Ik ben nu ruim 5 dagen overtijdquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:46 schreef Gerberaatje het volgende:
Waar in je cyclus zit je?
Streep is normaal wel streep, maar heb zelf in mijn testcarriere () nu ook wel een aantal keer een vaag 'vals' positief streepje gehad.... dus het ligt er even aan, ben je heel vroeg met testen? Op 2 testen al een vaag streepje (2 verschillende merken neem ik aan?) is op zich positief
Dan zal ik daar verder posten na deze postquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:48 schreef Gerberaatje het volgende:
In wachten op is het misschien wel beter op zijn plaats!!
(en 5 dagen overtijd.. je weet precies wanneer je eisprong was? Had je bij je eerste ook pas zo laat een streepje?)
Ja maar je gaat toch ook die wedstrijd winnen Fluug!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:03 schreef flugeltje het volgende:
Een streep is een streep en dus is er iets aan het gebeuren... Vraag is dus alleen of het ook echt blijft plakken. Ik duim voor je dat dat gebeurd...
Isla, is er al iets te melden?
Hier net telefonische intake kraamzorg gehad, weer iets wat we van het lijstje kunnen strepen... Wat zit je er toch veel relaxter in bij zo'n tweede... We hebben nog niet eens de erkenning geregeld
Ze heeft geen internet op haar mobiel hèquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:46 schreef Zoë23 het volgende:
[..]mm..
Hoop dat alles goed is daar en ze lekker aan het genieten zijn![]()
@katyM![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren! Sorry, even onder een spoiler!Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |