Dat is ook een lekkere misser van jouw gyn!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Feedat is lastig hè.. gelukkig herinnerde je gyn het zich uiteindelijk wel.. ze zien soms zo veel mensen op een dag... moeten echt even omschakelen.. ik kwam laatst binnen bij mijn gyn en hij zei: zo 38 weken en 2 dagen! Hoe gaat het?
Dus ik zei al: voor die termijn ben ik nog wel aardig slankwas einde van de dag.. nou is dit wel iets anders dan jouw wensen rondom bevallen.. maar toch goed dat je het hebt aangegeven!
Ik ben van nummer 1 bevallen op carnavalsmaandagquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef PureEvil het volgende:
Bijgelezen...maar nou weet ik niet meer wat ik wou typen.
Oh ja, iets over gyn/verloskundige...beetje raar idd die opmerkingen die ze maken, zowel bij gerberaatje als bij Fee-nix...Maar goed idd dat je zelf ook het eea aangeeft, het is tenslotte jouw lijf en jouw baby.![]()
Anyway, vandaag hebben we lekker gewinkeld (naja lekker....winkelen met een zere voet is niet zo handig..)
Als het goed is hebben we nu alles wat we nog nodig hadden voor de kleine. Heb iig 4 hoeslakens gehaald bij de wibra, zijn gewoon van katoen en kwaliteit valt me zo uit de verpakking niet tegen (moet ze nog wel wassen), hydrofiel washandjes en aankleedkussenhoezen (wat een woord),
bij de prenatal hadden ze trouwens 2 grote (250ML?) flessen voor 2 euro, dus die heb ik ook maar vast meegenomen. En verder nog wat spul van de Etos, want ik had de kortingsstickers gekaapt van mn ouders![]()
Volgens mij is de kleine trouwens behoorlijk naar beneden aan het duwen, zo voelt het iig.
(ik ben echt zo bang dat ik in het carnavalsweekend beval, stel je voor dat op die zaterdag mn vliezen breken als ik naar de kinder optocht aan het kijken ben, moet er niet aan denken)
Thnxquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:45 schreef Thistleweed het volgende:
Ik vind het erg stoer van je Fee-nix, dat je gaat voor geen inleiding, ik weet zeker dat je het vol gaat houden tot de baby zich zelf meld.
Ach jeetje, niet fit en man die ziek is... De timing zou beter kunnen, maaarrrrr jullie worden ouders!!! Heel veel succes, zet 'm opquote:Op donderdag 26 januari 2012 03:23 schreef IslaBonita het volgende:
Kan niet slapen. Vliezen zijn gebroken om 1 uur vannacht, het is nu tegen half 4 en ik heb weeën. Zijn prima te doen, maar slapen lukt niet... He bah, ik ben al zo gaar en mn vent is ziek. Het kan ook nooit normaal gaan bij ons..![]()
Heb geen internet op mijn mobiel, dus ik weet niet in hoeverre ik jullie op de hoogte kan houden. Ik meld me zodra ik kan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |