quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ik tzt ook zo in sta, lijkt me echt fijn, geeft een hoop rust. En gezellig dat je er gewoon nog bent in dit topic
Hier een Zafira en zonder problemen op alle 7 plaatsen een MC te plaatsen... (en overige stoeltjes) alleen als je m als 7-zits gebruikt is het lastig met een kinderwagen. In dat geval kan ik je de quinny Zapp aanraden als 'stads'wagen in combi met MCquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:04 schreef PureEvil het volgende:
Cantare Gefeliciteerd !![]()
over auto's..Wij hebbel een opel zafira, moet dus ff testen ofdat de maxi cosi erin past, maar neem aan van wel. Alleen de kinderwagen wordt denk ik een probleem, want die ging de laatste keer met veel moeite mee.....
8< knip>8
Heb je dan geen ' speciale' maxicosi nodig voor de quinny zapp? of maakt dat niks uit?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:44 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hier een Zafira en zonder problemen op alle 7 plaatsen een MC te plaatsen... (en overige stoeltjes) alleen als je m als 7-zits gebruikt is het lastig met een kinderwagen. In dat geval kan ik je de quinny Zapp aanraden als 'stads'wagen in combi met MCis compacter meenemen enzo.
Oh wat leukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar las wel mooi nieuwe van LeNeHe. Gefeliciteerd!
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
Ik hoef niet in de OP, want verwacht niet heel veel mee te kletsen, maar vond het toch wel leuk om even te laten weten.
Dank je. Ik zat er gisteren even doorheen. Zwangerschap gaat goed maar wordt wel wat zwaarder en dat icm twee zieke kleintjes, eentje die net beter is en mezelf ook ziek zwak en misselijk voelen is blijkbaar toch ff too much.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef covie het volgende:
Echt respect voor alle dames die ook nog een (paar) kleintje(s) rond hebben lopen hoor!!![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef SupremeEvil het volgende:
Pff en net razendsnel lollige reactie van collega vanop facebook verwijderd, aangezien facebookers nog niet op de hoogte zijn van baby...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En toen was de club van 2010 weer compleet
Ooooooh wat een leuk nieuws!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar las wel mooi nieuwe van LeNeHe. Gefeliciteerd!
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
Ik hoef niet in de OP, want verwacht niet heel veel mee te kletsen, maar vond het toch wel leuk om even te laten weten.
Ik kon gisteren de doos bij de Etos ophalen... die viel helemaal tegenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:28 schreef PureEvil het volgende:
Mogguh!
voor de mijlpaal van Kuukske
Had gisteren trouwens de babytas van kruidvat opgehaald, stelt op zich niet zo heel veel voor hoor wat erin zit...Je krijgt de tas zelf, een fles (250ml), kruidvat babybodylotion, en kruidvat newborn luiers nr1.
Maargoed, 't is voor niks, en in ieder gat zit tegenwoordig een kruidvat....dus t is altijd mooi meegenomen vind ik zelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |