abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107258489
Waar in je cyclus zit je?

Streep is normaal wel streep, maar heb zelf in mijn testcarriere ( :') ) nu ook wel een aantal keer een vaag 'vals' positief streepje gehad.... dus het ligt er even aan, ben je heel vroeg met testen? Op 2 testen al een vaag streepje (2 verschillende merken neem ik aan?) is op zich positief :)
pi_107258542
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:46 schreef Gerberaatje het volgende:
Waar in je cyclus zit je?

Streep is normaal wel streep, maar heb zelf in mijn testcarriere ( :') ) nu ook wel een aantal keer een vaag 'vals' positief streepje gehad.... dus het ligt er even aan, ben je heel vroeg met testen? Op 2 testen al een vaag streepje (2 verschillende merken neem ik aan?) is op zich positief :)
Ik ben nu ruim 5 dagen overtijd :{

zit ik trouwens niet verkeerd te posten, besef ik me net? :@
moet dit niet in "wachten op het tweede streepje"?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_107258586
In wachten op is het misschien wel beter op zijn plaats!!

(en 5 dagen overtijd.. je weet precies wanneer je eisprong was? Had je bij je eerste ook pas zo laat een streepje?)
pi_107258667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:48 schreef Gerberaatje het volgende:
In wachten op is het misschien wel beter op zijn plaats!!

(en 5 dagen overtijd.. je weet precies wanneer je eisprong was? Had je bij je eerste ook pas zo laat een streepje?)
Dan zal ik daar verder posten na deze post :D
Alvast bedankt voor jullie reacties

eisprong wist ik niet precies maar volgens de boekjes tussen 5 en 9 januari blijkbaar :@
bij de tweede was ik al 11 weken toen ik er achter kwam (door kopzorgen niet bijgehouden) en duidelijke streepjes
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:03:09 #280
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107259157
Een streep is een streep en dus is er iets aan het gebeuren... Vraag is dus alleen of het ook echt blijft plakken. Ik duim voor je dat dat gebeurd...

Isla, is er al iets te melden? :*

Hier net telefonische intake kraamzorg gehad, weer iets wat we van het lijstje kunnen strepen... Wat zit je er toch veel relaxter in bij zo'n tweede... We hebben nog niet eens de erkenning geregeld :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107259878
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:03 schreef flugeltje het volgende:
Een streep is een streep en dus is er iets aan het gebeuren... Vraag is dus alleen of het ook echt blijft plakken. Ik duim voor je dat dat gebeurd...

Isla, is er al iets te melden? :*

Hier net telefonische intake kraamzorg gehad, weer iets wat we van het lijstje kunnen strepen... Wat zit je er toch veel relaxter in bij zo'n tweede... We hebben nog niet eens de erkenning geregeld :')
Ja maar je gaat toch ook die wedstrijd winnen Fluug! :7.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:25:04 #282
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107259949
Die wedstrijd winnen we echt niet :D Een ander stel heeft ook geleerd hoe ze stemmen kunnen kopen en deze zijn nog niet gesnapt :P

ach welja, zo is het ook goed...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107260110
:o! Nah. -O-. Ik heb nog een fb-account. Ik kan nog wel een keer stemmen :7.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107260415
nog geen Isla nieuws dus....
pi_107263040
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:36 schreef Kyara het volgende:
nog geen Isla nieuws dus....
:{ mm..

Hoop dat alles goed is daar en ze lekker aan het genieten zijn *;

@katyM :D :P
pi_107263105
Ladylike, Ik behoor tot hetzelfde kamp als Aventura, dus wat mij betreft: *O* Gefeliciteerd! *O*

Zoë echt 10 cm gegroeid bij je ribben ook? :o Ik heb aan het begin wel opgemeten maar natuurlijk weer nergens opgeschreven dus heb geen idee meer hoeveel cm ik in omtrek was.

Iig is het dus toch een soort van bandenpijn gewoon door het uitrekken. Dacht ik eigenlijk al.
Niks aan te doen :)

edit: Oh zit nu te kijken maar eigenlijk begint je buik ook al best hoog, dus 10 cm bij je ribben is ook weer niet zo raar. Het is ook nog onderaan de ribbenkast.
wss ben ik gewoon niet zo flexibel :P
pi_107263569
@covie;
onder mn borsten is 10cm gegroeid (waar je opmeet voor je bh zegmaar)
had eerst rond de 72cm en nu 82cm

heb ook wel n lang bovenlichaam dus weet niet hoe dat zit qua hoe je een kind draagt enzo :9

maar het kan iig allemaal behoorlijk uitrekken, ook je borstkas zelf dus
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:31:27 #288
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107264500
Ben weer thuis. Bad was lekker! En ik kwam er prima uit hoor :). Wel voorzichtig doen natuurlijk, maar het lukte. Benieuwd of het nog effect gaat hebben... voor nu is de rugpijn in ieder geval minder.

Geen Isla nieuws dus nog...Ik hoop dat ze haar beebje al lekker in d'r armen heeft!

Nu ff eten koken. Spaghetti! Mjam!
pi_107264940
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:46 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

:{ mm..

Hoop dat alles goed is daar en ze lekker aan het genieten zijn *;

@katyM :D :P
Ze heeft geen internet op haar mobiel hè ;) dus het kan heel goed dat ze al bevallen is, maar nog even moet blijven :)
pi_107265142
wat fijn dat de rugpijn minder is fee-nix :*

mm spaghetti lekker!

wij eten verse worteltjes,aardappels en kippenpootjes :9
pi_107265587
:W

Isla! Bezig! Spannend! Ben benieuwd wat de status nu is.. *O*! Zo eerst ff eten en dan verder bijlezen!

Hier weer hectische dag gehad. Dok tussendoor nog gebeld. Niks raars meer uit de kweek gekomen. Doordrinken en de vraag of ik het misschien druk had. Mwah :'). Nogal. Gaf mn vlos gelijk en advies toch wel om tijdens de dag wat meer rust te nemen en de dagen wat te korten tot ik weer 100% ben. Gelukkig is mijn werkgever een hele fijne wat dat betreft en heb ik nu afgesproken dat ik zelf kijk wanneer ik begin en stop, per dag.

Blijkbaar heeft m'n lijf het even druk met kiddie en groeien!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Moderator donderdag 26 januari 2012 @ 18:26:10 #292
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_107265947
Net terug van de verloskundige voor een standaard-controle. Alles is weer prima in orde *O*. Nou ja, bijna alles dan -O-

Bloeddruk: 120 - 80 :)
Yzer: 7.8 :)
Glucose: 7.9 ;(
Voor de verloskundige nog net geen reden tot ongerustheid; als het de volgende keer (over 2 weken) niet gezakt is, worden we doorverwezen naar het ziekenhuis voor een dagcurve.

Ze had een half uur van tevoren een cracker met kaas gegeten, met een glas water; en een uurtje voor de controle wat dropjes. Zou dat van invloed kunnen zijn geweest op de suikerspiegel? Wisten wij veel dat deze waarden gecontroleerd zouden worden.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:51:10 #293
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107266657
Clauwhee fijn dat ze op je werk zo flexibel zijn! En gelukkig geen blaasontsteking :).

SwJ ik heb geen idee of dropjes invloed zouden hebben op die waarden.... Hangt er denk ik ook vanaf hoeveel t er waren :P. Gelukkig was voor de rest alles goed! Hopen dat de glucose ook gezakt is volgende keer.
pi_107267143
Fee, Fijn dat het bad iig voor de rug heeft geholpen!

Clauwhee, geen blaasontsteking is erg prettig, ik hik er zelf weer tegenaan, misschien morgen toch maar even langs de huisarts.

SwJ, Drop kan volgens mij die waarde wel flink beinvloeden. Als ze echt gevoelig was ervoor had de waarde nog wel hoger gelegen. Ik sta er niet van te kijken in ieder geval. Dus nog geen zorgen maken hoor :D

Hier was het een trage dag, ben rond vier uur door manlief naar bed gestuurd omdat ik er flink doorheen zat. Nu net er weer uitgekropen en voel me al iets fitter, ik vermoed dat ik tussen de middag toch te weinig eet en daardoor zo futloos raak.

Tussendoor nog wel even op de telefoon gespiekt of er nieuws van Isla was, ik vind het reuze spannend O+
pi_107267170
Meld!

Nadat vannacht mn vliezen waren gebroken om 1 uur begonnen lichte weeën, die om 9 uur niet leuk meer waren, om half 11 kwam de vk binnen en zat ik al op 5 cm, dus met veel geschreeuw en gevloek is vanmiddag onze mooie dochter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geboren! Sorry, even onder een spoiler!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  donderdag 26 januari 2012 @ 19:08:17 #296
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_107267205
*O* Isla daar is ze dan eindelijk, ik ging net spieken. Van harte gefeliciteerd *O*

Alle andere verse mama's en papa's en net zwanger ook gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
pi_107267231
Gefeliciteeeerd *O* :D Wat een prachtige naam!
  donderdag 26 januari 2012 @ 19:09:34 #298
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_107267249
Gefeliciteerd! *O*
Mooie naam ook O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_107267299
Nou daar gaan mijn hormonen hoor :'( (leuk zeg dat zwanger zijn). Wel van blijdschap voor jullie hoor, hahaha!
Super gefeliciteerd!!!! *O* *O* En wat een hele mooie naam! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Lunta op 26-01-2012 19:11:21 (typo) ]
  donderdag 26 januari 2012 @ 19:14:34 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107267453
Isla, van harte gefeliciteerd! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')