abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107220941
Gefeliciteerd Lunta en Cantare!

Flugel O+

(die 3D echo's zijn echt leuk, ik herken Midas er echt wel in!)
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:42:41 #202
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107222258
Fijn Lenehe, een goede echo!

Lunta, gefeliciteerd & welkom.

Fee, jammer dat ie niet helemaal op de hoogte was van je wensen.
pi_107223201
Fee: dat is wel minder,, je geeft je wensen juist zo goed aan :{

Lunta welkom *O*

Mooi zo'n echofoto fluug O+
pi_107224210
Nog meer nieuwe aanwas *O* gezellig!!

Fee -O- dat is lastig hè.. gelukkig herinnerde je gyn het zich uiteindelijk wel.. ze zien soms zo veel mensen op een dag... moeten echt even omschakelen.. ik kwam laatst binnen bij mijn gyn en hij zei: zo 38 weken en 2 dagen! Hoe gaat het?

:')

Dus ik zei al: voor die termijn ben ik nog wel aardig slank :P was einde van de dag.. nou is dit wel iets anders dan jouw wensen rondom bevallen.. maar toch goed dat je het hebt aangegeven!

Fluug, je bollo O+ O+ ik <3 bollo's!

Ik heb een bekkenband van Anita gekocht, althans zo'n belly bandit, en dat zit me toch fijn! Ik heb geen bekkenklachten hoor! Maar wat extra steun is wel héél erg fijn :Y zit heerlijk. Is ook tegen rugpijn en wellicht ondersteund het mijn banden ook wat. Die voel ik heel erg afgelopen dagen (groeispurt?)

En nu ga ik even rustig bijlezen :) echt mega druk op het werk geweest afgelopen dagen en ik ben sowieso kapot afgelopen dagen.. dus ik ben helemaal niet bij! Morgen gelukkig vrij.. lekker relaxen met mijn dame (die haalde ik net op met koorts... arm schaap)
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:43:51 #205
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107226701
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef Gerberaatje het volgende:

Fee -O- dat is lastig hè.. gelukkig herinnerde je gyn het zich uiteindelijk wel.. ze zien soms zo veel mensen op een dag... moeten echt even omschakelen.. ik kwam laatst binnen bij mijn gyn en hij zei: zo 38 weken en 2 dagen! Hoe gaat het?

:')

Dus ik zei al: voor die termijn ben ik nog wel aardig slank :P was einde van de dag.. nou is dit wel iets anders dan jouw wensen rondom bevallen.. maar toch goed dat je het hebt aangegeven!

Dat is ook een lekkere misser van jouw gyn!

En idd ze zien ook veel mensen op 1 dag en hebben misschien niet de tijd om telkens weer de hele voorgeschiedenis te lezen... maarja, het komt niet echt geïnteresseerd over, aangezien het al meerdere keren ter sprake is gekomen. En afgezien daarvan snap ik ook niet waarom hij het uberhaupt een goed plan zou vinden om mij in te leiden... Inleiding na een keizersnee = hoger risico op scheuren + mijn vorige inleiding was superheftig zonder resultaat. Jaaaa goed plan ^O^ (Ik vroeg ook nog: hoe ik de vorige keer op die medicijnen reageerde is toch een indicatie voor hoe ik er nu weer op zou reageren en dat beaamde hij ook).

Misschien had ie gewoon z'n dag niet. Er was ook nog een co assistent bij. Die ging de controles doen. Gyn bleef op z'n stoel zitten. Vlak voor de assistent de ligging van de baby wil voelen, roept die gyn vanaf z'n stoel 'oja, vind je het goed als hij aan je buik voelt'. Pfff.... Gelukkig ben ik daar makkelijk in, maar zo ga je toch niet met patiënten om?

Beterschap met je dame!
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:54:16 #206
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107227096
Fee-nix, tot welke termijn wil je het aan de natuur overlaten? Ook als je voorbij de 42 weken gaat? Ik kan het mezelf goed voorstellen hoor.... Maar de risico's worden na de 42 weken natuurlijk wel groter...

@gerberaatje, de vermoeidheid moet nu snel wat minder gaan worden. Hopelijk heb je snel weer wat energie...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:59:48 #207
250838 Fee-nix
pi_107227362
Ik heb nog geen harde grens in mijn hoofd, flugeltje... Het hangt er ook vanaf hoe ik me op dat moment voel (en hoe de baby het doet natuurlijk). Eerst dacht ik inderdaad heel stoer van 'langer dan 42 weken mag ook'. Maar nu begin ik toch steeds vaker te denken dat ik 42 weken wel mooi geweest vind.... De risico's worden idd groter en daarbij voel ik me nu al behoorlijk gammel.
pi_107231400
Fluug ik voel me al stukken beter hoor, rond de 13 weken was echt een omslag en sindsdien voel ik me helemaal kiplekker *O*

Maar het is heel erg druk geweest op het werk afgelopen dagen, dit weer.. alles werkt wel mee (gek genoeg heb ik vannacht zelfs een nacht gehad dat ik pas om 5 uur voor het eerst hoefde te piesen... en sliep om 10 al :D dus hoera!) misschien heb ik te goed geslapen :P

Ik besefte me vandaag, morgen is de termijn dat ik bij de dame werd opgenomen met vermoeden op blinde darm ontsteking, en begon het hele circus rondom die eileiders enzo... Pijnklachten had ik natuurlijk al eerder..

Wat mag ik zo ontzettend in mijn handen knijpen dat het tot nu toe zó voorspoedig verloopt allemaal.. ik hoopte erop, maar had het echt niet verwacht.. Ik slaap meer dan goed, voel me lichamelijk meer dan goed.. geestelijk ook ;)

Wat is elke zwangerschap toch weer anders :) in mijn geval ben ik daar héél blij mee! _O_

/blijei
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:30:00 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107231658
MIsschien ligt het aan mij maar ik zou echt geen trek hebben om met een onbekende buurvrouw naar de 9maandenbeurs te gaan :@
Lunta, waarom nodig je haar niet een keer uit voor een kop koffie?
Ow, en van harte gefeliciteerd! *O*

Fijn dat je je zo goed voelt Gerberaatje! :*

Fee-nix, beetje vreemd verloop. Maar goed dat je het zelf in de gaten houdt.
pi_107232419
Ik vind het erg stoer van je Fee-nix, dat je gaat voor geen inleiding, ik weet zeker dat je het vol gaat houden tot de baby zich zelf meld.
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:55:56 #211
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107232872
Bijgelezen...maar nou weet ik niet meer wat ik wou typen.

Oh ja, iets over gyn/verloskundige...beetje raar idd die opmerkingen die ze maken, zowel bij gerberaatje als bij Fee-nix...Maar goed idd dat je zelf ook het eea aangeeft, het is tenslotte jouw lijf en jouw baby. ^O^

Anyway, vandaag hebben we lekker gewinkeld (naja lekker....winkelen met een zere voet is niet zo handig..)
Als het goed is hebben we nu alles wat we nog nodig hadden voor de kleine. Heb iig 4 hoeslakens gehaald bij de wibra, zijn gewoon van katoen en kwaliteit valt me zo uit de verpakking niet tegen (moet ze nog wel wassen), hydrofiel washandjes en aankleedkussenhoezen (wat een woord),
bij de prenatal hadden ze trouwens 2 grote (250ML?) flessen voor 2 euro, dus die heb ik ook maar vast meegenomen. En verder nog wat spul van de Etos, want ik had de kortingsstickers gekaapt van mn ouders *)

Volgens mij is de kleine trouwens behoorlijk naar beneden aan het duwen, zo voelt het iig.
(ik ben echt zo bang dat ik in het carnavalsweekend beval, stel je voor dat op die zaterdag mn vliezen breken als ik naar de kinder optocht aan het kijken ben, moet er niet aan denken :X )
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:28:18 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107234410
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef PureEvil het volgende:
Bijgelezen...maar nou weet ik niet meer wat ik wou typen.

Oh ja, iets over gyn/verloskundige...beetje raar idd die opmerkingen die ze maken, zowel bij gerberaatje als bij Fee-nix...Maar goed idd dat je zelf ook het eea aangeeft, het is tenslotte jouw lijf en jouw baby. ^O^

Anyway, vandaag hebben we lekker gewinkeld (naja lekker....winkelen met een zere voet is niet zo handig..)
Als het goed is hebben we nu alles wat we nog nodig hadden voor de kleine. Heb iig 4 hoeslakens gehaald bij de wibra, zijn gewoon van katoen en kwaliteit valt me zo uit de verpakking niet tegen (moet ze nog wel wassen), hydrofiel washandjes en aankleedkussenhoezen (wat een woord),
bij de prenatal hadden ze trouwens 2 grote (250ML?) flessen voor 2 euro, dus die heb ik ook maar vast meegenomen. En verder nog wat spul van de Etos, want ik had de kortingsstickers gekaapt van mn ouders *)

Volgens mij is de kleine trouwens behoorlijk naar beneden aan het duwen, zo voelt het iig.
(ik ben echt zo bang dat ik in het carnavalsweekend beval, stel je voor dat op die zaterdag mn vliezen breken als ik naar de kinder optocht aan het kijken ben, moet er niet aan denken :X )
Ik ben van nummer 1 bevallen op carnavalsmaandag :D
Fijn dat je geslaagd bent voor spullen :Y
pi_107234586
Flugeltje; wat een lekker bolletje! Leuk!

Lunta; gefeliciteerd en welkom! Wat een hoop nieuwe zwangeren! Gezellig.

Net afscheidsetentje van een collega gehad. Ben versleten met alle spanning van vandaag. Duik lekker mijn bed in.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:53:48 #214
250838 Fee-nix
pi_107235619
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:45 schreef Thistleweed het volgende:
Ik vind het erg stoer van je Fee-nix, dat je gaat voor geen inleiding, ik weet zeker dat je het vol gaat houden tot de baby zich zelf meld.
Thnx :). Nu maar hopen dat de baby zichzelf ook echt wil melden ;).

Net Rise of the planet of the apes gezien. Toffe film! Nu lekker naar bedje toe. Truste!
pi_107236855
Truste iedereen :*
pi_107239988
Op de valreep nog een jompel voor mijlpalen-woensdag! *O*

En alle nieuwe zwangere gefeliciteerd en welkom!! *O*

Lunta wat leuk, wij zijn op dezelfde dag uitgerekend. Hm je buuf, ik zou ook beginnen met een kopje koffie ofzo. Praatje maken in de straat als je dr ziet. Zoiets.
pi_107246201
Kan niet slapen. Vliezen zijn gebroken om 1 uur vannacht, het is nu tegen half 4 en ik heb weeën. Zijn prima te doen, maar slapen lukt niet... He bah, ik ben al zo gaar en mn vent is ziek. Het kan ook nooit normaal gaan bij ons.. :')

Heb geen internet op mijn mobiel, dus ik weet niet in hoeverre ik jullie op de hoogte kan houden. Ik meld me zodra ik kan!

:*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_107246310
Hier 40+5 inmiddels, nog steeds niks :(
  donderdag 26 januari 2012 @ 06:24:56 #219
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107246393
Isla, heel veel sterkte! Hoop dat je man genoeg is opgeknapt om jou te kunnen steunen. Succes!
pi_107246397
Succes isla! :*
pi_107246421
Succes IslaBonita :)
  donderdag 26 januari 2012 @ 06:41:02 #222
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107246452
Isla aan de bak! *O* Succes!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107246532
Succes Isa! :%
pi_107246681
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 03:23 schreef IslaBonita het volgende:
Kan niet slapen. Vliezen zijn gebroken om 1 uur vannacht, het is nu tegen half 4 en ik heb weeën. Zijn prima te doen, maar slapen lukt niet... He bah, ik ben al zo gaar en mn vent is ziek. Het kan ook nooit normaal gaan bij ons.. :')

Heb geen internet op mijn mobiel, dus ik weet niet in hoeverre ik jullie op de hoogte kan houden. Ik meld me zodra ik kan!

:*
Ach jeetje, niet fit en man die ziek is... De timing zou beter kunnen, maaarrrrr jullie worden ouders!!! Heel veel succes, zet 'm op :% :% :%
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')