leuk gevonden, maar zijn ook heel blij met deze ene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |