Mag ik deze tarieven voor mei en juni even corrigeren naar 700 en 550 euro, indien je tenminste met Emirates via Dubai vliegt. En dan is het verschil nog maar 150 euro.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Weet iemand waarom tickets vanuit Jakarta duurder zijn dan vanuit Amsterdam? Vanuit Jakarta begint het bij 1000 euro en vanuit Schiphol bij 640 euro. Het betreft dezelfde route.
Helaas niet op de datum dat ik wil boeken. 16 juni heen en 7 juli terug begint nog steeds vanaf 925 euro. ietsje minder dan voorheen maar toch. Over Emirates heb je wel gelijk. Die hebben af en toe erg mooie aanbiedingen. Ben een maand geleden ook voor een goede prijs met hun gevlogen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mag ik deze tarieven voor mei en juni even corrigeren naar 700 en 550 euro, indien je tenminste met Emirates via Dubai vliegt. En dan is het verschil nog maar 150 euro.
Die Emirates dumpprijzen op hun outbound routes vanuit Europa moeten tenslotte ergens terug verdiend worden hé? Zo is voor april 2012 een retour ticket DXB-BKK bijna net zo duur als een ticket AMS-DXB-BKK, scheelt maar 2 tientjes. Ik bedoel maar.....
Als je een lijndienst hebt kun je dat zo opzoeken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:05 schreef EL_Presidente het volgende:
kan ik erachter komen hoe laat Transavia vliegt naar een bepaalde stad op een bepaalde dag in juni?
ik wil dus de vliegtijd weten..
Amsterdam..quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als je een lijndienst hebt kun je dat zo opzoeken.
Op www.eindhovenairport.nl kun je bijvoorbeeld precies zien hoe laat de verschillende vluchten vertrekken. http://www.eindhovenairport.nl/content/timetable-dienstregeling
Maar goed, als je niet vanaf Eindhoven vertrekt weet ik het niet
Bodrumquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef lezzer het volgende:
Hebben die dat niet dan? Of transavia.com zelf?
Wil je zeggen waar naar toe? Want volgens mij vliegen die bijna altijd op dezelfde tijd.
(Canarische Eilanden -> 5.20u bijvoorbeeld)
Precies, de plaats van vertrek is alles bepalend in de wereld van Yield Management.quote:Op donderdag 26 januari 2012 06:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het gaat denk ik meer om de plaats van vertrek. In Europa heb je relatief wat meer internationale vliegvelden dicht bij elkaar dan in Indonesie.
Kijk nou...!quote:
Thanks..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kijk nou...!![]()
http://www.transavia.com/hv/main/service/schedule
Wat googlen op "vertrektijd transavia bodrum juni" al niet oplevert
Klopt. Doorlabelen gebeurt in principe altijd automatisch bij vluchten gekocht als één reis. Alleen als je een stop-over hebt van een lengte waarbij je zelf de airport zou willen verlaten, of als afzonderlijke tickets koopt, zul je het zelf moeten doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:04 schreef lezzer het volgende:
Zeg, als je met Singapore Airlines naar Bali vliegt via Singapore, dan wordt je bagage toch gewoon door gelabeld o.i.d. in ieder geval dat je niet zelf met je spullen loopt te leuren hè? Of moet ik daar nog bagage gaan verhuizen op Singapore Airport?
Niet dat ik wat vergeet...
Ja, ik begin ineens te twijfelen
Edit: mjah, er wordt door gelabeld lees ik op diverse fora.
Niet altijd. Vaak wordt de bagage wel doogelabeld maar moet je die bij aankomst in US van de belt afhalen, door de customs control en daarna zelf weer op een gemeenschappelijke belt voor transfers deponeren. Dus niet echt opnieuw inchecken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:32 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Klopt. Doorlabelen gebeurt in principe altijd automatisch bij vluchten gekocht als één reis. Alleen als je een stop-over hebt van een lengte waarbij je zelf de airport zou willen verlaten, of als afzonderlijke tickets koopt, zul je het zelf moeten doen.
De US is hierop een uitzondering, daar zul je bij de eerste luchthaven op US-grondgebied baggage opnieuw moeten inchecken.
Tix.nl rekent naast administratiekosten ook nog een ticket fee en customer service tax. Die laatste 2 zijn niet bestaande belastingen, maar die klinken leuk en de consument betaald deze wel klakkeloos.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:50 schreef qwerty31 het volgende:
Mensen misshien een domme vraag.
Als ik met wizzair naar Budapest een ticket wil boeken.
Kost het bij bij budgetair: 97,48 en bij tix: 111,98
Komt er nog wat bij bugetair? En hoezo is er een verschil van bijna ¤15 ?
Bedankt voor je uitleg ozzietukkerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:56 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Tix.nl rekent naast administratiekosten ook nog een ticket fee en customer service tax. Die laatste 2 zijn niet bestaande belastingen, maar die klinken leuk en de consument betaald deze wel klakkeloos.
Nooit maar dan ook nooit zal tix.nl om die reden de goedkoopste zijn, ticketprijs is wellicht enkele euro's lager, maar de administratiekosten (logisch, een tickettoko moet wel wat kunnen verdienen) en ticket fee en customer service tax maken de prijs altijd hoger.
Is het trouwens niet verstandiger om bij Wizzair zelf te boeken, je hebt daar ook de mogelijkheid tot betaling per bankoverschrijving, of per credit card, ik vermoed dat een ticket bij Wizzair goedkoper zal zijn dan bij een ticketaanbieder.
Nope, de administratiekosten zijn de reserveringskosten en zijn 4 euro per bankoverschrijving per persoon per enkele reis, dus 8 euro voor een retour.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:06 schreef qwerty31 het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg ozzietukker
Hmmmm, bij wizzair zelf kost het ¤ 58 inc. reserveringskosten. Maar komt er dan nog administratiekosten erbij?
Ik heb 01/03 t/m 04/03
dit, Heathrowquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef bunnahabhain het volgende:
ik kan je alleen sterke wensen.
maar Heatrow, maar een ochtend tijd voor de over stap, weet je zeker dat je het gaat halen, is wel erg kort.
Zoek een bar op een drink een paar pints!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef Masanga het volgende:
Over enkele weken arriveer ik vroeg in de ochtend op Heathrow na een vlucht van +10u. Ik moet me daar dan zien te vermaken tot rond de middag (in het bijzonder in terminal 3).![]()
Nu heb ik al verschillende stop-overs gehad op Heathrow, en op een of andere manier heb ik al besloten dat Heathrow niet mijn favoriete luchthaven is.
Wie heeft tips om mijn vriendin en mezelf, brak zijnde na een nachtvlucht zonder veel slaap, doorheen de ochtend te sleuren in T3? Verborgen hoekjes, slimme tips,.. We landen op een zaterdagochtend, maakt dat veel verschil? Ik heb zelfs al overwogen me toegang tot een lounge te kopen, maar dat is vooralsnog (en tot iemand me kan overtuigen) slechts een laatste redmiddel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |