quote:Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef solidslayer het volgende:
Openen de loketten in Antwerpen ook pas om 7u? Zo ja dan ga ik een poging wagen om ervoor de tickets al af te halen.
Inchecken voor de vlucht vanaf Atlanta kan dat ook niet online? Of moet dit op het vliegveld zelf gebeuren?
MRS staat voor 'Mrs.' oftewel: mevrouw. Dit is om je geslacht aan te duiden op het ticket. Het wordt inderdaad wel vaker aan je naam vastgeplakt door de ticketsystemen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De online checkin van Cathay blijft volhouden dat ik LINDAMRS heet, ondanks dat ik alleen LINDA invulde. Ook goedWe zijn in ieder geval ingecheckt.
Ik denk dat iedereen dat wel begrijpt, het vastplakken is alleen verwarrend...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:37 schreef jaco het volgende:
[..]
MRS staat voor 'Mrs.' oftewel: mevrouw. Dit is om je geslacht aan te duiden op het ticket. Het wordt inderdaad wel vaker aan je naam vastgeplakt door de ticketsystemen.
Die had ik door jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:09 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel begrijpt, het vastplakken is alleen verwarrend...
Heb navraag gedaan op facebookpagina van KLM (snelle response!) en ik kan de tickets volgens hun 24u van te voren afhalen in Antwerpen! Inchecken moet inderdaad op Schiphol.. wel belachelijk dat dit dan niet online mag..quote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Aan de tijd van de trein te zien is het de normale internationale trein naar Amsterdam, de Thalys doet er korter over, en vertrekt daarnaast om .30 van het hele uur.
In principe moet je de treintickets op het dag van vertrek ophalen, in jouw geval kan je wellicht de tickets ook al de avond ervoor ophalen, maar garantie kan ik je niet geven, dat zal je bij KLM zelf moeten informeren, ze proberen dit natuurlijk dicht te timmeren, maar gezien het tijdstip van vertrek kan de medewerker ze wellicht al eerder printen.
Je kan in geen geval online inchecken bij KLM, simpelweg om te voorkomen dat al die mensen met dergelijke tickets de treinreis niet maken en online inchecken, als men dan alleen handbagage meeneemt moet je bij de gate deze mensen tegenhouden omdat ze niet aan boord mogen, en dat is wat lastig last minute bij de gate bij mensen die een boarding pass in de hand hebben, dat zal voor veel problemen zorgen. Je kan via manage your booking wel je stoel vastleggen, en ondanks dat ik niet online kon inchecken zijn alle keren dat ik via Antwerpen vloog mijn stoelkeuze ook de stoelen geweest waarop ik zat.
2 uur is voldoende op Schiphol, ook in de ochtend, overstaptijd in Atlanta is kort, temeer omdat je de bagage moet halen, maar niet onmogelijk, en als je buiten je schuld de connectie niet haalt dan wordt je op een volgende vlucht gezet. Immigratie kan lang duren als je achteraan in het vliegtuig hebt gezeten, maar transitsecurity gaat over het algemeen wel snel.
Heenreis is KLM operated bij Delta, doorreis is Delta.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
aansluitende vluchten worden wel ingechecked zolang je bij dezelfde alliantie vliegt. Voor de terugvlucht geldt dezelfde inchecktermijn als voor je heenvlucht, dus als je zo snel alweer terug gaat dan kan het, anders later.
Dat heeft alles met marktwerking (Yieldmanagement) te maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Weet iemand waarom tickets vanuit Jakarta duurder zijn dan vanuit Amsterdam? Vanuit Jakarta begint het bij 1000 euro en vanuit Schiphol bij 640 euro. Het betreft dezelfde route.
Ik heb mijn tickets alleen op de dage van vertrek kunnen ophalen, moet wel worden gezegd dat deze altijd na 20:00 uur vertrokken, dus wellicht dat dat ermee te maken heeft, 24 uur van tevoren klinkt logisch, want het inderdaad maar de vraag of de NMBS balie al zo vroeg open is om de tickets op dag van vertrek op te halen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:18 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Heb navraag gedaan op facebookpagina van KLM (snelle response!) en ik kan de tickets volgens hun 24u van te voren afhalen in Antwerpen! Inchecken moet inderdaad op Schiphol.. wel belachelijk dat dit dan niet online mag..
Kan je op Schiphol ook gelijk inchecken voor een overstap vlucht en de terugvlucht? Of moet dat ter plaatse weer.. voor je vertrekt?
Als de reiziger bereid is om de afstand Amsterdam-Dusseldorf zelf te overbruggen, waarom ondervindt een ticket naar Amsterdam in Jakarta dan niet diezelfde prijsdruk van een ticket Jakarta - Dusseldorf ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:30 schreef ozzietukker het volgende:
(Immers, iemand zal best vanaf Dusseldorf willen vertrekken, ook al heeft dat een langere reistijd dan naar Schiphol, als het ticket per persoon 200 euro of nog meer scheelt).
Ik moet de trein van 7.00 's ochtends halen, denk dat ik daarom 24u van te voren kan afhalen, want als de loketten open gaan om 7u.. dan heb ik m per defenitie al gemist, zou niet logisch zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:32 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ik heb mijn tickets alleen op de dage van vertrek kunnen ophalen, moet wel worden gezegd dat deze altijd na 20:00 uur vertrokken, dus wellicht dat dat ermee te maken heeft, 24 uur van tevoren klinkt logisch, want het inderdaad maar de vraag of de NMBS balie al zo vroeg open is om de tickets op dag van vertrek op te halen.
Op Schiphol kan je, mits alles in één ticket geboekt in principe voor alle vluchten inchecken, hoewel je in de VS de bagage moet afgeven bij de transitdesk, en ik in alle gevallen dat ik daar was een nieuw boardingpass kreeg. (Vaak ook een andere stoel, al komt dat vaak door wisseling van toestellen, daar zijn ze daar wat flexibeler in).
Ik neem aan dat je Atlanta bedoelt? Zelf heb ik daar aan een uur eigenlijk altijd genoeg om over te stappen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:33 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ik moet de trein van 7.00 's ochtends halen, denk dat ik daarom 24u van te voren kan afhalen, want als de loketten open gaan om 7u.. dan heb ik m per defenitie al gemist, zou niet logisch zijn.
Ik heb alles op 1 ticket geboekt, dus in Atlanta zou ik een nieuwe boardingpass krijgen?
Voor de terugvlucht zal ik op JFK wel weer moeten inchecken zo paar uur van te voren.
Stoelen voor de binnenlandse vlucht stonden al vast, eergister heb ik de stoelen kunnen vastleggen voor de vlucht naar Atlanta, alleen nog niet voor de terugvlucht.
Nu alleen hopen dat ik genoeg overstaptijd heb aan de 1.35u..
Jep! Dat stelt me al wat gerust, ik hoor links en rechts van die horrorverhalen over minimaal 3 uur en 1000 man wachtrij bij immigratie.. 2,15u op schiphol lijkt me voldoende!quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik neem aan dat je Atlanta bedoelt? Zelf heb ik daar aan een uur eigenlijk altijd genoeg om over te stappen.
Het is ook wel een verschrikkelijk vliegveld, daar niet vanquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:17 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Jep! Dat stelt me al wat gerust, ik hoor links en rechts van die horrorverhalen over minimaal 3 uur en 1000 man wachtrij bij immigratie.. 2,15u op schiphol lijkt me voldoende!
Koffers moet je ophalen en daarna opnieuw afgeven (alleen op het heenreis).quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vlieg in juni naar LA vanaf Schiphol met Delta. Ik heb een twee uur tussenstop in Atlanta. Moet je dan ook al door de douane e.d, of blijf je daar achter en kun je zo doorlopen naar je aansluitende vlucht? Of gaat die 2 uur heel erg kort worden?
Ik vlieg ook van Atlanta naar LAX met Delta..
edit: jeetje wat dom, hierboven staat het zelfs nog![]()
2 uur moet dus voldoende zijn?
En hoe gaat t met je koffers? Gaan die gewoon weer door de douane of moet je die zelf ophalen en meenemen? Want ik begrijp nu dat je eerst langs immigration moet?
Simpelweg omdat het dan over een ticket naar Europa gaat, de vertrekplaats is Jakarta, en daar heb je niet al te veel mogelijkheden om 'eenvoudig' naar een alternatieve luchthaven te gaan. Er is niet echt een alternatieve vertrekluchthaven in de buurt, Singapore en Kuala Lumpur zijn binnen 2 uur vliegen, en kan goedkoop worden bereikt met een budgetairliner, maar dan ben je zelf verantwoordelijk voor de connectie en zal de eventuele winst die je op deze manier kan halen snel doen verdampen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 05:10 schreef jaco het volgende:
[..]
Als de reiziger bereid is om de afstand Amsterdam-Dusseldorf zelf te overbruggen, waarom ondervindt een ticket naar Amsterdam in Jakarta dan niet diezelfde prijsdruk van een ticket Jakarta - Dusseldorf ?
Je begrijpt m'n vraag niet. Als door de korte afstand die andere luchthavens inderdaad als alternatief voor Schiphol worden beschouwd, dan geldt dit ook in Jakarta. Oftewel: een ticket Jakarta - Dusseldorf concurreert op de indonesische markt met een ticket Jakarta-Amsterdam. Dit zou dan een prijsdrukkend effect op het ticket Jakarta-Amsterdam hebben. Ik zie niet in waarom het concurrentieverschijnsel dat je noemde wel in Amsterdam van toepassing zou zijn en niet in Jakarta.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:57 schreef ozzietukker het volgende:
Vanaf Europa heb je legio eenvoudige mogelijkheden qua vertrekluchthaven. (Als je in Nederland woont kan je relatief eenvoudig naar Amsterdam, Dusseldorf, Frankfurt of Brussel, en zelfs Londen is gemakkelijk te bereiken).
Hier ben ik het wel met je eens. Ik raad TS dan ook aan om de prijs nog enkele malen te checken. In mijn ervaring, kan Jakarta-Amsterdam ineens weer goedkoper zijn als Amsterdam-Jakarta.quote:Yieldmanagement is ondoorgrondelijk an sich.
Mag ik deze tarieven voor mei en juni even corrigeren naar 700 en 550 euro, indien je tenminste met Emirates via Dubai vliegt. En dan is het verschil nog maar 150 euro.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Weet iemand waarom tickets vanuit Jakarta duurder zijn dan vanuit Amsterdam? Vanuit Jakarta begint het bij 1000 euro en vanuit Schiphol bij 640 euro. Het betreft dezelfde route.
Helaas niet op de datum dat ik wil boeken. 16 juni heen en 7 juli terug begint nog steeds vanaf 925 euro. ietsje minder dan voorheen maar toch. Over Emirates heb je wel gelijk. Die hebben af en toe erg mooie aanbiedingen. Ben een maand geleden ook voor een goede prijs met hun gevlogen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mag ik deze tarieven voor mei en juni even corrigeren naar 700 en 550 euro, indien je tenminste met Emirates via Dubai vliegt. En dan is het verschil nog maar 150 euro.
Die Emirates dumpprijzen op hun outbound routes vanuit Europa moeten tenslotte ergens terug verdiend worden hé? Zo is voor april 2012 een retour ticket DXB-BKK bijna net zo duur als een ticket AMS-DXB-BKK, scheelt maar 2 tientjes. Ik bedoel maar.....
Als je een lijndienst hebt kun je dat zo opzoeken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:05 schreef EL_Presidente het volgende:
kan ik erachter komen hoe laat Transavia vliegt naar een bepaalde stad op een bepaalde dag in juni?
ik wil dus de vliegtijd weten..
Amsterdam..quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als je een lijndienst hebt kun je dat zo opzoeken.
Op www.eindhovenairport.nl kun je bijvoorbeeld precies zien hoe laat de verschillende vluchten vertrekken. http://www.eindhovenairport.nl/content/timetable-dienstregeling
Maar goed, als je niet vanaf Eindhoven vertrekt weet ik het niet
Bodrumquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef lezzer het volgende:
Hebben die dat niet dan? Of transavia.com zelf?
Wil je zeggen waar naar toe? Want volgens mij vliegen die bijna altijd op dezelfde tijd.
(Canarische Eilanden -> 5.20u bijvoorbeeld)
Precies, de plaats van vertrek is alles bepalend in de wereld van Yield Management.quote:Op donderdag 26 januari 2012 06:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het gaat denk ik meer om de plaats van vertrek. In Europa heb je relatief wat meer internationale vliegvelden dicht bij elkaar dan in Indonesie.
Kijk nou...!quote:
Thanks..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kijk nou...!![]()
http://www.transavia.com/hv/main/service/schedule
Wat googlen op "vertrektijd transavia bodrum juni" al niet oplevert
Klopt. Doorlabelen gebeurt in principe altijd automatisch bij vluchten gekocht als één reis. Alleen als je een stop-over hebt van een lengte waarbij je zelf de airport zou willen verlaten, of als afzonderlijke tickets koopt, zul je het zelf moeten doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:04 schreef lezzer het volgende:
Zeg, als je met Singapore Airlines naar Bali vliegt via Singapore, dan wordt je bagage toch gewoon door gelabeld o.i.d. in ieder geval dat je niet zelf met je spullen loopt te leuren hè? Of moet ik daar nog bagage gaan verhuizen op Singapore Airport?
Niet dat ik wat vergeet...
Ja, ik begin ineens te twijfelen
Edit: mjah, er wordt door gelabeld lees ik op diverse fora.
Niet altijd. Vaak wordt de bagage wel doogelabeld maar moet je die bij aankomst in US van de belt afhalen, door de customs control en daarna zelf weer op een gemeenschappelijke belt voor transfers deponeren. Dus niet echt opnieuw inchecken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:32 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Klopt. Doorlabelen gebeurt in principe altijd automatisch bij vluchten gekocht als één reis. Alleen als je een stop-over hebt van een lengte waarbij je zelf de airport zou willen verlaten, of als afzonderlijke tickets koopt, zul je het zelf moeten doen.
De US is hierop een uitzondering, daar zul je bij de eerste luchthaven op US-grondgebied baggage opnieuw moeten inchecken.
Tix.nl rekent naast administratiekosten ook nog een ticket fee en customer service tax. Die laatste 2 zijn niet bestaande belastingen, maar die klinken leuk en de consument betaald deze wel klakkeloos.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:50 schreef qwerty31 het volgende:
Mensen misshien een domme vraag.
Als ik met wizzair naar Budapest een ticket wil boeken.
Kost het bij bij budgetair: 97,48 en bij tix: 111,98
Komt er nog wat bij bugetair? En hoezo is er een verschil van bijna ¤15 ?
Bedankt voor je uitleg ozzietukkerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:56 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Tix.nl rekent naast administratiekosten ook nog een ticket fee en customer service tax. Die laatste 2 zijn niet bestaande belastingen, maar die klinken leuk en de consument betaald deze wel klakkeloos.
Nooit maar dan ook nooit zal tix.nl om die reden de goedkoopste zijn, ticketprijs is wellicht enkele euro's lager, maar de administratiekosten (logisch, een tickettoko moet wel wat kunnen verdienen) en ticket fee en customer service tax maken de prijs altijd hoger.
Is het trouwens niet verstandiger om bij Wizzair zelf te boeken, je hebt daar ook de mogelijkheid tot betaling per bankoverschrijving, of per credit card, ik vermoed dat een ticket bij Wizzair goedkoper zal zijn dan bij een ticketaanbieder.
Nope, de administratiekosten zijn de reserveringskosten en zijn 4 euro per bankoverschrijving per persoon per enkele reis, dus 8 euro voor een retour.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:06 schreef qwerty31 het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg ozzietukker
Hmmmm, bij wizzair zelf kost het ¤ 58 inc. reserveringskosten. Maar komt er dan nog administratiekosten erbij?
Ik heb 01/03 t/m 04/03
dit, Heathrowquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef bunnahabhain het volgende:
ik kan je alleen sterke wensen.
maar Heatrow, maar een ochtend tijd voor de over stap, weet je zeker dat je het gaat halen, is wel erg kort.
Zoek een bar op een drink een paar pints!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef Masanga het volgende:
Over enkele weken arriveer ik vroeg in de ochtend op Heathrow na een vlucht van +10u. Ik moet me daar dan zien te vermaken tot rond de middag (in het bijzonder in terminal 3).![]()
Nu heb ik al verschillende stop-overs gehad op Heathrow, en op een of andere manier heb ik al besloten dat Heathrow niet mijn favoriete luchthaven is.
Wie heeft tips om mijn vriendin en mezelf, brak zijnde na een nachtvlucht zonder veel slaap, doorheen de ochtend te sleuren in T3? Verborgen hoekjes, slimme tips,.. We landen op een zaterdagochtend, maakt dat veel verschil? Ik heb zelfs al overwogen me toegang tot een lounge te kopen, maar dat is vooralsnog (en tot iemand me kan overtuigen) slechts een laatste redmiddel
Volgens mij ging het daar niet om..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:43 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
oh kut , spelfout politie, ben de lul, kut
Het lijkt me momenteel ook idd niet 100% de prijs waard, zeker als de lounge vol zou zitten (maar misschien wel beter dan niks). Wat ik wél een meerwaarde zou vinden is een verfrissende douche kunnen nemen en op het gemak een gezonde hap kunnen krijgen (na een nachtvlucht verdraagt mijn lichaam (helaas) geen supervettig eten of grote hoeveelheden alcohol).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik neem altijd een laptop vol films mee en ga bij een lege gate zitten.. En toegang tot de lounge is handig als je wil slapen, voor de rest vind ik het niet echt nuttig.
Het is meestal niet toegestaan te slapen in een business lounge, tenzij er nap rooms of sleep cabins zijn. Maar stel je daar ook niet al teveel bij voor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef kwiwi het volgende:
En toegang tot de lounge is handig als je wil slapen, voor de rest vind ik het niet echt nuttig.
Hetzelfde als altijd... Er zit verwarming in zo'n ding, de temperatuur op enkele kilometers hoogte is vrij stabielquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:12 schreef EL_Presidente het volgende:
Wat de dragen qua kleding in het vliegtuig met dit weer?
OK, dus ik hoef geen dikke jas aan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd... Er zit verwarming in zo'n ding, de temperatuur op enkele kilometers hoogte is vrij stabiel
wel rekening houden met bus boarding.quote:
Ik heb altijd sloffen bij me op intercontinentale vluchtenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 07:03 schreef bunnahabhain het volgende:
Ik zelf heb voor langere vluchten altijd een paar slippers bij me
als je kouwelijk aangelegd bent zou ik een sjaal meenemen. Ik heb al veel kou gehad hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:00 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
OK, dus ik hoef geen dikke jas aan?
ik heb zelf zo'n multi functionele travel sjaal van de Xenos er bij, is het soms koud, dan is het een sjaal, an anders is het een mooie blind doek, om lekker te kunnen pittenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
als je kouwelijk aangelegd bent zou ik een sjaal meenemen. Ik heb al veel kou gehad hoor.
Ik ben vanmorgen terug gekomen uit Indonesië, en ik ging van +35 naar -8.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:01 schreef Terpentin07 het volgende:
De laatste twee keren was ik verkouden na een lange vlucht. Dus niet alleen met een t-shirt het vliegtuig ingaan maar ook nog een sweater en misschien zoals gezegd een sjaal meenemen. Soms zijn de vliegtuigen ontzettend koud en blaast de lucht ook nog jou kant op.
Dan ben jij zeker altijd één van die mensen waarvan ik me afvraag hoe ze het in godsnaam uithouden in hun shirtjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:49 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het juist meestal te warm in een vliegtuig. Maargoed, smaken verschillen.
Reizen is natuurlijk ook een schoonheidswedstrijd. Domme mensen die een halve dag comfortabel willen zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:08 schreef leolinedance het volgende:
Mensen die trainingsbroeken en sportschoenen dragen in het vliegtuig omdat dat zogenaamd zo lekker zitZiet eruit man
Vast welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker altijd één van die mensen waarvan ik me afvraag hoe ze het in godsnaam uithouden in hun shirtje
Dat is het punt niet, net doen alsof het relaxter is in je sportbroek en sportschoenenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Reizen is natuurlijk ook een schoonheidswedstrijd. Domme mensen die een halve dag comfortabel willen zitten
Zelfde met tentamens. Zie je ineens figuren in trainingspak zitten. En die gaan écht niet sporten erna.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, net doen alsof het relaxter is in je sportbroek en sportschoenenJe zit thuis ook uren op de bank, en op je werk, en in de auto. En dat kan dan opeens wél zonder sportkleding aan
Ik heb het wel eens gedaan, in spijkerbroek urenlang in een vliegtuig. Sindsdien alleen maar in de nette trainingsbroek. En ik loop nooit in een trainingsbroek buitenshuis. Thuis op de bank wel, het eerste dat thuis uitgaat zijn de schoenen en als ik de deur niet meer uit hoef verwissel ik mijn spijkerbroek ook voor een joggingbroek.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, net doen alsof het relaxter is in je sportbroek en sportschoenenJe zit thuis ook uren op de bank, en op je werk, en in de auto. En dat kan dan opeens wél zonder sportkleding aan
Nee hoor, overal behalve op school trek ik gemakkelijke kleding aan (nee geen trainingspak). Maar wat maakt het jou uit in wat voor kleding mensen reizen? Bepaal jij wat mensen makkelijk vinden zitten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, net doen alsof het relaxter is in je sportbroek en sportschoenenJe zit thuis ook uren op de bank, en op je werk, en in de auto. En dat kan dan opeens wél zonder sportkleding aan
Ben begin januari ook uit Indonesië terug gekomen en had mij al voorbereid op het ergste. Gelukkig viel het deze keer mee. Maar vorig jaar vloog ik terug vanuit Maleisië in een 747 en dat was echt een hel, volgens mij klopte er iets niet met de luchtcirculatie want het was teringkoud. niet alleen ik maar ook de mensen om me heen hadden er last van. Sommige kale mannen hebben de hele vlucht met het deken op hun hoofd gezeten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen terug gekomen uit Indonesië, en ik ging van +35 naar -8.
Tas vol kleren mee dus
Ik vind het over het algemeen erg koud in het vliegtuig als je eenmaal in de lucht zit.
Wat is het probleem? Ik snap best dat mensen het prettiger vinden om hun sportkleding aan te hebben in het vliegtuig. Het is comfortabeler als je zit, ligt, de feutes houding aanneemt, als je over iemand heen moet klimmen om een wandeling te maken, gaat schijten, een odel hebt na je slaap, je ongegeneerd aan je zak wilt krabben etc. Ik vind het ook (vaak) niet om uit te zien, maar kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit wel prettig vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, net doen alsof het relaxter is in je sportbroek en sportschoenenJe zit thuis ook uren op de bank, en op je werk, en in de auto. En dat kan dan opeens wél zonder sportkleding aan
Dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:23 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ben begin januari ook uit Indonesië terug gekomen en had mij al voorbereid op het ergste. Gelukkig viel het deze keer mee. Maar vorig jaar vloog ik terug vanuit Maleisië in een 747 en dat was echt een hel, volgens mij klopte er iets niet met de luchtcirculatie want het was teringkoud. niet alleen ik maar ook de mensen om me heen hadden er last van. Sommige kale mannen hebben de hele vlucht met de deken op hun hoofd gezeten.
haha oke duidelijk!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Zolang je niet moet overstappen op het Tahrirplein zal het geen problemen geven.![]()
Ik dus niet. Snap totaal niet dat je je lekkerder voelt in een trainingspak in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:23 schreef p0wmia het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Ik snap best dat mensen het prettiger vinden om hun sportkleding aan te hebben in het vliegtuig. Het is comfortabeler als je zit, ligt, de feutes houding aanneemt, als je over iemand heen moet klimmen om een wandeling te maken, gaat schijten, een odel hebt na je slaap, je ongegeneerd aan je zak wilt krabben etc. Ik vind het ook (vaak) niet om uit te zien, maar kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit wel prettig vinden
Is mij afgeraden om via Cairo te vliegen naar Riyadh. Heb het dus ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:25 schreef p0wmia het volgende:
Even iets anders mensen. Begin Augustus wil ik vliegen naar Bangkok. Nu kan ik het goedkoopste ticket vinden (789 Euro), maar met Egyptian Air. Is dit wel verstandig gezien de huidige toestand in egypte????
Gaat niet om dat je je lekkerder voelt in een trainingspak, gaat erom dat het lekkerder zit!! Als ik naar Azie vlieg, zit ik liever in mijn joggingspak dat in me spijkerbroek. Ik trek het alleen niet aan omdat ik me er niet lekker in voel... Wie is er dan eigenlijk dom?? Zij of Wij?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dus niet. Snap totaal niet dat je je lekkerder voelt in een trainingspak in het vliegtuig.
Jij wel! Goed bezig dus.. Ik ben zo'n paniekmaker dat ik dat nog niet kan. maja..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:32 schreef lezzer het volgende:
Het zit honderd keer comfortabeler. Wat een ander er van vindt, daar heb ik me overheen gezet
Ik zou zelf ook niet in een trainings broek in het vliegtuig stappen, maar bij mij gaat comfort boven hoe het er uit ziet, als ik lang op ge propt in een vliegtuig stap, waar ik zelf niet veel te zeggen heb over luchtverversing en temperatuur.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:08 schreef leolinedance het volgende:
Mensen die trainingsbroeken en sportschoenen dragen in het vliegtuig omdat dat zogenaamd zo lekker zitZiet eruit man
Het is (naar mijn mening) niet comfortabeler! Zit jij thuis op de bank altijd in je trainingspak? Of in de auto? Maar in het vliegtuig opeens welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:47 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook niet in een trainings broek in het vliegtuig stappen, maar bij mij gaat comfort boven hoe het er uit ziet, als ik lang op ge propt in een vliegtuig stap, waar ik zelf niet veel te zeggen heb over luchtverversing en temperatuur.
laat mij dan maar naast iemand zitten in een trainings pak, als naast iemand die in maatpak zit, maar een uur in de wind naar zweet stinkt.
lolll zit jij thuis 8 uur in dezelfde houding? Ik namelijk niet (zelfs niet in bed). Het is prima als jij het niet comfortabeler vind, maar draai het eens om.. Sport jij in je maatpak? Of in je spijkerbroek? (indien nee, waarom niet? Omdat het niet lekker zit om te sporten)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is (naar mijn mening) niet comfortabeler! Zit jij thuis op de bank altijd in je trainingspak? Of in de auto? Maar in het vliegtuig opeens wel
Ik wel ja. Maar al zou dat niet zo zijn, thuis of in de auto hoef je ook niet tot een uur of 12 in een stoel te zitten. En buiten dat moeten sommige mensen uitgerust uit een vliegtuig komen, als je zo'n lange tijd niet comfortabel zit dan ben je in ieder geval een stuk minder uitgerust.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is (naar mijn mening) niet comfortabeler! Zit jij thuis op de bank altijd in je trainingspak? Of in de auto? Maar in het vliegtuig opeens wel
Ik ben in ieder geval blij dat ik me over dat soort dingen niet druk maakquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef p0wmia het volgende:
haha naja ik denk dat leonlinedancer het gewoon allemaal niet echt snapt.![]()
![]()
Even terug naar de originele vraagsteller: de slurf van de gate naar het vliegtuig is meestal onverwarmd. Wees er op bedacht dat je de sjaal omdoet voor het betreden van de slurf, zeker als je daar halverwege in de wachtende rij belandt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:09 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
ik heb zelf zo'n multi functionele travel sjaal van de Xenos er bij, is het soms koud, dan is het een sjaal, an anders is het een mooie blind doek, om lekker te kunnen pitten
+1quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker altijd één van die mensen waarvan ik me afvraag hoe ze het in godsnaam uithouden in hun shirtje
gaat voor jouw nu de discussie er om dat je niet met een trainings pak aan op straat moet, zou mij toch een reet roesten dat andere mensen in een trainingspak rond lopen, ik doe het niet, maar het zou me een reet roesten waar iemand anders zich lekker in voelt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is (naar mijn mening) niet comfortabeler! Zit jij thuis op de bank altijd in je trainingspak? Of in de auto? Maar in het vliegtuig opeens wel
nooit problemen met lange wacht tijden, silver status.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:36 schreef jaco het volgende:
[..]
Even terug naar de originele vraagsteller: de slurf van de gate naar het vliegtuig is meestal onverwarmd. Wees er op bedacht dat je de sjaal omdoet voor het betreden van de slurf, zeker als je daar halverwege in de wachtende rij belandt.
Welke fase? Het boeit mij geen fuck wat een ander vindt hoor, maar ik vind een trainingspak helemaal niet veel fijner zitten dan normale kleren. Jij draagt thuis op de bank dus ook een trainingspak? En in de auto? Nee? Doe dan ook niet zo raar in het vliegtuigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:44 schreef p0wmia het volgende:
[..]
Jij wel! Goed bezig dus.. Ik ben zo'n paniekmaker dat ik dat nog niet kan. maja..
zit gelukkig niet meer in die fase van leolinedance..
In een vliegtuig zitten vergelijken met sportenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:09 schreef p0wmia het volgende:
[..]
lolll zit jij thuis 8 uur in dezelfde houding? Ik namelijk niet (zelfs niet in bed). Het is prima als jij het niet comfortabeler vind, maar draai het eens om.. Sport jij in je maatpak? Of in je spijkerbroek? (indien nee, waarom niet? Omdat het niet lekker zit om te sporten)
In de auto zit ik overigens op wintersport wel in een trainingsbroek.
Mee eens, maar ik begrijp alleen niet waarom men zo graag een trainingspak aanheeft in het vliegtuig. Dat ze het doen zal mij een worst wezen verder.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat ik me over dat soort dingen niet druk maakIedereen moet lekker zelf weten wat ie waar en wanneer aandoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |