Oh? Es effe neuzen op Brabantvandaag dan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:04 schreef SupremeEvil het volgende:
Mijlpaal woensdag! Ik doe mee met 10 of 11 weken! Weet het niet meer![]()
Onverwachts een dagje thuis, a58 afgesloten voor onderzoek naar politie achtervolging van vannacht...parallel rijden was ook geen optie meer door dikke file. Dus maar weer omgedraaid richting huis...

Het is een drama op de weg sowieso! A1 ook afgesloten, daardoor de A6 helemaal vast en zelfs mijn binnendoor weggetje naar mijn werk ook (ik werk in eigen stad dus hoef niet eens over de A6 of A1.. maar had er dus ook last van!)quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:04 schreef SupremeEvil het volgende:
Mijlpaal woensdag! Ik doe mee met 10 of 11 weken! Weet het niet meer![]()
Onverwachts een dagje thuis, a58 afgesloten voor onderzoek naar politie achtervolging van vannacht...parallel rijden was ook geen optie meer door dikke file. Dus maar weer omgedraaid richting huis...

Die buikcreme is fijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:04 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik kon gisteren de doos bij de Etos ophalen... die viel helemaal tegen(al mag ik niet klagen, maar toch..) een speentje, een mini-tube buikcreme, een blauwe Nestle knuffel en verder wat (oude) magazines...

Hij ruikt wel heel lekker! ('t kind rukte de tube uit mijn handquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die buikcreme is fijn. Ik had eerst die van Zwitsal mama, maar die trekt niet zo snel in.

ja dat wist ik toch, daarom telde ik je niet mee....quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:59 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar ik verwacht niet mij binnenkort weer hier te melden![]()

Ik denk dat je meer hebt aan hvzeeland.nlquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh? Es effe neuzen op Brabantvandaag dan.

Ik zag het al op nu.nl inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:36 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer hebt aan hvzeeland.nl
Is in Zeeland, van Rilland tot Yerseke
Oh daar ben ik heel makkelijk in hoor, als ze bellen of langs willen komen. Gewoon bot, kort. Ophangen of de deur dichtpleuren. Doehoeeiquote:Lenehe! Yay goede echo
Die gratis blije dozen word je dus niet echt blij van? Maar wel overal voor moeten inschrijven zodat je ineens bergen reclame krijgt per post etc. zekerZag al dat ze je bij die felicitas doos gaan opbellen, daar hou ik niet zo van. Ik skip denk ik

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |