quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En toen was de club van 2010 weer compleet
Ooooooh wat een leuk nieuws!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar las wel mooi nieuwe van LeNeHe. Gefeliciteerd!
Hier ook babynieuws
[ afbeelding ]
Ik hoef niet in de OP, want verwacht niet heel veel mee te kletsen, maar vond het toch wel leuk om even te laten weten.
Ik kon gisteren de doos bij de Etos ophalen... die viel helemaal tegenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:28 schreef PureEvil het volgende:
Mogguh!
voor de mijlpaal van Kuukske
Had gisteren trouwens de babytas van kruidvat opgehaald, stelt op zich niet zo heel veel voor hoor wat erin zit...Je krijgt de tas zelf, een fles (250ml), kruidvat babybodylotion, en kruidvat newborn luiers nr1.
Maargoed, 't is voor niks, en in ieder gat zit tegenwoordig een kruidvat....dus t is altijd mooi meegenomen vind ik zelf![]()
Oh? Es effe neuzen op Brabantvandaag dan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:04 schreef SupremeEvil het volgende:
Mijlpaal woensdag! Ik doe mee met 10 of 11 weken! Weet het niet meer![]()
Onverwachts een dagje thuis, a58 afgesloten voor onderzoek naar politie achtervolging van vannacht...parallel rijden was ook geen optie meer door dikke file. Dus maar weer omgedraaid richting huis...
Het is een drama op de weg sowieso! A1 ook afgesloten, daardoor de A6 helemaal vast en zelfs mijn binnendoor weggetje naar mijn werk ook (ik werk in eigen stad dus hoef niet eens over de A6 of A1.. maar had er dus ook last van!)quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:04 schreef SupremeEvil het volgende:
Mijlpaal woensdag! Ik doe mee met 10 of 11 weken! Weet het niet meer![]()
Onverwachts een dagje thuis, a58 afgesloten voor onderzoek naar politie achtervolging van vannacht...parallel rijden was ook geen optie meer door dikke file. Dus maar weer omgedraaid richting huis...
Die buikcreme is fijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:04 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik kon gisteren de doos bij de Etos ophalen... die viel helemaal tegen(al mag ik niet klagen, maar toch..) een speentje, een mini-tube buikcreme, een blauwe Nestle knuffel en verder wat (oude) magazines...
Hij ruikt wel heel lekker! ('t kind rukte de tube uit mijn handquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die buikcreme is fijn. Ik had eerst die van Zwitsal mama, maar die trekt niet zo snel in.
ja dat wist ik toch, daarom telde ik je niet mee....quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:59 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar ik verwacht niet mij binnenkort weer hier te melden![]()
Ik denk dat je meer hebt aan hvzeeland.nlquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh? Es effe neuzen op Brabantvandaag dan.
Ik zag het al op nu.nl inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:36 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer hebt aan hvzeeland.nl
Is in Zeeland, van Rilland tot Yerseke
Oh daar ben ik heel makkelijk in hoor, als ze bellen of langs willen komen. Gewoon bot, kort. Ophangen of de deur dichtpleuren. Doehoeeiquote:Lenehe! Yay goede echo
Die gratis blije dozen word je dus niet echt blij van? Maar wel overal voor moeten inschrijven zodat je ineens bergen reclame krijgt per post etc. zekerZag al dat ze je bij die felicitas doos gaan opbellen, daar hou ik niet zo van. Ik skip denk ik
Das ook handig iddquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik kook tegenwoordig heel vaak voor 2x, dan gaat één portie de vriezer in en eten we dat een week later. Lang in de keuken staan vind ik ook steeds vervelender worden. Lief is pas laat uit zn werk, dus kook ik altijd.
Ssst!quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:15 schreef flugeltje het volgende:
Ach ja, 8 pond of 10 pond, pijnlijk is het toch wel
Ik hoop het ook voor je meis.quote:Ik zou alleen wel heel graag spontaan beginnen deze keer. Dat inleiden heeft me zoveel kruim gekost, dan ben je al een hele dag bezig voor je goed en wel aan je échte bevalling begint...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:13 schreef Fee-nix het volgende:
Goed dat ze het in de gaten houden fluug. En wel een fijn idee denk ik, dat ze je waarschijnlijk niet over tijd laten lopen.
Oehquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:15 schreef covie het volgende:
Waar is Isla vandaag?
Laatste bericht gisteren om 16.27 van haar!
+1 (behalve het voorglippen dan, dat lijkt me niet zo'n goed planquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoop het ook voor je meis..
Daarom, je hebt alle vrijheid om me voor te gaan.
Ja ik vroeg me ook al af waar ze is! Maar ze meldt zich wel vrij onregelmatig he...Maargoed, gisteren zei ze iets over bruinverlies en daarna niks meer van haar gehoord.... dusssss!!!quote:
Nee ze mag niet voor jou.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:20 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
+1 (behalve het voorglippen dan, dat lijkt me niet zo'n goed plan.
Ik hoop het Octo, ik hoop het... Dat voortraject zie ik echt enorm tegenop als het weer zover mocht komen...quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:51 schreef octopussy het volgende:
Cantare, gefeliciteerdnog zo'n leukerd onderweg
![]()
Flugeltje, dikke kans dat je dit keer niet meer potdicht zit op je uitgerekende datum. Dan is inleiden een stuk sneller (waarvan akte. Eerste bevalling ingeleid: 36 uur, 2e bevalling ingeleid: 5 uur). Maar goed, je kan tzt natuurlijk vragen of je gyn wil kijken hoe het ervoor staat.
Dames, bij de C1000 krijg je ook een tas met spullen als je het geboortekaartje inlevert. Zit zowaar best nuttig spul inDe babyshampoo van de C1000 ruikt lekker trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |