abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107199115
Gefeliciteerd Cantare! *O*

En pik ik stiekem nog een lebberzoen mee, als ik nu niet kan pitten weet ik ut ook niet meer :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:30:03 #102
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107199640
Cantare wat leuk!! Gefeliciteerd!!
(Gaat hard idd met die 2010-ers ;) Zou ik dan toch?!... hmmm ;) Neh :p )
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:35:08 #103
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107199907
Cantare gefeliciteerd! *O*

Flugeltje sterkte nog even tot vrijdag. Goed dat je daarna je rust gaat nemen :).

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef KatyM het volgende:

[..]

Ik hoop dat er ik tzt ook zo in sta, lijkt me echt fijn, geeft een hoop rust. En gezellig dat je er gewoon nog bent in dit topic *O*
:) :*

Gek van die Ford Focus... We zullen er wel achter komen, want hij is al besteld :).

Hier weer een rustig avondje. Trusten allemaal!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:44:35 #104
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_107200372
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:04 schreef PureEvil het volgende:
Cantare Gefeliciteerd ! *O*

over auto's..Wij hebbel een opel zafira, moet dus ff testen ofdat de maxi cosi erin past, maar neem aan van wel. Alleen de kinderwagen wordt denk ik een probleem, want die ging de laatste keer met veel moeite mee.....

8< knip>8
Hier een Zafira en zonder problemen op alle 7 plaatsen een MC te plaatsen... (en overige stoeltjes) alleen als je m als 7-zits gebruikt is het lastig met een kinderwagen. In dat geval kan ik je de quinny Zapp aanraden als 'stads'wagen in combi met MC :) is compacter meenemen enzo.

Cantare *O* gefeli! en 'welkom trug'
Ik ga slapen... ben kapot, en moet deze week nog onverwachts naar het noorden des lands ivm oma die met spoed is opgenomen met vermoedelijk een CVA en hartritme stoornissen :(, morgen werken en bespreken of ik wellicht Donderdag vrij kan krijgen :@
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_107200604
Gefeliciteerd Cantare :)

Hier ook ford focus in bestelling voor (8>
Heb zelf een suzuki swift, hoop dat de gordels langer zijn dan bij een Alto. Moet sowieso nog ff zien hoe lang ik daar in kan blijven rijden. Omdat ik best klein ben staat m'n stoel bijna helemaal naar voren :')

Pff en net razendsnel lollige reactie van collega van (8> op facebook verwijderd, aangezien facebookers nog niet op de hoogte zijn van baby...
pi_107201120
Het was dan ook wel een keer tijd voor nieuwe aanwas :Y het is veel te rustig in augustus/september! Super leuk *O*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:11:17 #107
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107201850
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:44 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Hier een Zafira en zonder problemen op alle 7 plaatsen een MC te plaatsen... (en overige stoeltjes) alleen als je m als 7-zits gebruikt is het lastig met een kinderwagen. In dat geval kan ik je de quinny Zapp aanraden als 'stads'wagen in combi met MC :) is compacter meenemen enzo.
Heb je dan geen ' speciale' maxicosi nodig voor de quinny zapp? of maakt dat niks uit?

Sterkte met je oma trouwens :*
pi_107207104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar las wel mooi nieuwe van LeNeHe. Gefeliciteerd!

Hier ook babynieuws O+

[ afbeelding ]

Ik hoef niet in de OP, want verwacht niet heel veel mee te kletsen, maar vond het toch wel leuk om even te laten weten. :)
Oh wat leuk O+ Gefeliciteerd!
  woensdag 25 januari 2012 @ 07:15:40 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107207169
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef covie het volgende:
Echt respect voor alle dames die ook nog een (paar) kleintje(s) rond hebben lopen hoor!! ^O^
Dank je. Ik zat er gisteren even doorheen. Zwangerschap gaat goed maar wordt wel wat zwaarder en dat icm twee zieke kleintjes, eentje die net beter is en mezelf ook ziek zwak en misselijk voelen is blijkbaar toch ff too much.
Vandaag rijles, niet zo'n zin in, maar ik zie wel hoe ver ik kom.

Cantare, gefeliciteerd!

Fluug, sterkte!
  woensdag 25 januari 2012 @ 07:42:46 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107207330
Gefeliciteerd Cantare!
  woensdag 25 januari 2012 @ 07:46:09 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_107207348
Leuk, gefeliciteerd nieuwe zwangeren, voor zover ik dat nog niet op een andere plek gedaan had :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_107207469
:D wat een prachtig nieuws! Cantare, Maffemuts, Lenehe en Labelloo van harte gefeliciteerd, een hele voorspoedige zwangerschap gewenst! O+
pi_107207641
Cantare, gefeliciteerd *O*!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107207654
Wow allemaal nieuwe zwangeren O+. Gefeliciteerd!
Fluug, succes vandaag!

En ik heb nog veel meer gelezen vanmorgen maar het is kennelijk niet zo goed blijven hangen. Wat auto's betreft zijn wij er nog niet uit. We hebben er nu twee en willen graag terug naar een, maar dat hangt samen met JD die nog een baan moet vinden. En in zijn branche kan het best zijn dat we toch twee auto's nodig hebben (1 diesel). Dus het is toch even afwachten.
Tot die tijd is het een kwestie van eh.. een beetje creatief proppen. :').
We hebben wel hier op FOK! een EasyBase gescoord, daar ben ik wel heel blij mee. :) Dus hopelijk niet al te veel gedoe met gordels.

Poeh, vandaag alweer 32 weken :o. Over maximaal 10 weken zijn JD en ik gewoon papa en mama. Zo'n onwerkelijk idee.

Ik ga zo maar weer eens wat doen at teh office. Nog maar een paar werkdagen *O*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 25 januari 2012 @ 08:28:57 #115
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107207815
Mogguh!

*O* voor de mijlpaal van Kuukske

Had gisteren trouwens de babytas van kruidvat opgehaald, stelt op zich niet zo heel veel voor hoor wat erin zit...Je krijgt de tas zelf, een fles (250ml), kruidvat babybodylotion, en kruidvat newborn luiers nr1.

Maargoed, 't is voor niks, en in ieder gat zit tegenwoordig een kruidvat....dus t is altijd mooi meegenomen vind ik zelf ^O^

Straks gaan we ff naar Venray, moet de laatste dingetjes halen voor de baby, o.a. dus de hoeslakens en aankleedkussenhoezen. Zag ze staan bij de wibra in de folder, zijn mij knap zat.

En ik was gisteren aan het stoeien met de dekentjes die IN de dekbedovertrek zouden moeten passen...Ik weet dus echt niet meer hoedat ze dat vorige keer hebben gedaan.....Maar t past allemaal NIET iig :?
pi_107207844
Oh dat is niet zoveel nee. Maar toch. Ik ga 'm ook maar halen denk :7.
Ik vond dekentje/lakentje al een heel gestoei PE. :D. Bedoel je zo'n katoenen dekentje die dan in een overtrekje kan? Dat moet toch passen?
  woensdag 25 januari 2012 @ 08:38:42 #117
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107207893
Ja zo'n ouderwets katoenen dekentje. dingen zijn net zo oud als ik :')
Probleem is dus dat ik de ene net wat te klein vind, en de andere zijn veeeeel te groot :?
En mijn moeder zei dat de kleine dekentjes voor in de wieg/wagen zijn.....Pfffff. Ik denk dat ik dr nog maar eens opbel om te vragen hoe of wat..... :Y

Lakentje/dekentje heb ik eigenlijk nooit gedaan...
  woensdag 25 januari 2012 @ 08:41:04 #118
250838 Fee-nix
pi_107207917
Meld en een goedemorgen...

Wat een k*tnacht was dit zeg, qua pijn. Bah. Blij dat manlief vandaag thuiswerkt, kan hij mooi helpen met Jesper.

Vanmiddag weer op controle bij de gyn en verder geen plannen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef SupremeEvil het volgende:

Pff en net razendsnel lollige reactie van collega van (8> op facebook verwijderd, aangezien facebookers nog niet op de hoogte zijn van baby...
:o Oeps! Gelukkig was je er snel bij!

Knuffel voor Marrije.

*O* voor Kuuks en mijlpalenwoensdag!
pi_107207968
Bah Fee. -O-. Fijn dat je man thuis is!
Succes bij de gyn ook straks :).

En het is weer mijlpaalwoensdag ja :o *O*.
  woensdag 25 januari 2012 @ 08:48:48 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107208019
Knuffel voor jou Fee, t valt niet mee he, die laatste loodjes.

Ik heb eigenlijk nooit geprobeerd zo'n dekentje in een overtrek te proppen. Voor de show een lakentje met dekentje de eerste dagen en al vrij vlot daarna voor t gemak gewoon 1 zachte warme deken.
  woensdag 25 januari 2012 @ 08:59:40 #121
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_107208210
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef flugeltje het volgende:

[..]

En toen was de club van 2010 weer compleet :D

}:|
Maar ik verwacht niet mij binnenkort weer hier te melden :P
pi_107208245
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar las wel mooi nieuwe van LeNeHe. Gefeliciteerd!

Hier ook babynieuws O+

[ afbeelding ]

Ik hoef niet in de OP, want verwacht niet heel veel mee te kletsen, maar vond het toch wel leuk om even te laten weten. :)
Ooooooh wat een leuk nieuws!! *O* Van harte gefeliciteerd!

Nou Pessie en Reilain, hup hup! Aan het werk jullie :P

Fluug, je hebt gordelverlengers! Vrees dat ik die straks ook nodig heb in mijn Matizje :P

Lijn, jij gaat je hier komende maand melden! Dat moet! :*
pi_107208270
Mijlpaal woensdag! Ik doe mee met 10 of 11 weken! Weet het niet meer :')

Onverwachts een dagje thuis, a58 afgesloten voor onderzoek na politie achtervolging van vannacht...parallel rijden was ook geen optie meer door dikke file. Dus maar weer omgedraaid richting huis...
  woensdag 25 januari 2012 @ 09:04:44 #124
250838 Fee-nix
pi_107208274
Thnx Kuuks en Marrije :).

Marrije, ik doe ook gewoon 1 deken :). En ik ga dit keer ook niet voor de show een lakentje doen, haha. Of de kraamverzorgster moet het zo opmaken.... maar dat moet ze dan zelf weten ;).
pi_107208277
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 08:28 schreef PureEvil het volgende:
Mogguh!

*O* voor de mijlpaal van Kuukske

Had gisteren trouwens de babytas van kruidvat opgehaald, stelt op zich niet zo heel veel voor hoor wat erin zit...Je krijgt de tas zelf, een fles (250ml), kruidvat babybodylotion, en kruidvat newborn luiers nr1.

Maargoed, 't is voor niks, en in ieder gat zit tegenwoordig een kruidvat....dus t is altijd mooi meegenomen vind ik zelf ^O^
Ik kon gisteren de doos bij de Etos ophalen... die viel helemaal tegen :D (al mag ik niet klagen, maar toch..) een speentje, een mini-tube buikcreme, een blauwe Nestle knuffel en verder wat (oude) magazines...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')